Olenko raskaana oikeasti?!
Yrityskierto 23 ja tein vissiin plussan tänään? Ylin dpo12 ja alin dpo10 ja dpo11.
Eikö tuo ihan plussa ole? Tuli ensimmäisen 2min aikana.
[url=http://aijaa.com/o7O9Hb][img]http://i9.aijaa.com/t/00085/14397232.t.jpg…]
Kommentit (35)
On plussa. Huomenna viiva on vähän tummempi. Noin varhain testattuna on noin haalea.
Ihme aloituksia, ihmiset kertovat jotain raskaustestien tuloksia tänne. Mene lääkäriin!
Kiva kuitenkin, että joku yrittää lasta. Täällä kun velat ovat kovassa äänessä.
Vierailija kirjoitti:
Ihme aloituksia, ihmiset kertovat jotain raskaustestien tuloksia tänne. Mene lääkäriin!
No mitä se lääkäri tekee noin varhaisilla viikoilla? Ap on nyt raskaana piste. Ei voi tietää jatkuuko raskaus ja jos tulisikin keskenneno niin etenkä8ön noin alussa ei olisi mitään tehtävissä. Ap voi odotella ihan rauhassa muutaman viikon ja sitten varailla aikaa neuvolaan, jos raskaus nyt onnellisesti jatkuu.
Täällä AP, en huomannutkaan kirjautua kun tein tämän postauksen. Kiitos onnitteluista. En ymmärrä, kyllä punainen väri on aina tarkoittanut raskautta mutta miksi täällä joku väittää että haamu ei ole positiivinen 🤔
Nyt ainakin olet raskaana. Toivottavasti pysyykin raskaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä se lääkäri tekee noin varhaisilla viikoilla? Ap on nyt raskaana piste. Ei voi tietää jatkuuko raskaus ja jos tulisikin keskenneno niin etenkä8ön noin alussa ei olisi mitään tehtävissä. Ap voi odotella ihan rauhassa muutaman viikon ja sitten varailla aikaa neuvolaan, jos raskaus nyt onnellisesti jatkuu.
Eikä sinne neuvolakaan saa aikaa ennen kuin kahden kuukautiset on jäänyt pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sinne neuvolakaan saa aikaa ennen kuin kahden kuukautiset on jäänyt pois.
Jaa, minä olen kyllä aina soittanut neuvolaan vähän sen jälkeen kun olen saanut positiivisen testin, ja saanut sitten ekan neuvola-ajan sinne vkolle 8-9. En ole kuullut tästä kaksien kuukautisten säännöstä. Eihän sitä edes välttämättä saa aikaa enää viikolle 8 jos soittaa vasta samalla viikolla (ei sillä, että olisi välttämätöntä käydä siellä ekassa neuvolassa just viikolla 8, mutta se nyt on Suomessa tapana).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole plussa toisen viivan ollessa vain haamuviiva.
En ole ikinä saanut yhtä tummaa viivaa kuin testiviiva.
Neljättä odotan.
Sama. Kyllä toi on selvä plussa. Onnea!!
Minä olen käynyt ultrassa rv8 niin tietää onko kaikki ok. Silloin löytyy jo syke.
T: 4 raskautta, 2 lasta...yksi alkuraskauden km ja yksi tuulimunaraskaus.
Adeliina115 kirjoitti:
Täällä AP, en huomannutkaan kirjautua kun tein tämän postauksen. Kiitos onnitteluista. En ymmärrä, kyllä punainen väri on aina tarkoittanut raskautta mutta miksi täällä joku väittää että haamu ei ole positiivinen 🤔
No täällä nyt jotkut länkyttää tietämättömyyttään tyhmyyksiä. Ei tarvitse välittää. Punaista viivaa ei vain tule tikkuun, jos hcg:ta ei ole pissassa, joten en of the story näille, jotka väittää ettei haamu ole positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käynyt ultrassa rv8 niin tietää onko kaikki ok. Silloin löytyy jo syke.
T: 4 raskautta, 2 lasta...yksi alkuraskauden km ja yksi tuulimunaraskaus.
No ei se varhaisultra takaa, että kaikki olisi hyvin. Km voi silti tulla vaikka heti seuraavana päivänä varhaisultrasta. Mutta jos on tuulimuna, niin kai se on kiva henkiseltä kantilta tietää enemmin kuin myöhemmin. Myös kaavinta voi tuolloin olla tarpeen. Niin ja kohdunulkoinen on myös hyvä tietää ajoissa, ettei munajohdin poksahda.
Hän on kyllä raskaana, mutta takeita sen jatkumisesta ei ole. Suurin osa keskenmenoista tapahtuu heti ensimmäisillä viikoilla.