Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihon ruskettaminen järkyttävän typerää!

Vierailija
06.06.2017 |

Luin jutun aurinkovoiteiden paremmuudesta. Vitsi, että minua suututtaa yleinen, väärä luulo: aurinkoa voi ottaa ja maata ruskettamassa ihoaan, kun käyttää aurinkovoidetta! Paskat. Aurinkovoide ei suojaa ihoa palamiselta eikä rusketukselta, kun vartavasten maataan auringossa. Ihon ruskettaminen on vanhanaikaista. Ja hengenvaaraallista.
Oikea tapa olla auringossa on käyttää aurinkosuojavoidetta, aurinkohattua, olla varjossa, suojata iho vaatteilla, lojua vielä kerran varjossa. JA sielläkin huolehtia, ettei iho pala!
Ruskettunut iho on ruma. Auringossa ei voi olla, ellei päätä suojaa.
Mua ärsyttää, kun vertaillaan voiteita, että "voi maata auringossa". Kun ei voi. Iho palaa, halusipa tai ei.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah ihana kun kesällä beachilla maatessa atopia paranee. Kaunis terve iho kesän jälkeen! Ja kyllä rusketus on kaunista jos ei överiksi mene.

Vierailija
22/25 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin tänään lähteä rannalle. Kai tuollainen +21 siihen ehkä just ja just riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa hankkia tarkoituksella itselleen rypyt, mieluummin kalpea ja rypytön.

Vierailija
24/25 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa suojautua auringolta on viettää kaikki vapaa-aikansa maakellarissa.

Vierailija
25/25 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vältellyt aurinkoa nyt n. 35 vuotta (siis myös lapsena, kiitos vanhemmat) ja eron huomaa kyllä auringonottajiin verrattuna. Olen palanut kevyesti v. 2004 ja 2009, muuten suojautunut onnistuneesti. Ja iho on erinomaisessa kunnossa, ryppyisiin tuttaviin verrattuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan