Onko c70 kokoiset rinnat isot?
Kommentit (45)
Itsellä tuon kokoiset ja painan 8 kiloa sua vähemmän, sanoisin että on isot jos muuten on pieni kroppa.
Eivät. Itselläni samaa kokoa, olen 162/56. Keskikokoiset rinnat, enemmän pienehköt kuin isot mielestäni.
172/58 ennen imetystä C70, olin melkein lauta. Nykyään täysin lauta ja vanhat rintsikat pussittaa, mutta ei nuo kaappiin unohtuneet vanhat liivit isokuppisilta näytä edelleenkään. Eli mun nähdäkseni C70 on aikas pieni. Riippuu toki myös rinnan mallista. Mulla oli lattanat kainalotissit, mikä toki pienentää. Mutta joo, samahan se. Yhtä hyvä koko kuin kaikki muutkin imo.
Riippuu kai vähän myös muuten kropan koosta, että näyttääkö isoilta vai ei. Itse oon 168cm/54kg ja 70/75C ja itse luokittelisin omat rintank pienehköiksi. Ei tule tissivakoa tai mitenkään mitään merkittävää rinnustaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kai vähän myös muuten kropan koosta, että näyttääkö isoilta vai ei. Itse oon 168cm/54kg ja 70/75C ja itse luokittelisin omat rintank pienehköiksi. Ei tule tissivakoa tai mitenkään mitään merkittävää rinnustaa ei ole.
Ja joo mulla kans rinnat muodoltaan aika litteähköt ja kaukana toisistaan.
On ne sellaiset, että muotoa ja tissivakoa tulee hyvin.
On tosi vaikeaa ajatella, että olisivat isot, kun itsellä on 65I ja eivät ole isot.
Mun kropassa on aika ison näköiset. Oon pitkähkö ja 51-kiloinen.
Tuossa ympärysmitassa c-kuppi on aika pieni.
Vierailija kirjoitti:
On tosi vaikeaa ajatella, että olisivat isot, kun itsellä on 65I ja eivät ole isot.
No ei kai kun käytät changen liivejä.
Ei ole. Itselläni on tuo koko ja rintani ovat tosi pienet, mahtuvat omien käsieni sisään täysin.
Minulla on 70C/65D. Kyllä mies saa mahtumaan sinne väliin vaikka mitä. Ja kontallaan ne keinuu kivasti.
Normaalit. Itsellä samankaltaiset mitat ja pohdin pienennysleikkausta niin kunnan lääkärin mielestä jäljelle ei jäisi paljo mitään. =D Tosin menen leikkaukseen silti.
On. T. Katkera aa-kuppinen lauta