Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole taas kahteen viikkoon tehnyt remontin suhteen mitään

Vierailija
08.06.2017 |

Eihän se valmistu ikinä. Voi kun saisi sen asian johonkin päätökseen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ? Ja mitäs kaikkea itse olet tehnyt remontin eteen?

Vierailija
2/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ? Ja mitäs kaikkea itse olet tehnyt remontin eteen?

Olen käynyt järjestelemässä paikkoja,vienyt työmiehille eväitä yms. Mies ei remontoi itse sen vaan pitäisi komentaa kahta työmistä mutta ei ole heitä taas kahteen viikkoon ottanut töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on helppo ratkaisu. Palkkaa ammattihenkilö tekemään remontin. Kaikki menee aikataulussa, tarvitsee vain maksaa palkka.

Ymmärrän miestäsi, itselläni on eri projekteja kotona ja aikataulut heittävät ja suunnitelmat muuttuvat, kun tulee mutkia matkaa tai voimavarat hiipuvat. Ja olen nainen.

Ja miksi ihmeessä, et ota ohjaksia käteen ja jatka remppaa, siitä mihin mies on rempassaan jäänyt.

Vierailija
4/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen on helppo ratkaisu. Palkkaa ammattihenkilö tekemään remontin. Kaikki menee aikataulussa, tarvitsee vain maksaa palkka.

Ymmärrän miestäsi, itselläni on eri projekteja kotona ja aikataulut heittävät ja suunnitelmat muuttuvat, kun tulee mutkia matkaa tai voimavarat hiipuvat. Ja olen nainen.

Ja miksi ihmeessä, et ota ohjaksia käteen ja jatka remppaa, siitä mihin mies on rempassaan jäänyt.

Kun mies haluaa hoitaa sen rakennusinssin ja kahden työmiehen kanssa keskenään.

Vierailija
5/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se tunnu sitä hoitavan :)

Vierailija
6/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se tunnu sitä hoitavan :)

Ei se hoidakkaan. Ei vaan suostu että minä sitä asiaa h oitaisin. Sillä olisi vaan pikkasen kiire jo. Ainakin johonkin päätökseen pitäisi päästä asiasta.

Vierailija
7/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko rempparyhmä saanut jostain paremman työmaan, eikä miehes saa heitä palaamaan?

Vierailija
8/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko rempparyhmä saanut jostain paremman työmaan, eikä miehes saa heitä palaamaan?

Ei ole. Mies ei ole vaan hommannut heitä paikalle ja joka keskustelua ehdottaa niin se ei miehen kanssa onnistu. Aina kun on vaikeasta asiasta kyse hän pakenee paikalta eikä vastaa viesteihin. Niin hän on aina tehnyt.

Vierailija
9/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole taas kahteen viikkoon tehnyt muuta kuin nalkuttanut.

Vierailija
10/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehellä on remppamiesten laskut maksamatta eikä uskalla tunnustaa sinulle?

Vierailija
11/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä jos sä vaan sitten hoidat sen ja kerrot miehelle, että hoidit asian? Mitäs siitä seuraisi?

Voi olla, että mies kiukustuisi, mutta ainakin teidän remontti tulisi valmiiksi. Riitahan tosta seuraa joka tapauksessa.

Ja sitten otat opiksesi tästä kerrasta eli kun mies alkaa joskus vuosien päästä ehdottaa remonttia, et suostu mihinkään, ellei sitä ulkoisteta ammattilaisille alusta saakka.

Vierailija
12/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehellä on remppamiesten laskut maksamatta eikä uskalla tunnustaa sinulle?

Ei ole.

Vierailija
13/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mitä jos sä vaan sitten hoidat sen ja kerrot miehelle, että hoidit asian? Mitäs siitä seuraisi?

Voi olla, että mies kiukustuisi, mutta ainakin teidän remontti tulisi valmiiksi. Riitahan tosta seuraa joka tapauksessa.

Ja sitten otat opiksesi tästä kerrasta eli kun mies alkaa joskus vuosien päästä ehdottaa remonttia, et suostu mihinkään, ellei sitä ulkoisteta ammattilaisille alusta saakka.

Uskon että menisi lukot vaihtoon ja alkaisi tosi ilkeä oikeustaistelu lapsesta. Mun mieheni näyttää ihan huumorintajuiselta,rennolla tyypiltä mutta ei sitä oikeasti ole.

Vierailija
14/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos rahat onkin loppu eikä olekkaan enää varaa maksaa remonttimiehille ? Yllättäviä maksuja tullut joista et ole tietoinen eikä toinen uskalla kertoa ?

Vierailija
15/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ne vaihtoehtoiset päätökset ovat?

Vierailija
16/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ne vaihtoehtoiset päätökset ovat?

Esim että myymme sen remonttikunnossa ja muutamme muualle. Ja kyllä on varaa maksaa ne remppamiesten laskut.

Vierailija
17/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieskö nyt yhtäkkiä näiden vuosien jälkeen olisi valmis myymään isoisän rakentaman mökin? Josta ei aiemmin ole ollut halukas lähtemään mistään hinnasta?

Vierailija
18/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mieskö nyt yhtäkkiä näiden vuosien jälkeen olisi valmis myymään isoisän rakentaman mökin? Josta ei aiemmin ole ollut halukas lähtemään mistään hinnasta?

Jos ei sitä pysty remontoidaan niin jossainhan on kuitenkin asuttuva. Kyllä se nykyään on yksi ihan varteenotettava vaihtoehto. On siitä ollut puhetta että niin voi käydä.

Vierailija
19/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se sun ihan näinä aikoina koittava avioero on taas kadonnut? Puhut ihan kuin meinaisit jatkaa yhteiseloa miehen kanssa pitkäänkin?

Vierailija
20/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei sitä pysty remontoidaan niin jossainhan on kuitenkin asuttuva. Kyllä se nykyään on yksi ihan varteenotettava vaihtoehto. On siitä ollut puhetta että niin voi käydä.

on siitä ollut puhetta = sä olet märissyt siitä av:lla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä