Naimisissa pellen kanssa, en jaksa enää.
Mun miehellä on yksi ärsyttävä piirre. Noin 90 % asioista, mitä puhun sille, niin kääntää jollain lailla huumoriksi (huonoksi sellaiseksi). Olen niin väsynyt kun joka asia pitää vääntämällä vääntää, että saa sen perille normaalilla tavalla tai joku tekeminen onnistuisi mutkattomasti kertaheitolla. Esimerkkejä: - pyydän pöydässä ojentamaan vaikka salaatinkastikepullon, niin on ojentavinaan, mutta juuri kun olen siihen tarttumassa, niin vetääkin pois, ojentaa uudelleen, vetää taas pois kunnes ärähdän. - lähden koiran kanssa pitkälle metsäretkellä ja ilmoitan suurinpiirtein koordinaatit, mihin menen eksymisen varalta. Tulen kotiin ja laitan töissä olevalle miehelle viestin, että olen turvallisesti takaisin kotona... vastaukseksi tulee: "No voi helv..." (ikäänkuin olis toivonut, että eksyn... hah haa, kauheen hauskaa) - katsomme telkkaria ja hän lähtee hakemaan keittiöstä jotain ja pyydän tuomaan tullessaan vaikka lasin vettä, niin tulee heitto, että ei pysty... painaa liikaa. (tuo kuitenkin, kun pyydän uudelleen, mutta lasin ojentamisessa saattaa taas olla yksi jekuttelu lisää) - eteisessä olen kyykyssä solmimassa kengännauhojani, tökkää oman jalkansa eteeni ja töksäyttää: "solmis nääkin" - olen tiskipöydän ääressä kuorimassa perunoita. Mies hakee astiakaapista jotain ja ennen ovan avaamista sanoo: "laitas pää tohon, niin kolautan" (Siis toooosi hauska juttu kolauttaa mua ovella päähän.... kuolen nauruun!!!) - kysyn jotain, niin vastaus on ihan mitä sattuu höpö höpöä - ....ja esimerkkejä kertyy joka päivä... usein... Kun joskus hermostun johonkin noihin juttuihin, niin saan kuulla olevani huumorintajuton. En ole OIKEASTI huumorintajuton, osaan heittää kyllä hauskaa läppää, MUTTA kaikelle on aikansa. Minusta tuollainen jatkuva härnääminen on ärsyttävää, toisinaan tuntuu myös alentavalta. Tulee mieleen, että onko tuo jokin tiedostamaton alistamisen muoto, että "sun jutut on mulle ihan yks hailee, en vaivaudu edes ottamaan niitä vakavasti". Toi on niin iso ongelma jo mulle, että mä en kohta enää kestä!!
Kommentit (2500)
Vierailija kirjoitti:
7.6.2017 tämä aloitus tehty. Ja varmaan kaivettu taas naftaliinista. Sitten joku vielä viitsii kommentoida. Trollihan tämä on - roskikseen vaan !o
On kuitenkin aivan uusia henkilöitä näitä lukemassa ja kirjoittamassa, jotka eivät 5 vuotta sitten tätä ketjua ole huomanneetkaan. Aihe on aina ajankohtainen. Turha vanhojen konkareiden valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on ihan sama juttu kuin väkivallan ja muun alistamisen kanssa, pitää älytä lähteä heti ensimmäisistä merkeistä. Mun kanssa voisi tasan kerran lähteä autolla liikkeelle kun olen tulossa kyytiin, lähtisin välittömästi kävelemään pois jos joku yrittäisi jotain noin idioottimaista. Myöskään mulle tarjottua esineitä ei vedetä leikillään pois, ei naurata tippaakaan enkä toista kertaa yritä ottaa ja pistän kyllä jo. pellen huomaamaan virheensä. Kaikki nuo naamalle piereskelyt ja vastaavat tuntuu ihan utopistisilta, että joku voi sietää sellaista, minä poistaisin sellaista tekevän ihmisen elämästäni kerrasta. Nyt naiset jotain itsekunnioitusta peliin, älkää antako kohdella itseänne noin!
En naisena pysty keksimään mitään sellaista asiaa parisuhteessa mikä puoltaisi sitä, että esimerkiksi naamalleni pierrään toistuvasti.
Mutku...ei mitään mutkuilua.
Ihan järkyttävää lukea näitä, joissa tuonkaltainen toiminta jatkuu vieläpä vuosia.
Jos joku mies on noin typerä niin ei pidä mennä itse mukaan siihen meininkiin.
