Voi, mikä syöttöporsas Madeleinen Chrisistä on tullut. Tuosta ei taida olla enää paluuta.
Minusta se oli ihan särmä mies.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Kaarlen poika on tosi kuuma.
Kaarle ite on, hihii. Panisin.
Toteaa 45v varatuomari
Sairaus. Syy miksi lapsilla on niin pieni ikäero.
Kuninkaalliset jotka loisivat veronmaksajien rahoilla ovat syöttöporsaita. Tuo Chris taitaa itse tienata omat rahansa -toisin kun vaikkapa moni täällä palstaileva...
Näen jo silmissäni Madden mustissaan ja harso silmien päällä Chrisin haudan äärellä.
Sydänkohtaus taitaa noin punakan tupakoijan viedä.
Risi ollut lihapatojen äärellä. Lihonut mutta olipa iloinen.
Näyttää vanhalta punanaamaiselta juopolta.
Veikkaan että snapsi maistuu.
Tota, minunkin mieheni levisi ja lihoi ensimmäisen viiden vuoden aikana. Se on se kun ei enää pääse tulemaan ja menemään miten haluaa, koska kotonahan - ai niin - se vaimo ja lapset. Mun mies sai elämänsä ensimmäistä kertaa hyvää ruokaa kotiin tultuaan. Joka päivä. Onnellisena kuin pikkupoika söi hyvin - ja etenkin kaikkia herkkuja, joita leivoin.
Oma äitinsä ei koskaan tehnyt ruokaa. Eikä leiponut, vaan laittoi 10v. pikkupoikansa itse leipomaan pullaa, jos poika halusi syödä pullaa. Tämä on tosijuttu.
Ei siis ihme, että miehelle kotiruoka maittoi. Vieläkin. En ole mikään äityli miehelleni, mutta jotain vaille hän jöi lapsuudessaan. (Ihan vaan tiedoksi: mä saan mieheltä rakkautta ja turvallisuutta. Vakka kantensa valitsee..).
Chris O'neillin äiti näyttää sellaiselta, ettei ole poikaa paaponut...
Ainakin Chris on oppinut, että kameroiden edessä hymyillään leveästi, vaikka sydän märkänis.
Vierailija kirjoitti:
Olipa hymyileväinen!
Virnuilevainen. Meni vähän överiksi. Oli saanut palautetta aiemmasta nyrpeydestään.
Chris näyttää onnelliselta ja elämäniloiselta uusissa kuvissa. Elämästä nauttiva mies on viehättävä, makroja ja kaloreita laskeva, trikoita käyttävä työmatkapyöräilijämies ei. Etenkin elämänilo yhdistettynä älykkyyteen ja vaurauteen on hot, sossupummilla elämänilo ei vielä paljoa auta (ovatkin tosin yleensä katkeraa tyyppiä).
Vierailija kirjoitti:
Tota, minunkin mieheni levisi ja lihoi ensimmäisen viiden vuoden aikana. Se on se kun ei enää pääse tulemaan ja menemään miten haluaa, koska kotonahan - ai niin - se vaimo ja lapset. Mun mies sai elämänsä ensimmäistä kertaa hyvää ruokaa kotiin tultuaan. Joka päivä. Onnellisena kuin pikkupoika söi hyvin - ja etenkin kaikkia herkkuja, joita leivoin.
Oma äitinsä ei koskaan tehnyt ruokaa. Eikä leiponut, vaan laittoi 10v. pikkupoikansa itse leipomaan pullaa, jos poika halusi syödä pullaa. Tämä on tosijuttu.
Ei siis ihme, että miehelle kotiruoka maittoi. Vieläkin. En ole mikään äityli miehelleni, mutta jotain vaille hän jöi lapsuudessaan. (Ihan vaan tiedoksi: mä saan mieheltä rakkautta ja turvallisuutta. Vakka kantensa valitsee..).
Chris O'neillin äiti näyttää sellaiselta, ettei ole poikaa paaponut...
Madde ei kokkaa, koska ei osaa, on itsekin tämän myöntänyt. Chris viettää varmaan paljon aikaa kosteilla bisnespäivällisillä.
Chrisillä on imusolmukesyöpä. Muuttivat sen takia Lontooseen.
Kaarlen poika on tosi kuuma.