Tilaajalahjoista...
Juu, palsta ei ole oikea, mutta täältä tavoittaa eniten porukkaa.
Eli kyse olisi tilaajalahjoista ja lehti tietenkin Vauvalehti.
Itse tilasin viime keväänä plussauksen jälkeen (huhtikuussa) lehteni ja noin viiden kyselyn jälkeen elokuussa sain tilauslahjaksi luvatun hoitolaukun. Ja jos olisin tiennyt, ettei ole mikään fiksusellainen, en olisi edes nähnyt vaivaa tuon eteen.
Mutta nyt on tilanne se, että kaverini on tilannut kauttani lehden ja mulle olisi jo pitänyt tulla kiitoslahja, joka tässä tapauksessa oli Marimekon paketti, jossa lakanat ja pinnasuojat.
Ei näy, ei kuulu... Taaskaan.
Onko tämä pelkkää kusetusta, etä saadaan tilaajia ja toivotaan etteivät he muista saavansa jotain luvattua?
Jokatapauksessa, huomenna soitto lehteen, jälleen kerran...
Kommentit (3)
Tilasin juuri lehden ja otin tuon hoitolaukun... tekeekö sillä yhtään mitään? Onneksi itse tilaushinta oli edullinen :-)
Haginalle rv 14+1
mulle kyl tuli ne tillajalahjat silloin ku pitikin.oli se hoitolaukku ja joku keittokirja..aika hassua,jos viel samalle ihmiselle köy noin.kantsii siis soittaa vaan sinne.
kannattaa soittaa sinne asiakaspalveluun..minulle kävi samalla tavalla..odottelin pinnasängynsuojaa ja lakanoita ja kun ei kuulunut niin soitin sinne ja lupasivat toimittaa lahjan tämän kuukauden sisällä=)