Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukkakuvioiset shortsit heteromiehellä... voi apua...

Vierailija
06.06.2017 |

Ei ole kyse mistään minuun liittyvästä miehestä. Näin vain kuvan eräässä deittipaikassa. Täytyy sanoa että en kyllä voisi seurustella sellaisen miehen kanssa, joka käyttää kukkakuviota :D Taidan olla todella pinnallinen, vaikken sitä koskaan myönnäkään. Mutta se on vain niiiiiiiin epämiehekästä että hyi sentään.

EI OLE PROVO, kaikki eivät ole avoimia kaikille mahdollisille ulkonäköasioille maailmassa. Uskokaa pois.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Mulle taas käy sortsit kuin sortsit ukolla.

Vierailija
2/17 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmahan kaipaakin lisää muiden tuomitsijoita, AP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha. Mulle taas käy sortsit kuin sortsit ukolla.

Minä inhoan miehellä no ensinnäkin sitä kukkakuviota ja lisäksi liian värikästä pukeutumista... On sekin tylsää, jos KAIKEN täytyy olla harmaata ja mustaa, mutta kyllä joku värien sekamelskakin on luotaantyöntävä.

ap

Vierailija
4/17 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh :D Eiköhän se ole aivan yksi lysti mitä miehet päälleen pukevat. Minä en vain seurustele minkään kukkapöksymiehen kanssa, sou wat.

Vierailija
5/17 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Vaikutat kyllä todella kalkkiintuneelta noine asenteinesi.

Vierailija
6/17 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse mistään minuun liittyvästä miehestä. Näin vain kuvan eräässä deittipaikassa. Täytyy sanoa että en kyllä voisi seurustella sellaisen miehen kanssa, joka käyttää kukkakuviota :D Taidan olla todella pinnallinen, vaikken sitä koskaan myönnäkään. Mutta se on vain niiiiiiiin epämiehekästä että hyi sentään.

EI OLE PROVO, kaikki eivät ole avoimia kaikille mahdollisille ulkonäköasioille maailmassa. Uskokaa pois.

No nyt se sitten tiedetään täälläkin  se sinun pinnallisuutesi ja  nuo lähinnä kai jotkut 192O-luvun 'selkeät sukupuolikäsityksesi'.

Helppohan se on  uskoa,että sellainen olet,kun kerran itse sen tuossa kommentissasi  kerrot ja vielä noin vakuuttelet sitä.

Ei sinun tarvitse olla avoin ventovieraiden ihmisten pukeutumiselle, etkä varmasti tykkäisi siitäkään jos joku muu ,aivan ulkopuolinen ihminen  tulisi ohjeistamaan sinua siitä  ,miten sinun täytyisi pukeutua häntä miellyttääkseen ja kieltämään sinulta vaihtoehtoja ,jotka sinua itseäsi miellyttävät ja joista  pidät.

Ole siis ihan sellainen kuin olet ja pidä  ihan mistä pidät, mutta  suo se sama muillekin.

Vierailija
7/17 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kukalliset ja pitsishortsit on joka jätkällä. Ehkä pitsishortseista ei tule niin  iso juttu, mutta havajishortsit on jo paremmissa piireissä in.934

Vierailija
8/17 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh :D Eiköhän se ole aivan yksi lysti mitä miehet päälleen pukevat. Minä en vain seurustele minkään kukkapöksymiehen kanssa, sou wat.

Niin, eiköhän sen pitäisi olla,mutta kun ei tuo vain sinulle kuitenkaan näytä olevan, kun kerran koet tarvetta avautua täällä jonkun sinulle aivan tuntemattoman ihmisen pukeutumisesta.

Ketä täällä  loppujen lopuksi kiinnostaa sekään kenen kanssa sinä seurustelet,vaiko kenenkään.

Ihan yks' lysti varmaan on kaikille senkin tiedon saamisen kanssa.

Vierailija
9/17 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukka = ganja?

