Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat sisustusesineet tai muut vastaavat joihin olet törmännyt?

Vierailija
06.06.2017 |

Nyt uskallan jo kertoa kun tästä on sen verran aikaa, ettei ko. henkilö heti tunnistaisi itseään jos sattuisi täällä käymään :D

Vein lapsen päiväkotikaverin synttäreille, ja siellä oli kahvit aikuisille samaan aikaan kun lapset puuhasivat omiaan. Perheen olohuoneen seinällä oli valtavan kokoinen taulu perheen äidistä poseeraamassa bikineissä suht seksuaalissävytteisessä asennossa. Oli vähän kiusallista, tein kaikkeni etten joutuisi katselemaan sitä taulua.

Kommentit (291)

Vierailija
261/291 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirien tuhkauurnat olohuoneessa, ns. kunniapaikalla. 

Koirien.

Tuhkauurnat.

ei perse.

Hehhehheh...mulla oli ennen ns. kirjahyllyssä. Ei tosin keskuspaikalla,mutta kuitenkin. Nyttemmin ovat syrjäisessänsä paikassa,kun ei sitä hyllyä enää ole. Itse en sitä outona pitänyt ja siis yksi,mutta outoahan se voi olla :-)

Vierailija
262/291 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt uskallan jo kertoa kun tästä on sen verran aikaa, ettei ko. henkilö heti tunnistaisi itseään jos sattuisi täällä käymään :D

Vein lapsen päiväkotikaverin synttäreille, ja siellä oli kahvit aikuisille samaan aikaan kun lapset puuhasivat omiaan. Perheen olohuoneen seinällä oli valtavan kokoinen taulu perheen äidistä poseeraamassa bikineissä suht seksuaalissävytteisessä asennossa. Oli vähän kiusallista, tein kaikkeni etten joutuisi katselemaan sitä taulua.

Perheen pojan (kuvassa noin 3 v) maalattu alastonkuva olkkarin seinällä. Kuvassa poika istui jalat levällään nakuna jakkaralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/291 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 -80 luvulla oli täälläkin kauhisteltuina kesäkukkia pihoilla  mitä mielikuvituksellisimmissa esineissä, vessanpytty, kirkkoreki, auton- ja traktorinrenkaat, lastenvaunut jne olivat tavallisimmasta päästä.Muistan kun oikeiden puutarhureiden piti nenä nirpassa tuhahdella sille taiteelle. Samaten puutarhatontut olivat ehdoton no no ns. sivistyneille.

Siinä mielessä on tultu mukavasti suvaitsevampaan suuntaan, useimmat uskaltavat laittaa pihalleen, mitä haluavat. Naapurilla on aitaan ripustettuna kukkia kumikengissä, laukussa ja emalipotassa roikkumassa.

Tosin nykyisin saa aika edullisesti tyylikkäitä ja ihania ruukkujakin, mihin kukkasensa istuttaa. Kerran sain lahjaksi sellaisen jostain kivitavarasta tehdyn porsaan, joka röllöttelee selällään oikein tyytyväisenä, pihan perälle sen kiven juureen laitoin, ja aina kun sen pullea maha ja  hymyilevä porsaam pää sattuu siellä kulkiessa silmiin nurmikosta, niin ihan tulen hyvälle tuulelle. Ja näkyy olevan ikuisesti kestävää materiaalia, ei ole moneen vuoteen edes sammalta kerännyt.

Vierailija
264/291 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkevänoloisissa lehdissä oon nähnyt otsikoita:

askartele säilykepurkeista kiva säilytyslokerikko, (naulaa tyhjät säilykepurkit pohjasta levyyn kiinni. )

näin värjäät kangasta (ota mummon vanha pitsiliina/liinoja ja etsi ruosteinen esine, kastele kangas ja hankaa ruosteista esinettä kohtaan johon haluat väriä) ja

vanhat aterimet käyttöön, askartele niistä kattoon riippuva koriste tai katko koruiksi. Esim haarukan piikkejä voit taivutella.

Näin teet kuormalavasta huonekalun.

