Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitajat eivät arvosta lähihoitajia

Vierailija
06.06.2017 |

Näin meillä töissä. Sh on meillä tiiminvetäjä. Oli vaikea paikka sh,lle suostua työnantajan vaatimukseen jonka mukaan lähärit saa alkaa ottamaan inr ja crp arvoja.
Tappeli vastaan minkä pystyi mutta lopulta pitkin hampain piti luovuttaa.
Neiti nirppanokka oikein.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähihoitajat opettelis edes ottamaan näytteitä. On niin vaikeaa ja halutaan luistaa kaikesta sairaanhoidollisesta. Näin meillä ja kyllähän se helpottaa myös sh:n työtä.

Vierailija
2/7 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit taasen eivät arvosta sairaanhoitajia ja lähihoitajia. Näin se menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kotihoidossa sairaanhoitajat haluavat siirtää lähihoitajille milloin mitäkin hommaa. Heillä itsellään on vääristynyt käsitys työstä, koska tekevät muutaman käynnin silloin tällöin ja heillä on oikeasti aikaa tehdä kaikki huolella. Sitten he valittavat meille miten huonosti asiat on tehty, kun meillä lähihoitajilla ei ole aikaa kupata yhdessä paikassa niin kauan. Meidän pitäisi heidän mielestään tehdä labrapyyntöjä ym, mutta ei meillä ole aikaa istua koneen ääressä selaamassa lääkäreiden tekstejä. 

Minua ei haittaisi tehdä noita asioita, mutta kuka tekee minun työni?

Vierailija
4/7 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä.

Vierailija
5/7 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän se menee..

Vierailija
6/7 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostan ainakin. Usein kysyn neuvoakin perushoitoon liittyvissä asioissa kokeneilta lähihoitajilta. Koen myös että lääkäri arvostaa minua. Ihmettelen kun aina puhutaan näistä työpaikoista miten on niin tarkka hierarkia eri ammattien suhteen. Ehkä itsellä sitten vaan on käynyt hyvä tuuri kun meillä on oikeasti hyvä henki ja kaikki auttaa kaikkia kykyjensä mukaan ammatista riippumatta laitoshuoltajasta lääkäriin! No ei nyt ehkä lääkäri tee laitsarin hommia mutta ei koe myöskään itseään niin ylempi arvoiseksi etteikö sopisi samaan kahvipöytään.

Vierailija
7/7 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse varmasti ennen kaikkea siitä, osataanko yhdyssanat vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi