Oletko ammatissa, jossa työ loppuu oikeasti, kun painat oven kiinni työpäivän lopuksi eikä ole pakkokoulutusta jne?
Kommentit (27)
En ole sellaisessa työssä, jossa työt voi ns. jättää töihin. Bruttopalkka 2600. Koulutuksia on, osa vapaaehtoisia, osa pakollisia. Ne hoituvat työajalla.
Varastolla, 2500-3000€ kk. Kaksivuorotyö, myös viikonloppuja. Ei mitään koulutuksia 10 vuoteen.
En ole. Työt kotona ja pitkät työmatkat muutaman kerran vuodessa. Työ on mielessä välillä liiankin usein. Vaikeita ajatuksia on vaikea pistää syrjään. Palkkani on erittäin hyvä Etelä-Amerikkaisen palkaksi ja ilmeisesti ok myös suomalaiseen vastaavaan työhön. M29 ja latino
Rukkaset putoaa ja oma aika alkaa kun lähden konttorilta. Olen insinööri. Suunnittelen tehtaita. Brutto 5300 €/kk.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Onko muunkinlaisia työpaikkoja? Palkkani on hieman yli 5000e/kk.
No mun mies mm. eilen aloitti loman ja oli koko päivän työsähköpostissa ja aika usein illat ja aikaset aamut tai viikonloppuisinkin puhelimessa.
Jep. Olen kaivinkonekuski. Kahdeksan tuntia hämmennän. Kone parkkiin ja ei ajatustakaan tarvii suoda töille sen jälkeen. Kolmisen tonnia kuussa.
Olen. Onko muunkinlaisia työpaikkoja? Palkkani on hieman yli 5000e/kk.