Vierailija
10/17 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ihastukseni taas on maailman viehättävin ihminen, ja hänellä on aina päällään mitä kummallisimpia ja värikkäämpiä muotiluomuksia :D esimerkiksi takki, jossa oli värikkäitä kukkia. Ja mies siis kyseessä!

Vierailija
11/17 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ihastukseni taas on maailman viehättävin ihminen, ja hänellä on aina päällään mitä kummallisimpia ja värikkäämpiä muotiluomuksia :D esimerkiksi takki, jossa oli värikkäitä kukkia. Ja mies siis kyseessä!

Se on hintti!

No nyt päästiin  sitten jo siihen nimittelyynkin ?

Vierailija
12/17 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa sitä miestä harmittaa vaikkei sua kiinnostanutkaan.

Vierailija
13/17 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään miehistä, jotka uskaltaa käyttää värejä/kuvioita pukeutumisessa. Tulee vaikutelma iloisesta ja ennakkoluulottomasta ihmisestä, joka ei ota itseään liian tosissaan. Mutta nämä on makuasioita.

Vierailija
14/17 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuva

Näin miehenä en ymmärrä miksei muka tuollaineen look olisi naisten mieleen.

Kaikista miehekkäintä on pukeutua tyylikkäästi juuri sillä tavalla kuin itse haluaa. Piittaamatta laisinkaan siitä olenko nyt muiden mielestä tarpeeksi miehekäs kukkakuosissani.

Vierailija
15/17 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, eiköhän tämä kukkashortsi-teema  tullut nyt tässä  selväksi.

Jatkaisin tässä eräästä toisesta ketjusta  johon yritin osallistua ja sain kirjoituksen valmiiksikin, mutta,arvaattehan:  ( p. k. !)

Siinä joku ilmeisesti mieshenkilö sanoi lyhyitä farkkushortseja käyttävien skoottterityttöjen olevan miehille jonkinlainen visuaalinen riski liikenteessä.

Totesin siihen vastineessani kenen tahansa kesällä paljain kintuin skootteria, tai mopoa ajavan henkilön olevan aina ja joka tapauksessa  ennenkaikkea riski itselleen.

Eli arvaahan sen miten siinä käy,jos jostain syystä tiellä kaatuukin ajokkeineen ja kun ei ole edes vahvaa kangasta sen tienpinnan  asfaltin ja ihon välissä sitä jälkimmäistä suojaamassa.

Vakavimmillaan siinä voi tulla sellaisia ruhjevammoja,jotka saattavat johtaa jopa plastiikkakirurgisten toimenpiteiden tarpeeseen ihon ennallistamiseksi laajoilta alueilta .

Pahempi vielä saattaa olla joku soratiellä sattunut kaatuminen, jossa on siis vielä irtokiviä välissä onnettomuustilanteessa.

Vähintään siis jotkut  oikein  kunnon paksut pitkälahkeiset farkut pitäisi siis olla jalassa ja mieluiten tietysti oikeat moottoripyöräilijän ajohaalarit tiellä liikenteessä kaksipyöräisellä moottoriajoneuvolla aina  liikuttaessa.

Siis näin aina ja  ihan ajajan sukupuolesta riippumatta.

Tämän vain halusin sanoa noiden tielläliikkujien turvaksi  ja toivottavasti saan nyt sen tällä palstalla (...EDES tässä ketjussa siis ) tehdä , kun se ei siinä farkkusortsi-ketjussa nyt tuntunut onnistuvan.

Asia, nyt näin pyöräilykauden alussa, minusta vain tuntui ajankohtaiselta  ja toivoisin että sen saisi  tässä (toivon mukaan edes jonkun onnettomuuden pahempien ihovammojen ehkäisemiseksi ) sanoa, vaikkei se nyt siis varsinaisesti tähän ketjuun asialtaan kuulukaan.

Vierailija
16/17 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleeni on tullut ihan tuo sama. Pojat taas  eivät yleensä mopoile sortseissa.

Vierailija
17/17 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mopokorttia suorittaville opeteta,tai edes neuvota ajopukeutumista   ? Se ajokypärähän ei suojaa onnettomuustilanteessa ollenkaan  jalkoja...