Tee seinävaate itse. Tee siihen tahallaan virheitä niin oikeat virheet eivät näy

vala betonista ja kanaverkosta kivoja koristeita/ruukkuja

Ompele itse kestokassi vanhasta vaatteesta (ohje on tehdä työ huonosti, niin viheet eivät näy, tikkaa saumat päälle jne, tyyliin ompele paidan kaula-aukko umpeen ja helmaan ompelet kantokahvat)

Jne jne lehteen kuvatut valmiit työtkin on kun lapsen tekemiä ja niitä pitäis paskarrella kotiin? Ei kiitos. En ole tosikko, mut nuo menee välillä jo ihan naurettavaks. Monesti oon ihmetellyt vaan onko ne tosissaan vai onko tuo jotain pilaa. Ilmeisesti tosissaan. Eli vaikka tyhjän säilykepurkin voisit brändätä, kun oisit joku tunnettu taiteilija tai brändin edustaja. Pari tommosta julkkiksille ja telkkariin, niin kohta ostaa tyypit kovaan hintaan.

Vierailija
265/291 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ne buddha-patsaat, joita nykyään näkee tosi usein, on outoja. Vierastan sitä, että pidetään esillä jonkin uskonnon symboleja, jos ei oikeasti olla sen uskonnon edustajia. Laittaiskohan ne buddha-patsaan omistajat myös vaikka krusifiksin hyllyn päälle nököttämään jos se olisi in?

Mulla on pieni, alle 10 cm korkea buddha-patsas makuuhuoneessa. En ole buddhalainen, mutta jo teininä koin kyseisen uskonnon kaikista läheisimmäksi ja buddhalainen filosofia on vaikuttanut syvästi omaan maalmankuvaani ja etiikkaani.

Vierailija
266/291 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ne buddha-patsaat, joita nykyään näkee tosi usein, on outoja. Vierastan sitä, että pidetään esillä jonkin uskonnon symboleja, jos ei oikeasti olla sen uskonnon edustajia. Laittaiskohan ne buddha-patsaan omistajat myös vaikka krusifiksin hyllyn päälle nököttämään jos se olisi in?

Mulla on pieni, alle 10 cm korkea buddha-patsas makuuhuoneessa. En ole buddhalainen, mutta jo teininä koin kyseisen uskonnon kaikista läheisimmäksi ja buddhalainen filosofia on vaikuttanut syvästi omaan maalmankuvaani ja etiikkaani.

Lisätään vielä että olen yli 40, eli mistään nuorisotrendistä eikohdallani ole kyse :)

Vierailija
267/291 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran menin kaverille kylään ja kysyin miksi heidän sohvatyynyssään on miesten sukupuolielinten kuvia... Kaveri kysyi asiasta äidiltään ja äiti tuli katsomaan tyynyjä. Purskahti sitten nauruun ja kertoi että oli katsonut niiden olevan kukkia 😂

Juksaatkohan nyt, tämä oli äskettäin ISn tai ILn sivuilla juttuna. Ei ollut Suomesta se juttu.

En ole tuo kommentin kirjoittanut. Tuota samaa kyrpäkuosia on itseasissa tapettinakin. Huomasin kun täällä oli tyyppi, joka kyseli, minkä kolmesta tapetista hän valitsisi ja ohjeistin vitsillä hankkimaan penistapettia. Käski googlata ja löytyihin sitä sitten :)

Vierailija
268/291 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on matkoilta tuotuja kauniita kiviä sohvapöydällä Pentikin isoilla vaaseilla..

Niin minullakin, kiviä ja erilaisia simpukoita. Ja kolme jättikäpyä vanhassa keramiikkavadissa. Onkos niissä sitten jotain outoa?

Rumia, tyylittömiä. Mutt pääasia jos itse tykkäätte, ei kotona sisusteta vieraita varten.

Ok. Itse asiassa melkein kaikki vieraat niitä simpukoita hypistelee ja niistä kyselee. Kävyt on sivupöydällä joten ne eivät saa yleensä huomiota. Minusta nekin on ihan kauniita, sellaisia melkein kahden nyrkin kokoisia männynkäpyjä.

Meilläkin on kaikenlaista kivistä simpukoihin ja fossiileista sulkiin. Sarviakin monelta hirvieläimeltä, taitaa olla biologin ammattitauti kantaa kotiin kaikenlaista luonnosta löytynyttä aarretta :)

Vierailija
269/291 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S.Pendragon kirjoitti:

Googletin, mikä on sisustusviuhka, ja törmäsin kuvahaussa tällaiseen myynnissä olevaan elementtiin (en löytänyt torin vastaavaa ilmoitusta):

https://www.google.fi/search?num=10&site=webhp&tbm=isch&source=hp&ei=p6…:

Miksi :D

Tämä on kyllä...olen sanaton. 😕

Tämä olisi pitänyt olla Frendeissä sen kamalan valkoisen koirapatsaan tilalla.