Vierailija kirjoitti:
Usein vetää mua kipeästi hiuksista, niin että niskaankin sattuu, työntää paljaan karvaisen hanurinsa naamaani ja pieraisee. Haju on poikkeuksetta kuvottava ja usein roiskeitakin tullut silmiiin, nenään ja suuhun. Sitten suuttuu jos en halua heti perään seksiä, olen kuulemma huumorintajuton frigidi kyyttö ja varsinainen sannamariini.
Pieraise äijän nokkaan 69:ssä, niin näkee piisaako ukolla huumori toisinpäin.
En kyllä yhtään puolustele tekijää, mutta miten on mahdollista pieraista naamaan, niin ettei kohde pysty torjumaan? Tulee vähän käsitys, että ei oo vastapuoli kyllä paljoa yrittänyt estää... Pitäis olla kyllä helppo väistää tms.
En tosiaan puolustele tekijää... Todella valitettavia juttuja.
Elämässä täytyy olla "kerrasta poikki" rajoja, ettei tartte nettipalstalta kysyä ohjeita vasta siinä vaiheessa, kun ollaan oltu jo pitkään naimisissa asti.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on ihan sama juttu kuin väkivallan ja muun alistamisen kanssa, pitää älytä lähteä heti ensimmäisistä merkeistä. Mun kanssa voisi tasan kerran lähteä autolla liikkeelle kun olen tulossa kyytiin, lähtisin välittömästi kävelemään pois jos joku yrittäisi jotain noin idioottimaista. Myöskään mulle tarjottua esineitä ei vedetä leikillään pois, ei naurata tippaakaan enkä toista kertaa yritä ottaa ja pistän kyllä jo. pellen huomaamaan virheensä. Kaikki nuo naamalle piereskelyt ja vastaavat tuntuu ihan utopistisilta, että joku voi sietää sellaista, minä poistaisin sellaista tekevän ihmisen elämästäni kerrasta. Nyt naiset jotain itsekunnioitusta peliin, älkää antako kohdella itseänne noin!
Mitäpä muuta tosikko palstamamma osaisikaan, kuin "lähteä välittömästi kävelemään pois" ja "poistaisin sellaista tekevän ihmisen elämästäni kerrasta".
Ja kyse oli siis huumorista 😂
Jos hän yrittää olla hauska, se on merkki siitä että hän välittää sinusta ja teidän suhteesta. Enemmän olisin huolissaan jos huumori loppuu.
Miehelle on usein tärkeää että hänen naisensa pitää häntä hauskana. Huumori on merkki siitä ettei hän ole kadottanut leikkimieltään, kuten liian moni aikuinen.
Joku eri tyyppinen nainen näkisi tuon hyvänä piirteenä ja on kyllä valmis viemään sulta tuon miehen tilaisuuden tullen. Näin voi käydäkin jos loukkaat miestä ja alat käyttäytyä puhtaan myrkyllisesti. Kyseessä kuitenkin on käsittääkseni hyväntahtoinen huumori hänen taholtaan? Eikä mikään kiusaaminen tai loukkaaminen. APn tekstistä ei välity äänensävyt ja katseet, että ollaanko tosissaan kun sanotaan että "voi helvetti että löysit takaisin kotiin metsästä".
Ehkä huumorintajunne ei sitten kohtaa, sitä ois voinut miettiä silloin suhteen alkuvaiheessa koska jutut oli luultavasti just samanlaisia jo ekoilla treffeillä. Ihmisen huumorintaju harvemmin aikuisena hirveästi muuttuu enää
Esim. Ryan Reynolds ja Blake Lively tekevät toisilleen jatkuvasti aika ronskeja käytännön piloja, heille se on suhteen suola ja kasassa pitävä voima. Heidän toisilleen tekemät jekut on aika usein viihdeotsikoissakin. Jos sä et ole omalla Ryanillesi hänen oma Blake Lively, ole varovainen hän voi etsiä jonkun toisen. Sit saattaakin kaduttaa, jos oli muuten hyvä mies.
Eikös pellet ole usein sellaisia, jotka alkavat itkeä, jos heille tekee samaa mitä he tekevät muille?
En siis usko, että tuollainen mies haluaisi itselleen pellenaisen.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n mies äänestää tänään. On tiputtavinaan äänestyslapun laatikkoon, mutta aina viime hetkellä vetääkin takaisin ulos.
Jotenkin tästä tuli mieleen Mr. Bean 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä muuta tosikko palstamamma osaisikaan, kuin "lähteä välittömästi kävelemään pois" ja "poistaisin sellaista tekevän ihmisen elämästäni kerrasta".
