Luetteko piffiä? (Punk in Finland)
Itse luen, mutta en ole rekisteröitynyt. Kaikki nykyään lukee sitä. :D Törmäsin siihen erään Facebook-ryhmän kautta.
Kommentit (43)
Siellä suvaitaan vain yksi mielipide. Hymistelköön keskenään.
Joskus 70-luvulla tuli selailtua Piff-lehtiä.
Ne on ihan mehuissaan siellä pariisin anarkomarkojen perseilystä, että meinaa mennä subut ihan väärään kurkkuun.
Luen vain Kovaa menoa Kalliossa-ketjua bongatakseni tuttuja.
Tuukka kirjoitti:
Nämä ihmiset ovat vaan yhteiskunnan ulkopuolelle jääneitä rähosijöitä,jotka purkavat pahaa oloansa muiden kiusaamiseen.Joten kannattaa jättää heidät vaan huomiotta.
Täällähän tuo ilmiö on vielä pahempi, kun ei tarvitse edes regata.
Vierailija kirjoitti:
Joskus, yleensä itseäni viihdyttäen. On monenlaisia foorumeita joista irtoaa huumoria.
Sama mulla. Puol vuotta sitten luin enemmän, sit tuli vaihe etten jaksanut. Tuntuu siellä muillakin olevan kausia milloin lukevat ja välillä eivät.
Siitähän kiertää huhuja, että se Oulun uimahalleja terrorisoiva sarjakakkoja viihtyy tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Siitähän kiertää huhuja, että se Oulun uimahalleja terrorisoiva sarjakakkoja viihtyy tuolla.
Käyttäjä nimimerkki: Juutas
Vierailija kirjoitti:
Ne on ihan mehuissaan siellä pariisin anarkomarkojen perseilystä, että meinaa mennä subut ihan väärään kurkkuun.
Yllättäisit, jos tietäisit, että siellä on työtä tekeviä, akateemisia, ja sitten sellaisia jotka eivät käytä päihteitä.
En lue piffiä koska en siedä liimanhaistelijoita enkä kommunistejä.
naisena en myöskään voi hyväksyä ala-arvoisia jopa hennosti rivoja puheita mitä nää aikamiespojat peräkammareistaan tuuttaa ilman mitään häpyä.
Tulee joskus käytyä täällä tarkkailemassa että mitä Oulun sarjakakkaaja Juutas meinaa seuraavaksi tehdä. Poliisithan eivät tule saamaan Juutasta koskaan kiinni.
Sitä naapurien kyttäysketjua luen joskus. Jotenkin hupaisaa luettavaa.
Mä olen koukussa siihen Rajat kiinni-ketjuun 🤭
Olen sokea, mutta silloin tällöin tulee selailtua. Vauva.fi-sivun seurantaketju mielestänie erittäin korkeatasoinen ja vähemmän sakia.
Luen piffillä: rogea.
T. 46-vuotias äippäliini
Vierailija kirjoitti:
Siis mainospostaus. Sivustolla ei kävijöitä...?
Nii!
Joka päivä, mutta tunnareita ei ole.
Välillä käyn lukemassa mitä mun miehestä puhutaan siellä.