Kuumemittarin lukema 37,4. Töihin vai ei?
Kommentit (31)
En menis töihin, jos siis siihen mahdollisuus työpaikan säilymisen kannalta. Jos ruumiillinen työ kyseessä niin sitten työpaikkalääkärin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen loisia täällä. Töihin mennään 38asteeseen asti ilman, että pitää edes harkita. Ei ihme, että täällä valitetaan niin paljon köyhyydestä jos ahkeruuden ja aikaansaamisen taso on tämä. Huhhuh.
Jepulis, mutta nämä työkaverit rutisevat kun niistän ja pärskin töissä.
Ja rutisevat jos jään pois, entten tentten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen loisia täällä. Töihin mennään 38asteeseen asti ilman, että pitää edes harkita. Ei ihme, että täällä valitetaan niin paljon köyhyydestä jos ahkeruuden ja aikaansaamisen taso on tämä. Huhhuh.
Jepulis, mutta nämä työkaverit rutisevat kun niistän ja pärskin töissä.
Ja rutisevat jos jään pois, entten tentten.
Sori, piti lainata viestiä 18
Vierailija kirjoitti:
Burana naamaan ja menoksi!
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Burana naamaan ja menoksi!
Ai baariin vai? Okei meen sitte baariin.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mikä teistä on kuumeen raja?
38,0
Ihan ihmisestä kiinni. Mulla raskaana ollessa 37,5 on ihan normaali lämpö. Paleltaahan se, mutta laitan villapaidan.
Mulla on viimeisen 15 vuoden aikana vain kerran noussut kuume yli 38°C, silloin oli influenssa ja hipoi 40°C.
Tavallisissa flunssissa, virtsatie-infektioissa ja oksennustaudeissa kuume on aina 37.2-37.6 mulla.
Normaalilämpöä harva teistä todella tietää, sillä kuumemittarit on kalibroitu näyttämään tarkasti vain yli 37 lukemat.
Joten jäisin kotiin, varmaan on muitakin oireita, jos kerta kuumeenkin mittasit. (Itse mittaan sen vain tuntiessani itseni kipeäksi).
Voithan sä mennä töihin valittaan sun pahaaoloas, jolloin muut vi**uuntuu ja lähtevät ite saikulle. Jäät yksin tekemään kaikkien duunit ja saat mitalin. ;D