Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vieraisiin naisiin

Vierailija
08.06.2017 |

Nainen antaisitko miehesi mennä vieraisiin naisiin, jos mies kysyisi luvan? Kysyy 39v. mies.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin.

Vierailija
2/6 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin.

Saako kysyä rouvan ikää ja onko teillä lapsia. Miten vaikuttaa suhteeseen esim. luottamukseen jatkossa ja olisiko naisesta kiihottava ajatus, jos antaisi miehelle mahdollisuuden saada toista naista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mäkin pääsisin vieraisiin miehiin. Olen ehdottanut hetkellistä pientä vaihtamista, mitta mies ei suostu. Mulla olisi niin tiedossa se mies, ketä haluaisin kokeilla ;)

Vierailija
4/6 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mäkin pääsisin vieraisiin miehiin. Olen ehdottanut hetkellistä pientä vaihtamista, mitta mies ei suostu. Mulla olisi niin tiedossa se mies, ketä haluaisin kokeilla ;)

Kyllä mä varmaan antaisin vaimon kokeilla vierasta munaa, jos itse saisin vaikkapa jotain vanhempaa, naisellisen muodokasta vierasta naista. Melkeinpä kiihottaa ajatus, että vaikka joku kokematon nuorimies saisi paukuttaa takaapäin persevän vaimon märkää ja karvatonta pillua. Mies 39v.

Vierailija
5/6 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä varmaan antaisin vaimon kokeilla vierasta munaa, jos itse saisin vaikkapa jotain vanhempaa, naisellisen muodokasta vierasta naista. Melkeinpä kiihottaa ajatus, että vaikka joku kokematon nuorimies saisi paukuttaa takaapäin persevän vaimon märkää ja karvatonta pillua. Mies 39v.

No tämä joka mulla on.mielestäni, on hieven vahempi julkkisrokkari ja hirveä naistenmies, joka on yrittänyt iskeä mua jo pidemmän aikaa. Niin kuuma... harmi, et mieheni on kovin omistushaluinen. Ei osu yksiin ihmisten mieltymykset.

Vierailija
6/6 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen antaisitko miehesi mennä vieraisiin naisiin, jos mies kysyisi luvan? Kysyy 39v. mies.

Lähinnä kysyn, että voiko tämmöistä asiaa edes kysyä, vaiko onko parempi pitää omana fantasiana? Jos vaikka vähän vanhemmilta ja pitkään parisuhteessa olleilta naisilta vastauksia saisin kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän