Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämmöistä + tärppi

28.03.2006 |

Minulla oli mahdollinen ovis viime viikolla ja siitä lähtien on ollut menkkamaisia kipuja alamahassa ja selässä. Aikasemmin näitä ei ole ollut, vaan alavatsa+selkäkivut on alkaneet vuotopäivänä. Mahdollista raskautta epäilessä olen mitannut lämpöjä ja ne on kuitenkin suht alhaalla??Onko kenelläkään ollut niin, että vaikka on tärpännyt, niin lämmöt ei silti ole kohonneet? vai onko se lämpöjen kohoaminen ihan vakio?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovulaation jälkeen menkkoihin asti suunnilleen. Jos ei ole, niin sitten kyseessä joko ei ole ollut ovulaatiota, tai keltarauhanen ei toimi kunnolla. Krampit saattavat liittyä siihenkin.

Vierailija
2/3 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vertaat aamulämpöjä ennen ovista ja sen jälkeen, onko nousua? Toisilla nousu voi olla vain muutaman kymmenyksen luokkaa ja toisten lämpöjä ei voi omiin vertailla.

Itselläni viimeisemmässä raskaudessa lämmöt nousivat ehkä sen puoli astetta oviksen jälkeen, mutta ei mulla missään vaiheessa ole aamulämmöt raskaudessakaan olleet yli 37 C. Tuolloin huomasin myös 6. päivänä oviksesta ilmeisesti niin sanotun implantation dipin, jolloin aamulämpö yhtenä päivän oli ovulaatiota edeltävällä tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis lämmöt on alle 36. Mutta kun tarkemmin olen mittaillut, niin kyllä se vähän on koholla, mutta ei kovin paljon..Tänään kyllä oli ihan älytön vilunväristys, samalla tavalla kun kuumeen noustessa. Sillä hetkellä ei kyllä ollut mittaria, että olis voinu mitata..=)