Mä en saa koskaan enää hyvää miestä
Erosin vuosi sitten miehestä, joka petti mua. Olen yh-äiti ja 34-vuotias. Mielestäni olen hyvässä kunnossa. Harrastan liikuntaa ja painoindeksi 20. Minulla on söpöt kasvot ja pitkät hiukset. Monet miehet eivät kuitenkaan ole kiinnostuneet minusta, yh-äidistä. Tinderissä esim oman ikäiset miehet ei ole kiinnistuneet. Ilmeisesti ne kiinnostuu 10 vuotta nuoremmista. Alle 30-vuotiaat ovat kiinnostuneet ja sen kyllä arvaa missä mielessä. Ainut vakavasti otettava ryhmä on yli 40-vuotiaat miehet. He lähestyvät minua. Mutta mielestäni jo 10 vuoden ikäero on liikaa. 😢
Kommentit (8)
Kerrankin tällainen ketju jossa nainen ei painota työtään eikä koulutustaan vaan oikeaoppisesti ulkonäköään, ihanaa.
Niin ja oli tarkoitus kyllä mainita koulutuksesta, mutta se unohtui. Mimulla on AMK-tutkinto ja työ.
Ap
Kuinka pitkään olet ollut sinkkuna? Toisella kierroksella sopivan kumppanin löytäminen ottaa aikansa. Sinkkuja on tässä ikäluokassa vähemmän kuin ensimmäisellä kierroksella, elämäntavat alkavat jo näkyä olemuksessa (aktiiviliikkujat erottuvat sohvaperunoista, tupakoivat savuttomista jne.), monilla on taustalla vaikea ero ja huoltajuuskiistoja eivätkä he ole valmiita parisuhteeseen, vaikka deittailla yrittävätkin.
Itse yllätyin erotessani viisi vuotta sitten, miten erilaista oli olla kolmi- kuin kaksikymppinen sinkku. Treffeille pääsi helposti, mutta tuntui, että on vaikea löytää ketään, joka ei tavalla tai toisella laittaisi hälytyskelloja soimaan. Meinasi usko minultakin loppua, mutta niin vain minäkin, ikäisesi yh-äiti (yhteishuoltajuus), joka on vielä hieman ylipainoinen, löysin kolmen vuoden sinkkuna olon jälkeen ihanan ikäiseni miehen. Minusta äitiys ei ole juuri vaikuttanut siihen, kuinka kiinnostava kumppani olen ollut miesten silmissä. Yhtä lailla lapsia on sekä naisilla että miehillä omassa ikäluokassani, ja moni tapailemani mies haaveili perheen, joko ensimmäisen tai toisen kierroksen, perustamisesta.
Mikset yritä miehiä joilla vastaava tilanne? Ootte sitte samalla viivalla periaatteessa....
Miten muka oli hyvä mies jos kerran petti vai aloikko pihtaamaa ja nalkuttamaa?
Niin se vaan menee. Nyt saat sentään nelikymppisen hyvän miehen, ajattelepa mikä on tilanne kymmenen vuoden päästä jos jäät surkuttelemaan etkä ota nyt sitä mitä vielä saat... :((
Hyvä nainen saa yleensä hyvän miehen.
Hyvät miehet eivät kelpaa ensimmäisellä kierroksella, ja toisella on sitten liian myöhäistä, koska he ovat löytäneet hyvät vaimot esim. Filippiineiltä eivätkä koskaan harkitsekaan eroa.