Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tunne, kun näit juuri kaupassa maailman komeimman miehen ja...

05.06.2017 |

...unohdat ostaa puolet tavaroista hänen vuoksi. En kestä! Ikinä, koskaan, milloinkaan sydämeni ei ole ollut pakahtua näin pahasti pelkän tuntemattoman ihmisen näkemisestä. Kohdattiin useasti, kuljettiin samoja hyllyjen välejä ja meillä oli silmäpeliä koko kauppareissun ajan. Itse kyllä käänsin katseeni usein ensin pois, kun en kehdannut katsella pitkään. Kassalla hän olisi ollut edessäni, mutten uskaltanut mennä perään, vaan menin viereiseen. Vielä pihalla näin hänet ja sitten tiemme erosivat, kun lähdin aikaisemmin autolla pois. Hän katsoi vielä tässä vaiheessa perääni.

Todella raivostuttavaa, kun yhden tuiki tuntemattoman ihmisen vuoksi mietin pääni puhki ja tuskin saan hyvin nukuttuaan.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko joku ystävällinen ja selittäisi minulle miten nämä hommat oikein toimii? Kas kun aina sanotaan että eivät naiset kiihotu visuaalisista jutuista, ja nyt kuitenkin annetaan ymmärtää että ai ihku maailman komein mies jne. Eikö sisin olekaan tärkein?

22/37 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomattomia te naiset kyllä ootte, ihan naurattaa. Vähän jos katse vahingossa kohtaa ni jo ollaan miettimässä että mies on kiinnostunut. En ole kiinnostunut, valitettavasti vaan en voi kulkea silmät kiinni edes kaupassa.

Höpö höpö. Kyse ei ollut lähellekään vahingossa kohdatuista katseista tai kohtaamisista. Sorry.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/37 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ensi viikolla samaan aikaan samaan kauppaan. Tai miksei vaikka joka ilta.

Näin ajattelin tehdä! :)

Vierailija
24/37 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita miehestä ilmoitus lehteen :)

Vierailija
25/37 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lämmittää mieltä, mutta jos olet yli 20-v osaat jättää tuon sille asteelle etkä kehittele mielessäsi mitään jatkoa asialle. Voit muistella lämmöllä vaikka vuosien kuluttua, mutta et jää hinkumaan perään.

Kyllähän sitä silmäpeliä saa aikaiseksi, jos alkaa katsella tiettyä miestä, vaikka siellä kaupassa. Joskus sellainen voi piristää, joskus ei voisi vähempää kiinnostaa.

26/37 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti! Missähän saisi parhaiten näkyvyyttä?

27/37 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna lämmittää mieltä, mutta jos olet yli 20-v osaat jättää tuon sille asteelle etkä kehittele mielessäsi mitään jatkoa asialle. Voit muistella lämmöllä vaikka vuosien kuluttua, mutta et jää hinkumaan perään.

Kyllähän sitä silmäpeliä saa aikaiseksi, jos alkaa katsella tiettyä miestä, vaikka siellä kaupassa. Joskus sellainen voi piristää, joskus ei voisi vähempää kiinnostaa.

Lämmöllä muistelen ja pienesti toivon, että joskus vielä kohdataan :) Tässä oli jotain erityistä verrattuna aikaisempiin kokemuksiin. Yksi vaihtoehto voi olla, että hän oli myymäläetsivä, kun halusi törmäillä minuun jatkuvasti :D

Vierailija
28/37 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia vuosia sitten olin exäni ja yhteisen lapsemme kanssa kauppakeskuksessa (oltiin erottu joku puoli vuotta aiemmin ja molemmat oltiin silloin sinkkuja) ja vastaan tuli aivan ihana mies, hänen koko olemuksensa sekä tietysti ulkonäkönsä huokui sellaista ihmistä, johon haluan palavasti tutustua. Pitkät silmäpelit ja hymyt saatiin aikaiseksi, mutta siihen jäi. Hän varmaan ajatteli, että mikä tylsistynyt perheenäiti hänelle flirttaili. Itse rustailin etsintäkuulutuksia siitä miehestä vaikka mille palstoille, mutta ei löytynyt. Nykyään en enää muista miltä koko tyyppi näytti.

29/37 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

autistijonne kirjoitti:

Olisiko joku ystävällinen ja selittäisi minulle miten nämä hommat oikein toimii? Kas kun aina sanotaan että eivät naiset kiihotu visuaalisista jutuista, ja nyt kuitenkin annetaan ymmärtää että ai ihku maailman komein mies jne. Eikö sisin olekaan tärkein?

Kas se mene niin, että ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan. Olen myös ihastunut ei niin viehättäviin miehiin, joilla huumorintaju on ollut loistava.

Vierailija
30/37 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta pakko mun on välillä kaupassa käydä.

Vierailija
31/37 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsänhenki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti! Missähän saisi parhaiten näkyvyyttä?

Hesarin etusivulla

32/37 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta pakko mun on välillä kaupassa käydä.

Niin munki. Ja kivaa, että välillä kauppareissuja voi sanoa jopa viihdyttäviksi. Hitto, että mietin vieläkin sitä miestä!

Vierailija
33/37 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ihmetteli jotain. Mä teen yleensä noin ku oon ihmeissäni. Tuskin siis mies oli mitenkään kiinnostunut. Ehkä jäi tuijottamaan kummastelleena. ..

M 34

Vierailija
34/37 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule..se katsoi sua ihmetellen. Mieshän voi olla perheellinen, joten mikset anna asian olla. Eihän tuo mitään kerro. Todennäköisesti oli vain ystävällinen .

Vierailija
35/37 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah,voin niin samaistua!

Mulle kävi niin että tutustuttiin ja seurusteltiinkin,tasan niin kauan ku mulla oli henkiset ruusunpunaset lasit silmillä..paska jätkähän se pohjimmiltaan oli,mutta olihan kokemus!

Vierailija
36/37 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsänhenki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metsänhenki kirjoitti:

setä kovapatukka kirjoitti:

Näit maailman komeimman miehen ja teillä oli silmäpeliä keskenänne?  Tavallinen mies ei koe tuollaista onnea edes perunätin naisen kanssa. Taidat olla itsekin maailmanluokan kaunotar?

:D En minäkään ole aikaisemmin näin selvästi kokenut. Tuntui, että miehellä ei ollut mihinkään kiire. Yritin itse vähän hidastella, etten olisi ollut koko ajan samassa paikassa. Hän oli todella komea, tyylikäs mies. En ole maailmanluokan kaunotar, ehkö luonnonkaunis himppusen :). Ihmettelinkin, miten hän minut huomasi.

Todennäköisimmin katseli sinua ihmeissään että tunnetaanko jostain, vai miksi tuo akka tuijottaa ja seuraa. Itse laitan vastaavat naiset yleensä avohoitopotilaiden kategoriaan, niitä pn nykyään liikkeellä paljon.

Väärin. Hän aloitti leikin. En yleensä jatka, mutta tämä mies oli sykähdyttävän komea.

Hmm... olisikohan niin että kyseinen mies myös tietää olevansa sykähdyttävän komea ja hänellä on jonkinlaisena harrastuksena naisten jalkojen tutisuttaminen?

Missä tynnyrissä te oikein elätte jos alatte kehittelemään ruokakaupan ammattihurmurin kohtaamisesta jotain muuta kuin mitä se oli? Mies vähän testaili vetovoimaansa ja pelasi suosikkipeliään. Mukavaa, eikö? Mutta älä ole hölmö ja luule etteikö mies olisi eilen ja tänään tehnyt tuota jo kymmenelle muulle naiselle. Prinsessasatuihin uskovat aikuiset naiset...

Vierailija
37/37 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

setä kovapatukka kirjoitti:

Näit maailman komeimman miehen ja teillä oli silmäpeliä keskenänne?  Tavallinen mies ei koe tuollaista onnea edes perunätin naisen kanssa. Taidat olla itsekin maailmanluokan kaunotar?

No ei tuo nyt ainutlaatuista ole.

Mulle kävi vähän samoin kun olin 34v 3 lapsen yh. Nätti kyllä mutta en mikään maailmanluokan kaunotar minäkään:D

Olin paikallisessa marketissa ja huomasin kun nuorempi komea mies kurkki hyllyjen ja tiskien välistä ja tuli samaan aikaan viereiselle kassalle. Lähdin sitten kävelemään kotiin (muutama sata metriä puistikon läpi) ja mies perässä. Olin ihan paniikissa kun ajattelin että on ties mikä hullu raiskaaja... Lopulta kun tulin talojen luokse mies huusi ja pyysi pysähtymään: Onko sulle koskaan tullut tunne että on vaan pakko tutustua toiseen? 

No tutustuttiinhan me sitten paremmin, meillä oli ihana vuoden kestänyt laastarisuhde:) Vieläkin - 23v myöhemmin katson välillä hänen fb profiiliaan tai netistä urakehitystään ja kuvaansa. Ihan komeasti ikääntynyt 49v nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi