Oletko ammatissa, jossa työ loppuu oikeasti, kun painat oven kiinni työpäivän lopuksi eikä ole pakkokoulutusta jne?
Kommentit (27)
2052 €/kk, päivätyö
Siivoan sairaalassa
Kyllä olen. Palkka 1800, ulkomailla ja on hyvä paikalliseen tasoon nähden.
Olen insinööri ja bruttopalkka on 4200€ eikä työt häiritse kotona. Enkä pakolla ole koulutukseen mennyt :)
N. 2300e/kk. Postinlajittelu yötyönä. Osa-aikainen.
Pakkokoulutusta? Mitä tarkoitat? Ettei työhön tarvita koulutusta vai ettei työnantaja laita sinua vähän väliä johonkin koulutuksiin?
Minä olen sellaisessa työssä. Bruttopalkka 2020 euroa. Tosin koska työ on tällaista, ei mitään ilta- tai ylityölisiä ole olemassakaan. Työ on tasan virka-aikaan, eikä vapaalla tarvitse ajatella työasioita.
Koulutus on työnantajalta velvoittavaa tai puoliksi vapaaehtoista, että pysyt työn vaativuudessa mukana. Ap
Kyllä, brutto 2600,- ja aikaa surffailla täällä =)
Liukuhihnatyö, n.2800e brutto. Kaksivuorotyö. Ei tarvitse koskaan viedä töitä kotiin.
osastonsihteeri sairaalassa, 2136e/kk. En ikinä mieti työjuttuja kotona joten kyllä.
Kyllä, toimistossa kesätöissä. Kyllä ne työt loppuvat sitten kun päivä on täynnä.
Näytteenotto, palkka yli 2300. Siis verinäytteenotto. Tyäpäivä loppuu, kun ovi painuu kiinni. On toki koulutusta mutta noo, ei hirveesti.
Omassa työssä työt on tasan 8:00 - 16:00, mutta koulutuksia kyllä välillä on. Ne on kuitenkin työajalla ja niissä istumisesta maksetaan palkkaa, joten mitä väliä? Palkka 2900€/kk. IT alalla.
Toimistohommia, 2750eur/kk brutto. En todellakaan tee mitään työhön liittyvä vapaa-ajallani. Työ on ihan tarpeeksi rasittavaa jo työajan puitteissa, että tunnen kyllä ansainneeni palkkani ilman ylimääräisiä hommia.
Olen. Hoitaja. Koulutukset työajalla ja jos eivät ole, niin ovat palkallisia. Enkä todellakaan roudaa potilaita kotiin. 2400/kk.
Kaupan ala (ei kuitenkaan kassalla) palkka 2100€. Töitä ei tarvitse tuoda kotiin. Välillä menee illasta muutaman minuutin yli työajan, mutta nämä saa sitten toisena päivänä takaisin.
Olen paitsi ett teen myös etätyötä. Mutta siis virka-ajan puitteissa. Toimistohommissa palkka 3231.
En ole. Työtä on noin 12 h/päivä seitsemänä päivänä viikossa.
Bruttopalkka noin 1600 €/kk.