Koirapatsas oli kuulemma alunperin Jennifer Anistonin :D

Vierailija
270/291 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheen kerroataloasunnossa oli tyhjiä, jumalattoman paksun pölykerroksen takana olevia erilaisiä kaljapulloja kymmenittäin. Pullot oli aseteltu kapealle hyllylle katon rajaan. Hyllyt kiersivät olohuoneen ja keittiön. Oli kyllä pakko tuijottaa tuota omituista näkyä.

Näen sen vieläkin silmissäni, lähes kahdenkymmenen vuoden jälkeen.

Vierailija
271/291 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lupautunut työkaverille hänen lapsensa vahdiksi ja menin hänen kotiinsa ensimmäistä kertaa. Olohuoneessa, keskellä lattiaa kattokruunun alla, oli valtava röykkiö sekalaisia vaatteita.  Työkaveri ei selitellyt röykkiötä mitenkään, joten päättelin, että se oli sisustuselementti. Myöhemmin selvisi, että se kasa toimitti perheen vaatekaapin virkaa.

Vierailija
272/291 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehmän talja

Mitä outoa tässä nyt on?

Vierailija
273/291 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekorustiikkiset ( eli keinotekoisesti vanhan näköiset) ---tikapuut ---olohuoneen seinää vasten nojaamassa sisustusta piristämässä.

Liimattu tarroja seiniin .

Niissä lukee käskevään tyyliin "Elä". "Rakasta". " Unelmoi". 

Varsinkin veskin seinässä outoja.

Kas kun ei "Pyyhi". "Vedä" ja "Hengitä".

Hitto, mie haluan tuon "pyyhi vedä ja hengitä "-tarran vessaani! :D Tehdäänköhän niitä omilla teksteillä?

Vierailija
274/291 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut asiat voivat olla hyvällä tavalla mauttomia. Esim. Giorgio Armanilla gorilla olohuoneessa. Sekin voi näyttää tyylikkäältä.

http://secure.armani.com/cloud/armaniwp/blogs.dir/11/files/robb-report/…

Nathan Myhrvoldilla on T-Rex olohuoneessa :D

http://stuartisett.photoshelter.com/image/I0000tGDzEc1NJjM

Mies esiintyy jaloina ja anteliaana rahoittajana eri puolilla hyväntekeväisyyteen ym. mutta hänen Microsoftilta lähtönsä jälkeen perustamansa IV (Intellectual Ventures) on yksi pahimmista patenttitrolleista mitä on ikinä on nähty ja sen vuoksi mies on osoittautunut todellisuudessa aikamoiseksi p*kiaiseksi.

Vierailija
275/291 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä lamput

Näitä näin lapsena lamppukaupan ikkunassa. Siellä oli ainakin nuo putoukset, metsäpalo  ja sellaiset takkatuli ja lumisadeaiheiset. 

Vierailija
276/291 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Könninkello, virsut ja maksamakkara.

Vierailija
277/291 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Televisiosarjojen roolihahmojen kuvilla sisustettu kämppä.

Vierailija
278/291 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-sisustustikkaat ym. "mukamaalaishenkiset" shaibat

-raivostuttavat sisustustarrat tyyliin "live, love, dream" "home is where your heart is" *aaaarg*

-kankaiset enkelinsiivet siellä täällä

-eräällä tuttavalla oli kämpässään valkoisia kumihanskoja joka paikassa. En kehdannut kysyä, miksi.

Vierailija
279/291 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun seinällä oli iso musta kangas, jossa oli epämääräisiä väriläiskiä, mutta parissa kohtaa erotti kädenjäljet. Kysyin sitten pokkana, että onko se lasten kanssa tehty askartelu. Ei ollut. Kuulemma seksitaulu. Olivat maalannut kroppansa ihomaaleilla Ja sitten harrastaneet seksiä kankaan päällä.

Vierailija
280/291 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumisarkku olohuoneessa pöytänä. Sellainen pitkä ja musta. En ollut uskoa silmiäni. En käynyt ikinä toiste kylässä. Tosin onhan sieltä sisuksista kätevä vetäistä sokerikot ja kaffekupit sitten esille. Mutta tosi outoa oli.