Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimona olo miehelle on nolointa mitä nainen voi tehdä

Vierailija
06.06.2017 |

Kuka haluaa olla kaikista alistetuin nainen? Vaimot ovat aina olleet ja heitä pidetään edelleen miesten ilmaisena työvoimana ja omasta suvusta eroavina seksileluina. Naiset ottavat aina toisen suvun nimen, miehet eivät tällaista naisten takia tee. Oksettavaa naisellista alemmuutta, kesyyttä ja kyvyttömyyttä. En ikinä pidä vaimoja minään ja ainoastaan sinkuiksi jäävät naiset ovat älykkäitä. Kukaan järkevä ei alistu miehelle kun on annettu vapaus muuhun. Akkamaista hapatusta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Classic daddy issues.

Vierailija
2/9 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei Ikis trollaa niin sitten Nimis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/9 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan niin nolo :(

Vierailija
4/9 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi en sentään ole NOLO

Vierailija
5/9 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provojen pohjanoteeraus saavutettu.

Vierailija
6/9 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kuten Piritta Hagman? No siinä on kyllä nolo nainen esimerkiksi.Ihmettelee, että "ura" meni miehen takia.

Vierailija
7/9 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä keksin aika monta nolompaakin juttua. Pieni on sun maailmas. Tarkoitit kai sanoa että miehen nimen ottaminen on nolointa?

Vierailija
8/9 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielelläni nolo sitten mutta onnellinen. En ole tosin alistettu:) En tiedä miten se liittyy vaimona olemiseen.

Vierailija
9/9 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha... en tosissaan ole mikään ilmainen orja miehelleni. Laskeskelin tuossa yksi päivä että minun vaimona oleminen maksaa 30 000-40 000 € vuosittain miehelleni. Tämä siis normaali elinkustannusten lisäksi. Helpommalla mies reppana pääsisi jos olisi jäänyt sinkuksi.

Noh, halusi vaimon isolla V:llä ja sai semmoisen.

En olo nolo, olen täysin tyytyväinen elämääni.

Ja urasta sen verran, että vaimona olemalla ei tarkoita että en saisi eläkettä. Kohdallani se tarkoittaa että varaudun eläkkeeseen itse enkä tyel- maksuilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan