Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö hammaslankaimia?

Vierailija
06.06.2017 |

Ajattelin ostaa niitä, koska hammaslangan kanssa nyhrääminen tuntuu ärsyttävän vaivalloiselta. On kuitenkin ahtaat hammasvälit ja muutenkin tulee helposti ientulehdus, jos ei putsaile säännöllisesti...

Niin niistä lankaimista. Pitääkö se huuhtoa aina jos hampaiden välistä jää möhnää siihen kiinni? Vai lankaatteko vaan kaikki välit pötkössä möhnäisellä lankaimella? Mua ällöttää se ajatus mutta toisaalta veis hirveesti aikaa aina putsailla sitä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän  ja huuhtelen veden alla jos töhnää tulee.

Vierailija
2/4 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun mä vaan ootan sitä uutta kivutonta hoitoa. Ei tarvi enää ite tehrä mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lankainta aamuin illoin. Käytän sitä niin, että pesen hampaat, en sylje hammastahnaa pois, vaan käyn lankaimella jokaisen välin läpi. Hanpaiden pesuvaiheeseen kannattaa panostaa, niin ei ole sitä möhnää hampaiden välissä juurikaan. Huuhtelen lankainta juoksevan veden alla muutaman kerran puhdistaessani ja tietty lopuksi. Jos joskus aamuhammaspesu unohtuu hammasvälit on möhnäisemmät. Pesethän hampaat aamuin illoin?

Vierailija
4/4 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plackerseja voi pestä tiskikoneessa ja käyttää uudestaan neuvoi hammaslääkärini. Yksi pussi kestää pitkään vaikka käytän jatkuvasti niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä