Kuinka monta kertaa käyt ravintolassa syömässä kuukauden aikana?
Ja minkä ikäinen olet?
Itse käyn kuukaudessa 4-5kertaa 25v.
Kommentit (34)
Ehkä 1-2 kertaa ja silloinkin lounaalla tai edullisesti. Ehkä myös vähän vaihtelee, toukokuussa oli tilaisuus, jossa söin pitkän kaavan mukaan.
N38
Kerran viidessä vuodessa, budjettikysymys.
4-5 kertaa?? Etkö osaa tehdä itse ruokaa?
En kertaakaan.
Subwayta ei varmaan tässä lasketa ravintolaksi? :D
En ole yli vuoteen käynyt ravintolassa. Kallista + ei vain innosta lähteä, en ole kuliranisti, arvostan hodaria enemmän kuin sisäfilepihviä. Saa sanoa vaikka juntiksi jos kokee tarpeelliseksi.
N30
Osaan tehdä ruokaa ja jopa ihan hyvääkin ;) Olen töissä ja ei lapsia, niin tykkään panostaa itseeni ja asioihin mistä pidän.
Ap
2-3 kertaa viikossa. Olen 55-vuotias.
Käyn työpäivinä lounaalla ravintolassa, illallisella ehkä kerran kuukaudessa tai harvemmin. Brunssilla tapaan opiskelevat lapseni joka lauantai - ja minä maksan.
Surullista, että ihmiset 2017 vuonna pitää ravintolassa käymistä hienostelevana. Itse asun pk-seudulla ja käyn 2 kertaa viikossa ulkona syömässä. En ole ikinä pitänyt sitä erikoisena
0 kertaa, N 34
Ehkä kerran kolmessa kuukaudessa haemme Hesemättöä, mutta nekin otamme mukaan ja syömme kotona.
Vierailija kirjoitti:
4-5 kertaa käyn minäkin. Ja minä myöskin osaan laittaa ruokaa. Jos joka päivä syö kaksi lämmintä ateriaa, niin se on noin 60 ateriaa kuukaudessa, eli kyllä siinä saa vielä itsekin kokata ihan sielunsa kyllyydestä :D
Käyn vain ulkomailla ollessa (edullinen maa) kerran vuodessa lomaillessa. Mutta siellä syödään sitten harva se päivä ravintolassa koko perhe.
T. Av-mamma, ukko +4 lasta
Ehkä kerran kolmessa kuukaudessa. Synttärien, hääpäivän tms. kunniaksi tai harvoin muuten vaan, jos rahatilanne sallii. Ymmärrän ap:ta. Mikäs siinä ravintolan herkkuja syödessä, jos pakollisten menojen jälkeen on rahaa. Ruoka tuo hyvän mielen.
0-3, kolmen lapsen kanssa käydään aika useinkin, aina ei jaksa ruuanlaittoa.
Max 1/kk, sekin yleensä lounas kuten tänään. Hinta max 15€, hinta/laatusuhde -.
Ulkomailla (4-6 vkoa +1 pitkä vkl/vuosi) 2 x päivässä + kahvit.
En vaan viitsi maksaa Suomessa ruuasta minkä teen itse paremmin ja halvemmalla.
57v
Käyn itse myös joku 4-5 kertaa, Joskus jopa useammin. Lähiravintolasta saa ihan parasta sushia.
N22
2-5 kertaa viikossa. Toki siis lasken tähän myös take away -paikat. Suurimmaksi osaksi terveellistä ruokaa. Asun maassa jossa annokset 2-5e eli ei paljon huvita kokkailla.
Hyvin vaihtelevasti. Lomilla enemmän, normiarkena vähemmän.