Tyttöystävä valittaa, että ostan aina väärää wc-paperia
Ostan aina halvinta. 10c rullasäästö on sekin jo jotain, kun talous tiukilla.
Kommentit (29)
Muija voi pyyhkiä pimperonsa naistenlehtiin, jos ei paperi kelpaa.
10c siitä hyvästä ettei akka nalkuta. Ainakin mun korvaan kuulosta kohtuu huokealta vaihtoehdolta.
Vierailija kirjoitti:
itte käytän ainakin sitä keltaista paperia eikä mulla iho mene rikki.
Meillä piti vaihtaa keltainen vessapaperi pehmeämpään, kun miehen mielestä se oli liian karkeaa. Ap:n tapauksessa helpoin ratkaisu on se, että kumpikin ostaa omaan käyttöön just sitä paperia, mitä tahtoo. Eikä toisen rullasta sitten oteta.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan aina halvinta myös. Vaimo joskus asiasta valittaa, minun puolesta saa valittaa hamaan tappiin asti jos siltä tuntuu. Itse olen sen pillupuhelimen kylppäriremontissa vessaan nimenomaan siksi asentanut, jotta arvon lady fine royal voi sillä toosansa huuhdella. Mutta jostain syystä ilmeisesti onkin mielekkäämpää hinkata sitä vesikauhuisen bulldogin naamaa kuivalla paperilla. Aivan sama mulle, not my business. Tokmannin tai Robbarin halvinta keltaista rullaa meille tulee jatkossakin.
M35
Toivottavasti vaimosi suhtautuu sinun pyyntöihisi ja toiveisiisi samallalailla, not my business.
Oho, jonne kirjoitti 3 viestiä putkeen, kun ei ulosanti muuten riittänyt asian vakuuttavaan ilmaisuun.
Lidlssä on hyvää ja halpaa vessapaperia.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan aina halvinta myös. Vaimo joskus asiasta valittaa, minun puolesta saa valittaa hamaan tappiin asti jos siltä tuntuu. Itse olen sen pillupuhelimen kylppäriremontissa vessaan nimenomaan siksi asentanut, jotta arvon lady fine royal voi sillä toosansa huuhdella. Mutta jostain syystä ilmeisesti onkin mielekkäämpää hinkata sitä vesikauhuisen bulldogin naamaa kuivalla paperilla. Aivan sama mulle, not my business. Tokmannin tai Robbarin halvinta keltaista rullaa meille tulee jatkossakin.
M35
Pyysikö vaimosi bideetä vai ihan itsekö sait ajatuksen sen laittamisesta? Ei vaimo ei sellaista halunnut, niin ei hänen tarvitse sitä käyttää. Senkin hinnalla olisi saanut rekkalastin parasta vessapaperia.
Eikö vaimosi käy koskaan kaupassa? Miksei hän osta itselleen vessapaperia? Et kai sinä ole kieltänyt?
Kyllä säästö tehdään ihan muusta kuin vessapaperista... Enkä osta mitään merkkipaprua, vaan halvinta kolmikerroksista säästöpakkauksissa.
Kahden (tai yhden) kerroksen paperia saa joka tapauksessa vetää siitä rullasta puoli metriä, kun haluaa pyyhkiä. Kolmikerroksista riittää pari arkkia.
Muija ostakoon menkkapaperinsa itse.