Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen siskon häät, mitä laitetaan päälle?

Vierailija
08.06.2017 |

Ollaan rentoja ja tavallisia ihmisiä. Ei viittis pönöttää.

Miehen suku on fiinimpää. Ainakin olevinaan.

Mies laittaa nyt mitä laittaa.

Mulla siisti puolihame (kukallinen), paitapusero, tummansininen jakku, croksit (sori ei oo muuta, jalat turvonneet).

Poika 16 v: siistit farkut, musta huppari tekstillä, jotku kengät.

Miltä kuulostaa? Ei olisi paljon rahaa törsätä jos nää ei kelpaa. 20 euroa ehkä? Hääton ylihuomenna.

Neuovoja!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hyväkroppainen ja kaunis niin älä ainakaan laita mitään liian hyvännäköistä. Sinusta ei enää sen jälkeen pidetä. Ymmärrä tämä. Jos tahdot, että sinulla olisi edes joku ystävä.

Vierailija
22/22 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olette niin persaukisia (ja sinulla jalat turvoksissa), että muuta vaihtoehtoa ei ole, niin sitten menette noissa. Suku varmaankin tietää tilanteenne jo ennestään eikä sinne suuntaan tarvitse selitellä. Perhejuhliin voi minun mielestäni osallistua köyhäkin, ei tarvitse jättäytyä pois vaatteiden takia.

Tuollainen pukeutuminen ei kylläkään kerro köyhyydestä, vaan sosiaalisen älyn, elämänhallinnan ja suunnitelmallisuuden puutteesta. Olen itsekin köyhä, mutta osaan silti pukeutua tilanteisiin sopivasti.

Ei törkeällä asulla kuitenkaan nolaa muita kuin itsensä, joten menkää noissa vain, jos ette muuhun pysty. Moitteiden jälkeen sanottava kuitenkin, että en olisi halunnut kenenkään kutsutun jäävän omaistä häistäni pois vaateasioiden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla