Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako Lahteen muuttaa?

Vierailija
08.06.2017 |

Mies siis saisi sieltä töitä, lapset siinä iässä että sopeutuisivat hyvin. Olen kuullut niin paljon wt-juttuja eli pitääkö ne paikkansa? Asutaan tällä hetkellä lähellä Jyväskylää. Tämä on ollut ihan ok, itse en ole sopeutunut järin hyvin. Jotenkin kamalan kolkkoa. Katselin noita asuntoja ja Karisto vaikutti mukavalta alueelta, onko kokemuksia? Muutto olisi ainakin itselleni mieluinen, mies saisi parempaa palkkaa ja lapset ovat vielä pieniä (3v ja 5v). Keskustan läheisyys ja hyvät urheilumaastot olisi plussaa. Kannattaako muuttaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei!

Vierailija
2/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Lahdesta ole kotoisin Elastinen? Sillä on niin iso suu, että on varmasti syönyt kaikki hampurilaiset Lahdesta, eli en muuttaisi. Kannattaa harkita vaikka Tuusulaa, tai Orimattilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ja siinä. Onhan Lahti isompi Jyväskylää, mutta paljon ummehtuneempi ilmapiiriltään ja työttömyys on korkea.

Vierailija
4/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka kannattaa varmistaa ensin. Muuten mielestäni kaupunkina mainettaan paljon kivempi. Tietysti nyt kesällä ehkä vaikuttaa vähän liiankin optimiselta synkkään talveen verrattuna.

Vierailija
5/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Karistoon aina yks av-mamma lisää mahtuu.

Vierailija
6/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse aikeissa työllistyä? Lahti on Suomen wt-pääkaupunki, se on totta.

Vierailija
7/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahti on mainettaan parempi. Hyvät ulkoilu- ja liikuntamahdollisuudet ehdottomasti plussaa. Mutta Karisto on kaukana kaikesta, toki uusi alue. Omakotitalo kävelyetäisyydellä keskustasta olisi oma valintani.

Vierailija
8/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko keskustan lähellä hyviä omk-alueita?

Vierailija
9/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse aikeissa työllistyä? Lahti on Suomen wt-pääkaupunki, se on totta.

Lahdessa ei muuten työttömien äitien lapset loisi päiväkodissa.

Vierailija
10/10 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahti on kiva kaupunki, suht iso ja kaunis luonto. Plussaa on sekin että Hesaan pääsee junalla alle tunnissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän