Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen/minkä merkkinen pyörä olisi paras 2v.lle???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oppi polkemaan tavallista 12-tuumaista fillaria 2v9kk iässä, muuten sitä sai työntää tai vetää sen pyöränsä kanssa. Kuopus saa kyllä myös tuon saman pyörän reilu 2,5-vuotiaana, katsotaan ehtiikö kesän aikana oppia polkemaan.

Vierailija
2/6 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin ostaa tytölle (kohta 2v.) tavallisen pienten lasten 12-tuumaisen pyörän, jolla saa opetella ajamaan. Näissähän on myös apupyörät. Pidän tätä tavallista pyörää parempana kuin perinteisiä kolmipyöriä, sillä näissä polkimet ovat yleensä etupyörässä kiinni ja polkeminen raskaanpaa, saati että oppii väärän polkutekniikan. Meillä on kotona poljettava mopo, jolla on jo nyt ajellut, mutta tuo fillari tuntuu fiksummalta ratkaisulta siitä huolimatta. HobbyHallissa näytti olevan ihan kiva lastenpyörä, hinta jotain 100eur tietämillä, jollen väärin muista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pian 2-vuotias ei kyllä ulotu vielä pitkään aikaan polkimille 12-tuumaisessa. Sellaisen ostaisin muuten itsekin. Ajattelin ostaa " juoksupyörän" tai mikä lieneekään nimeltään. Kuitenkin sellainen pyörän näköinen, mutta jossa ei ole polkimia ollenkaan.

Vierailija
4/6 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toukokuussa 2 vuotta täyttänyt poika (sai 12 tuumaisen pyörän syntymäpäivälahjaksi) oppi kesän aikana ajamaan itse. Ensin ei kyllä kunnolla edes ylettänyt polkemaan, mutta istui mielellään kyydissä, kun työnnettiin. Kolmipyöräisetkin ovat aika kalliita, joten raha olisi mennyt mielestäni hiukkasen hukkaan, kun näin nopeasti oppi ajamaan tavallisellakin, jonka käyttöikä on pidempi. Lahjapyörä oli ostettu Prismasta ja ihan kelpo vekotin on ollut ainakin toistaiseksi.

Vierailija
5/6 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörä, en nyt muista onko 12tuumainen... sellainen pienin kuitenkin :) siinä on apupyörät mukana.

poika näki sen viime vkl autotallissa, miehen piti piilottaa se.... no ei auttanut muu kun antaa pojan " ajaa" sillä. tykkäsi tosi paljon istua kyydissä kun työnsin... piti kyllä pitää kiinni ettei tipu.

itse olisi ostanut vasta vuoden päästä pyörän mutta mies oli mennyt ostamaan kysymättä/ keskustelematta mun kanssa ensin :)

Vierailija
6/6 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika sai 2-vuotislahjaksi vajaa puoli vuotta sitten kolmipyöräisen pyörän. Tilasin HobbyHallista: edullinen ja hyvä ajaa eli polkimet ovat kuten oikeissakin pyörissä polkijan alapuolella. Ollaan luultavasti monien vanhempien kauhuksi annettu pojan harjoitella sillä sisällä.

Tällä hetkellä poika (2v5kk) ajaa pyörällä suveneeristi välillä peruutellen parkkiin. Ainoa ongelma on välillä liian kova vauhti, jolloin poika tekee " uparit" ja saattaa kellahtaa kyljelleen. Joka tapauksessa nyt keväällä aiotaan hankkia kunnon pyörä apupyörillä ja luulen, että poika hallitsee sen melko helposti. Tilannetta helpottaa vielä se, että poika on lähes metrin pitkä, joten pituus luultavasti riittää.