Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla mies ei pidä kesälomia? Miten päivähoito kesällä?

28.03.2006 |

Onko muita kohtalotovereita, joilla mies ei pidä lainkaan kesälomia? Mulla mies on sellaisessa työssä, että kesä on kiireisintä aikaa. Lomia hän ei siis pidä kuin korkeintaan muutaman päivän :( Jos löytyy muita, niin onko teillä lapsi pois päivähoidosta vain oman lomasi ajan???

Tämä on mulle ihan uusi tilanne, joten kaikki vaihtoehdot täytyy miettiä. Lapsi on 3v8kk, ja kunnallisessa pph:ssa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloinkin yleensä lähtee jollekin kalastusreissulle. Minä sitten poikamme (3,5-vuotta) kanssa vietän oman lomani. En muistakaan milloin meillä olisi ollut yhteistä lomaa.

Meillä poika on siis lomalla ja pois hoidosta minun lomieni ajan. Muuten on hoidossa perhepäivähoitajalla tai sitten hoitajan ollessa lomalla (hänellä on enemmän lomapäiviä kuin minulla) varahoidossa ryhmyksessä.

Tällaistahan se voi joskus olla, kun miehellä on kesäaikaan painottuva työ. Tosin mieheni tuntuu olevan aina kiireinen ja kysytty työmies. Lisäksi mieheni on vaihtanut lähes vuoden välein työpaikkaa, joten lomia ei ole ehtinyt juurikaan kertyä. Täytyy kyllä jo sanoa, että ajatus yhteisestä pitkästä lomasta tuntuu aivan oudolta, kun kymmenen vuotta jo olemme yhdessä olleet ja aina on ollut näin lomien kanssa.

Vierailija
2/2 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä syynä vakituisen paikan puute... Mutta aion itse pitää kuukauden kesäloman, kun perhepäivähoitajakin on lomalla. Odotan jo kovasti aikaa! Meillä lapset ovat pieniä (1- ja 2-vuotiaita), joten he eivät mitään kummempia toimintoja odota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla