Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonot hampaat parikymppisenä

Vierailija
07.06.2017 |

Minulla on todella huonot hampaat vaikka olen niitä koittanut parhaani mukaan hoitaa muuten olen huoliteltu ja siisti. Ilmeisesti pitkäaikaisesta lääkityksestäni johtuen hampaani ovat todella hauraat ja hampaani ovatkin murentuneet yksi kerrallaan pois ja saan pian tekarit ylös. Minulta puuttuu kaikki takahampaat ylhäältä ja pelkään että menetän pian edestäkin hampaita, leveästi hymyillessäni voi nähdä minulta puuttuvan hampaita sivusta. Olen varaton enkä saa kunnostettua hampaitani kunnolla ja kärsin kovasti tilanteesta. Onko teillä huonot hampaat? Miksi? Kuinka olette selvinneet häpeän kanssa? Minkä ikäisiä olette?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain pese tarpeeksi usein

2/2 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla, mutta tilanne ei ole vielä niin paha. Harmittaa vaan, kun hampaat ovat keltaiset ja viimeeksi hammaslääkärissä käydessäni minulla oli kymmenen reikää (ainaskin, taisi olla enemmänkin) ja vaadittiin kolme juurihoitoa. Äidilläni puuttuu hampaita ja hän saa osaproteesit hampaisiin, joten sama kohtalo taitaa odottaa minua kahdenkymmenen vuoden päästä. Vähän kateellinen olen isälleni, joka on polttanut tupakkaa kaksikymmentä vuotta, syö paljon sokeria eikä edes pese hampaita joka päivä. Saati sitten käytä hammaslankaa tai suuvettä. Ei yhtään reikää!

Otan osaa tilanteesi johdosta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi