Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä valittaa, että ostan aina väärää wc-paperia

Vierailija
06.06.2017 |

Ostan aina halvinta. 10c rullasäästö on sekin jo jotain, kun talous tiukilla.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija ostakoon menkkapaperinsa itse.

Vierailija
22/29 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija voi pyyhkiä pimperonsa naistenlehtiin, jos ei paperi kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10c siitä hyvästä ettei akka nalkuta. Ainakin mun korvaan kuulosta kohtuu huokealta vaihtoehdolta.

Vierailija
24/29 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itte käytän ainakin sitä keltaista paperia eikä mulla iho mene rikki.

Meillä piti vaihtaa keltainen vessapaperi pehmeämpään, kun miehen mielestä se oli liian karkeaa. Ap:n tapauksessa helpoin ratkaisu on se, että kumpikin ostaa omaan käyttöön just sitä paperia, mitä tahtoo. Eikä toisen rullasta sitten oteta.

Vierailija
25/29 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan aina halvinta myös. Vaimo joskus asiasta valittaa, minun puolesta saa valittaa hamaan tappiin asti jos siltä tuntuu. Itse olen sen pillupuhelimen kylppäriremontissa vessaan nimenomaan siksi asentanut, jotta arvon lady fine royal voi sillä toosansa huuhdella. Mutta jostain syystä ilmeisesti onkin mielekkäämpää hinkata sitä vesikauhuisen bulldogin naamaa kuivalla paperilla. Aivan sama mulle, not my business. Tokmannin tai Robbarin halvinta keltaista rullaa meille tulee jatkossakin.

M35

Toivottavasti vaimosi suhtautuu sinun pyyntöihisi ja toiveisiisi samallalailla, not my business.

Vierailija
26/29 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, jonne kirjoitti 3 viestiä putkeen, kun ei ulosanti muuten riittänyt asian vakuuttavaan ilmaisuun.

Vierailija
27/29 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlssä on hyvää ja halpaa vessapaperia.

Vierailija
28/29 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan aina halvinta myös. Vaimo joskus asiasta valittaa, minun puolesta saa valittaa hamaan tappiin asti jos siltä tuntuu. Itse olen sen pillupuhelimen kylppäriremontissa vessaan nimenomaan siksi asentanut, jotta arvon lady fine royal voi sillä toosansa huuhdella. Mutta jostain syystä ilmeisesti onkin mielekkäämpää hinkata sitä vesikauhuisen bulldogin naamaa kuivalla paperilla. Aivan sama mulle, not my business. Tokmannin tai Robbarin halvinta keltaista rullaa meille tulee jatkossakin.

M35

Pyysikö vaimosi bideetä vai ihan itsekö sait ajatuksen sen laittamisesta? Ei vaimo ei sellaista halunnut, niin ei hänen tarvitse sitä käyttää. Senkin hinnalla olisi saanut rekkalastin parasta vessapaperia.

Eikö vaimosi käy koskaan kaupassa? Miksei hän osta itselleen vessapaperia? Et kai sinä ole kieltänyt?

Vierailija
29/29 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä säästö tehdään ihan muusta kuin vessapaperista... Enkä osta mitään merkkipaprua, vaan halvinta kolmikerroksista säästöpakkauksissa.

Kahden (tai yhden) kerroksen paperia saa joka tapauksessa vetää siitä rullasta puoli metriä, kun haluaa pyyhkiä. Kolmikerroksista riittää pari arkkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä