Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan käytösnumero 8 ja käly haukkuu opettajaa

Vierailija
06.06.2017 |

Kälyn ala-asteikäinen poikansa sai käytösnumeroksi 8. Käly on sitä mitä, että se on opettajan vika, koska opettaja ei osaa olla poikien kanssa. Poikansahan on hyvin kiltti kotona ja tekee mitä pyydetään, ja opettaja on nyt se, joka ei vaan hallitse luokan poikia ja se on ammattitaidottomuutta. Itse ihmettelen, että se riiviö on saanut jopa kasin. Ja sitten halveksittiin tietenkin kiltit tytöt massan mukana meneviksi lampaiksi ja koululaitos tyttöjä suosivaksi. Taitaa ottaa koville:-).

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasi vastaa entisajan kymppiä. Eli on hyvä. Tuntuu kyllä huonolta meille jotka omina kouluaikoina tottuivat kymppiriviin.

Vierailija
2/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasi vastaa entisajan kymppiä. Eli on hyvä. Tuntuu kyllä huonolta meille jotka omina kouluaikoina tottuivat kymppiriviin.

Juuri näin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa pojista taitaa saada seiskan, jos opettaja noudattaa tarkkaan kriteereitä. Ja suurin osa tytöistäkin kasin. Jo yksi jälki-istunto tai muu rangaistus tai koulukiusaus, niin ei tule kasia. Ysiin vaaditaan jo kiusattujen puolustamista, aktiivinen osallistuminen koulun toimintaan jne, esimerkillisyyttä jne.

Vierailija
4/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen automaatio oli 10, nykyisin 8. Kaikki saavat 8, ellei ole näyttöä toisenlaisesta käyttäytymisestä. Sama muissakin arvosanoissa.

Vierailija
5/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastajaiset on parin päivän päästä ja mut on kutsuttu kummina sinne niin mietin tässä et ku meen sinne juhliin ja annan sen kastelahjan ni annanko ssen niille vanhemmille ja mitä mun pitää sanoo nillee vanhemmille pitääks mun sanoo jotai onnitteluja vai mitä en tiiä tälläsiä voitteks kertoo ja mua jänniittää ne juhlat sikana ku en osaa ees pitää lasta sylissä ja siellä pitäis pitää ja meen aina iha punaseks ku joku antaaaa lapsen mun syliin koska meen aina iha paniikkiin ja jännittyneeseen tilaan

Vierailija
6/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillani on 9, ovat mallikelpoisia ja hyväkäytöksisiä. Kahdeksan on perushyvä käytösnumero.

Vierailija
7/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ysi sitten vastaa?

Vierailija
8/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljon on niitä, joille pitää antaa 5 tai 6, kun käyttäytyvät merkittävästi paljin huonommin kuin nää tavalliset kasin oppilaat. Ikävä, kun joku aikuinen on jäänyt ajasta jälkeen ja valittaa tyhjästä.

Vierailija
9/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks ku laitoin ton mun kastajaisjutun tänne ku en osaa tehä uutta keskusteluu ni voitteko vastata toho kiitos jo etukäteen arvostan kaikkia vastanneita❤

Vierailija
10/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysi vastaa sekin entisajan kymppiä. Entisaikaan kaikki jotka vaan olivat tunnilla hiljaa, saivat kympin. Ihan naurettavaa sinänsä. Hyvä kun ei enää kannusteta lapsia olemaan vain hiljaa tunnista toiseen.

Vierailija
11/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksikko on kelpo käytösnumero – nykyarvostelu ei lähde kympistä

https://yle.fi/uutiset/3-7042869

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän