Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko rumuudestasi ollut sinulle jotain hyötyä?

Vierailija
06.06.2017 |

Itse saan rauhassa kulkea kaduilla/käydä baareissa kun ei kukaan lähesty/huutele perään. Kerran selvisin jopa turpiin vedolta kun sanoivat että olen jo tarpeeksi ruma, niin ei kannata enää lyödä tätä naamaa rumemmaksi. Raiskatuksi tuskin joudun koskaan, kun ei kukaan näin rumaa naista haluaisi pannakkaan. Mites te muut?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ole muita rumiluksia?

Vierailija
2/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mietin, että saan olla rauhassa lähentelyiltä ja ehdotuksilta. Olen hyvin introvertti ja olen ollut saman miehen kanssa vuosikymmeniä, joten olen vain helpottunut että en saa ei-toivottua huomiota. Ja silloin kerran vuosikymmenessä, kun sitä jotain syystä tulee, niin hämmennyn täysin ja haluan vain paeta paikalta.

En kuitenkaan usko, että rumuus pelastaisi raiskauksilta, koska raiskaajan motiivina on viha ja nöyryyttäminen, ei seksuaalinen halu.

Toisten naisten seurassa ei ainakaan tule mitään kateutta tai kilpailuasetelmaa, ja joskus nuorempana tuntui että minut pyydettiin mukaan vain siksi että toinen sai minun rinnallani tuntea itsensä viehättävämmäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa mietin, että saan olla rauhassa lähentelyiltä ja ehdotuksilta. Olen hyvin introvertti ja olen ollut saman miehen kanssa vuosikymmeniä, joten olen vain helpottunut että en saa ei-toivottua huomiota. Ja silloin kerran vuosikymmenessä, kun sitä jotain syystä tulee, niin hämmennyn täysin ja haluan vain paeta paikalta.

En kuitenkaan usko, että rumuus pelastaisi raiskauksilta, koska raiskaajan motiivina on viha ja nöyryyttäminen, ei seksuaalinen halu.

Toisten naisten seurassa ei ainakaan tule mitään kateutta tai kilpailuasetelmaa, ja joskus nuorempana tuntui että minut pyydettiin mukaan vain siksi että toinen sai minun rinnallani tuntea itsensä viehättävämmäksi.

Ja yllättäen taas joku """""ruma""""" jolla on silti mies. Huoh.

Vierailija
4/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tiedän monta frankensteinin näköistä reilusti ylipainoista naista jotka seurustelee.. tosin miehet on samaa tasoa että ei se rumuus suhdetta pois sulje

Vierailija
5/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tiedän monta frankensteinin näköistä reilusti ylipainoista naista jotka seurustelee.. tosin miehet on samaa tasoa että ei se rumuus suhdetta pois sulje

Noh, itse en kelpaa edes rumille miehille koska hekään eivät ole minua koskaan lähestyneet. Ap

Vierailija
6/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehenä omasta rumuudesta ei kyllä löydä mitään hyvää

Vierailija
7/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelitko vielä sääliä itseäsi montakin vuotta vai joko keskittyisit johonkin muuhun asiaan kuin ulkonäkösi puutteisiin?

Vierailija
8/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aattelitko vielä sääliä itseäsi montakin vuotta vai joko keskittyisit johonkin muuhun asiaan kuin ulkonäkösi puutteisiin?

Jos et ole sattunut huomaamaan, niin ulkonäkö on aika helvetin iso asia nykymaailmassa... Ellei jopa isoin. Ap

Vierailija
9/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskauksilta rumuus ei anna mitään suojaa. Raiskaus on väkivallanteko, ja sille tekijälle uhrin ulkonäkö on täysin toissijainen asia. (Seksuaalisissa suhteissa ulkonäöllä kyllä on merkitystä.)

Itselleni introvertille, syrjässä viihtyvälle ihmiselle rumuudesta on ollut sikäli hyötyä, etten usein joudu huomion eikä varsinkaan epätoivottujen lähestymisen kohteeksi.

Lisäksi toimin asiantuntija-ammatissa, ja niin hullulta kuin se kuulostaakin, ruma nainen on nykyäänkin uskottavampi kuin kaunis nainen. Kun ulkonäköni ei hivele silmää, tiedän, että minua kuunnellaan ja katsellaan ja minua arvostetaan juuri tietämykseni ja osaamiseni vuoksi. 

Ihmeellistä kyllä, en ole koskaan edes toivonut olevani kaunis, vaikka muuten olen esteettinen ihminen ja ihailen ympärilläni olevaa kauneutta, myös kauniita ihmisiä.

Vierailija
10/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pyydän anteeksi että olen lukiossa löytänyt tuon miehen, ehkä en vielä silloin ollut yhtä ruma tai ehkä hän on joku perverssi, onhan esimerkiksi Sairaalloisesti lihava -sarjassakin monilla naisilla puoliso.

Vierailija
11/11 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ajatellut että nykyisin on jopa hyvä, että olen -ei niin hyvännäköinen. En jaksais yhtään näitä nykyajan syöpiä, somppu ja sekä muita lähi-idän ihmeitä. Yyh.