Ja kyse oli siis huumorista 😂
Niin, Duudsoni-huumorista. Se on kuulemma miehistä hauskaa. Heitä naurattaa aina paljon, jos joku loukkaa itsensä. Mitä pahemmin sattuu, sitä hauskempi jekku on kyseessä. Heistä kaikkein hauskinta olisi saada toiselle neliraajahalvaus, sitä ei ylitä edes hengenlähtö.
Jos minun naamalleni joku ottsisi tavakseen piereskellä pitäisin valmiina jotain sähköshokkilaitetta tai parsinneulaa ja tuikkaisin sillä.
Janna89 kirjoitti:
Jos hän yrittää olla hauska, se on merkki siitä että hän välittää sinusta ja teidän suhteesta. Enemmän olisin huolissaan jos huumori loppuu.
Miehelle on usein tärkeää että hänen naisensa pitää häntä hauskana. Huumori on merkki siitä ettei hän ole kadottanut leikkimieltään, kuten liian moni aikuinen.
Joku eri tyyppinen nainen näkisi tuon hyvänä piirteenä ja on kyllä valmis viemään sulta tuon miehen tilaisuuden tullen. Näin voi käydäkin jos loukkaat miestä ja alat käyttäytyä puhtaan myrkyllisesti. Kyseessä kuitenkin on käsittääkseni hyväntahtoinen huumori hänen taholtaan? Eikä mikään kiusaaminen tai loukkaaminen. APn tekstistä ei välity äänensävyt ja katseet, että ollaanko tosissaan kun sanotaan että "voi helvetti että löysit takaisin kotiin metsästä".
Ehkä huumorintajunne ei sitten kohtaa, sitä ois voinut miettiä silloin suhteen alkuvaiheessa koska jutut oli luultavasti just samanlaisia jo ekoilla treffeillä. Ihmisen huumorintaju harvemmin aikuisena hirveästi muuttuu enää
Esim. Ryan Reynolds ja Blake Lively tekevät toisilleen jatkuvasti aika ronskeja käytännön piloja, heille se on suhteen suola ja kasassa pitävä voima. Heidän toisilleen tekemät jekut on aika usein viihdeotsikoissakin. Jos sä et ole omalla Ryanillesi hänen oma Blake Lively, ole varovainen hän voi etsiä jonkun toisen. Sit saattaakin kaduttaa, jos oli muuten hyvä mies.
Tuollaista pellemiestä ei kenellekään tule ikävä. Aidosti hauskoja miehiäkin on, onneksi minulla on sellainen.
Naamapieru kuuluu molempien hyväksymään seksiin. Ei huumoriin tai pakkosadismiin.
Tällaiset miehet vihaavat naisia.
Ei sun mies sua rakasta vaan vihaa. Yksinkertaista. Pysyy sun luona kuitenkin koska hyötyy sinusta (seksi, kiva koti, pyykit pestään) Ja toinen juttu sinä siedät tätä käytöstä. Minä en sietäisi.
Ei tuolla ole mitään tekemistä huumorin kanssa.
Pa s k a a moukkamaista huonoa käytöstä.
Sellainen mies joka huumorin varjolla ilkeilee, mutta kun heität samalla mitalla takaisin, niin suuttuu. Narsistihan sellainen on.
Vierailija kirjoitti:
Jos minun naamalleni joku ottsisi tavakseen piereskellä pitäisin valmiina jotain sähköshokkilaitetta tai parsinneulaa ja tuikkaisin sillä.
Suosittelen sytkäriä
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset voimafantasiat sieltä. Hae apua päänsisäisiin ongelmiisi ja korjaa negatiivinen asenteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyse
Tämä palsta kuhisee todella katkeroituneita ja henkisesti epävakaita naisia. Ne ovat juuri näitä jotka jatkuvasti mehustelevat jättämisillä, eroilla ja poistamisilla milloin mistäkin syystä.
En muista olenko kertonut jo exästäni joka mursi häntäluuni vetämällä tuolin alta ja sitten kiukutteli kun ei saanut seksiä ja joutui käymään kaupassa koska minä en pystynyt. Salaa etsin toipilasaikana oman asunnon ja kun muutin ex murjotti eikä ymmärtänyt miksi.Muuttopäivänä ex oli töissä ja ennenkuin suljin oven lopullisesti,teippasin käytetyn menkkasiteen patterin taakse. Siis seinään niin, ettei itse side sulanut kiinni patteriin mutta otti siitä lämpöä ja levitti hyvät aromit. Jos meillä olisi ollut oma sauna,olisi toinen vaihtoehto ollut pissata kuppiin ja kaataa kiukaalle.