Ikävä lapsuutta, ei tarvinnut tehdä paskaduunia elääkseen eikä ollut rahahuolia
Tällaisia ajatuksia 25-vuotiaana hoitoalalla työskentelevällä. Teen kyllä työni niin hyvin kuin osaan, työilmapiiri vain on kamala ja paljon asiakkaita..
Kommentit (11)
Pidän hoitoalasta, mutta niinkuin mainitsit, huono työilmapiiri on kyllä pahan alku ja juuri, sellaisessa ei viihdy kukaan! Valitettavan useassa paikassa näin.. Siihen riittää jo yksi ikävä ihminen.
Mulla oli paska lapsuus. Mielummin kärvistelen nyt rahahuolissa ja paskaduunissa. Ja jos alkaa oikein kunnolla v*tuttamaan, voin itse ainakin yrittää parantaa omaa tilannetta, toisin oli lapsuudessa.
Eilen kun menin töihin (mun uusi kesätyöpaikka), niin vakkarit siellä haukku opiskelijaa jonka harjoittelu loppui toukokuun lopussa tuolla, oli kuulemma niin nolo kaikinpuolin. Hirveä myötähäpeä kun aikuiset naiset haukkuu nuorta opiskelijaa joka ei millään voisikaan olla täydellisen hyvä, koska on vasta opiskelija.. Sitten seuraavaksi ne haukkuivat edellisiä opiskelijoita ja heidän sukunimiään..
Ap
Kuulostaapas tosi fiksuilta sun työkaverit..
-N33
Vierailija kirjoitti:
Eilen kun menin töihin (mun uusi kesätyöpaikka), niin vakkarit siellä haukku opiskelijaa jonka harjoittelu loppui toukokuun lopussa tuolla, oli kuulemma niin nolo kaikinpuolin. Hirveä myötähäpeä kun aikuiset naiset haukkuu nuorta opiskelijaa joka ei millään voisikaan olla täydellisen hyvä, koska on vasta opiskelija.. Sitten seuraavaksi ne haukkuivat edellisiä opiskelijoita ja heidän sukunimiään..
Ap
Olisit sanonut heille päin naamaa, että he ovat tosi törkeitä paskanpuhujia ja aivan käsittämättömiä pilkkaajia.
Toisaalta työilmapiiri on jokaisesta ihmisestä kiinni, sinustakin. Ole sinä auringonpaisteena muille, hyväntuulinen, ja juttelet vain kivoja asioita, ja jos joku koettaa sinulle haukkua muita, sano heti napakasti, että sinä et lähde paskanjauhantaan mukaan.
Minulla ei ole lapsuutta ikävä. Niin paskaa aikaa oli. Muutin kotoa heti kun mahdollista, ja toiselle puolelle maata.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on aikuistumisen kriisi.
Voi olla.
Ap
Mulla ei ole ikinä ollut rahahuolia, olen aina ollut hyväpalkkaisissa töissä ja tienannut mukavasti. Työt on silti aina vituttaneet, siis ihan sama vaikka palkka olisi mitä, niin töihin meno vituttaa.
Lapsuus oli niin huoletonta, etenkin ennen kouluikää olin onnellinen ja vapaa. Muistan vain sen, kun maalla eläessä pyyhälsin pitkin maita ja mantuja auringon paistaessa. Sitten vapaus katosi jonnekin, ja elämästä tuli koneiston rattaana pyörimistä.
Njaaah. Lapsuus meni väkivaltaisen alkkisisän vaikutuspiirissä joten..