Se tunne, kun näit juuri kaupassa maailman komeimman miehen ja...
...unohdat ostaa puolet tavaroista hänen vuoksi. En kestä! Ikinä, koskaan, milloinkaan sydämeni ei ole ollut pakahtua näin pahasti pelkän tuntemattoman ihmisen näkemisestä. Kohdattiin useasti, kuljettiin samoja hyllyjen välejä ja meillä oli silmäpeliä koko kauppareissun ajan. Itse kyllä käänsin katseeni usein ensin pois, kun en kehdannut katsella pitkään. Kassalla hän olisi ollut edessäni, mutten uskaltanut mennä perään, vaan menin viereiseen. Vielä pihalla näin hänet ja sitten tiemme erosivat, kun lähdin aikaisemmin autolla pois. Hän katsoi vielä tässä vaiheessa perääni.
Todella raivostuttavaa, kun yhden tuiki tuntemattoman ihmisen vuoksi mietin pääni puhki ja tuskin saan hyvin nukuttuaan.
Kommentit (37)
Näit maailman komeimman miehen ja teillä oli silmäpeliä keskenänne? Tavallinen mies ei koe tuollaista onnea edes perunätin naisen kanssa. Taidat olla itsekin maailmanluokan kaunotar?
Muiden vastaavan kokeneiden kokemuksia?
Kokemuksella voin sanoa, että jos vetovoima on tarpeeksi suuri fysiikan ilmiö avaruudessa (heh!) niin tulette törmäämään vielä uudestaan.
Feromonit ja ihan vaan sattumat olla samaan aikaan paikoissa samanhenkisten ihmisten kanssa on jännittäviä.
Itsellä kesti joku puoli vuotta muistaakseni, kun törmättiin uudestaan. Enää ei olla yhdessä kylläkään mutta se oli kyllä kaunis tarina se. Toivotaan nyt vaan että te paukahdatte samoille mestoille toistekin!!!
setä kovapatukka kirjoitti:
Näit maailman komeimman miehen ja teillä oli silmäpeliä keskenänne? Tavallinen mies ei koe tuollaista onnea edes perunätin naisen kanssa. Taidat olla itsekin maailmanluokan kaunotar?
:D En minäkään ole aikaisemmin näin selvästi kokenut. Tuntui, että miehellä ei ollut mihinkään kiire. Yritin itse vähän hidastella, etten olisi ollut koko ajan samassa paikassa. Hän oli todella komea, tyylikäs mies. En ole maailmanluokan kaunotar, ehkö luonnonkaunis himppusen :). Ihmettelinkin, miten hän minut huomasi.
Töpöttäjä kirjoitti:
Kokemuksella voin sanoa, että jos vetovoima on tarpeeksi suuri fysiikan ilmiö avaruudessa (heh!) niin tulette törmäämään vielä uudestaan.
Feromonit ja ihan vaan sattumat olla samaan aikaan paikoissa samanhenkisten ihmisten kanssa on jännittäviä.
Itsellä kesti joku puoli vuotta muistaakseni, kun törmättiin uudestaan. Enää ei olla yhdessä kylläkään mutta se oli kyllä kaunis tarina se. Toivotaan nyt vaan että te paukahdatte samoille mestoille toistekin!!!
Toivotaan!
Mene ensi viikolla samaan aikaan samaan kauppaan. Tai miksei vaikka joka ilta.
Mistä tietää, että joku "katsoo perääni"? Jos ei siis tarkoiteta varsinaisesti perää, tai jos tarkoitetaankin. Itsehän katsoo silloin toiseen suuntaan.
Sellaisia me tsarmikkaat hopeaketut olemme.
Itsekin näin tänään ihanan miehen kaverinsa kanssa kaupassa. En uskaltanut tutkailla tyyppiä kovin tarkasti ettei hän huomaa, mutta oi voi sentään. 💜 Oli pakko vähän tuijotella peppua :-) Haalariukot😍
Kateeksi käy, en ole vuosiin kokenut tuollaista tunnetta.
Metsänhenki kirjoitti:
:D En minäkään ole aikaisemmin näin selvästi kokenut. Tuntui, että miehellä ei ollut mihinkään kiire. Yritin itse vähän hidastella, etten olisi ollut koko ajan samassa paikassa. Hän oli todella komea, tyylikäs mies. En ole maailmanluokan kaunotar, ehkö luonnonkaunis himppusen :). Ihmettelinkin, miten hän minut huomasi.
Todennäköisimmin katseli sinua ihmeissään että tunnetaanko jostain, vai miksi tuo akka tuijottaa ja seuraa. Itse laitan vastaavat naiset yleensä avohoitopotilaiden kategoriaan, niitä pn nykyään liikkeellä paljon.
Olin ihan varma, että otsikko jatkuu näin: ...kunnes hyllyjen välistä lyllersi paikalle miehen vaimo! Kunnon siiderivalas verhoutuneena caprilegginsseihin ja me&i-tunikaan 😉
No tuohan menee jo max vuorokaudessa ohi. :)
Vierailija kirjoitti:
Mene ensi viikolla samaan aikaan samaan kauppaan. Tai miksei vaikka joka ilta.[/quote
Ala telttailla kaupan ovien vierustalla.
Mullekin joskus joku mies flirttasi leipäosastolla. En ollut edes yhtään hehkeimmilläni vaan melko ryytynyt ja talvikamppeissa vieläpä. Pasmat meni hetkeksi sekaisin, mutta tokenin kyllä sitten kun tämä tapaus vilkuili kaikki nätit kaupantytötkin läpi. Testaili vetovoimaansa. Ehkä jos ei olisi jo miestä ja lapsia, niin olisin jäänyt odottamaan uutta kohtaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ensi viikolla samaan aikaan samaan kauppaan. Tai miksei vaikka joka ilta.[/quote
Ala telttailla kaupan ovien vierustalla.
Just telttaostoksilla.. Makuupussikin täytyisi hankkia. Suositelkaa hyvää pussia, jolla pärjää näillä keleillä?
Vierailija kirjoitti:
No tuohan menee jo max vuorokaudessa ohi. :)
Kohta vuorokausi ja vieläkin mieltä lämmittää.
Vierailija kirjoitti:
Metsänhenki kirjoitti:
Todennäköisimmin katseli sinua ihmeissään että tunnetaanko jostain, vai miksi tuo akka tuijottaa ja seuraa. Itse laitan vastaavat naiset yleensä avohoitopotilaiden kategoriaan, niitä pn nykyään liikkeellä paljon.
Väärin. Hän aloitti leikin. En yleensä jatka, mutta tämä mies oli sykähdyttävän komea.
Uskomattomia te naiset kyllä ootte, ihan naurattaa. Vähän jos katse vahingossa kohtaa ni jo ollaan miettimässä että mies on kiinnostunut. En ole kiinnostunut, valitettavasti vaan en voi kulkea silmät kiinni edes kaupassa.
Minulla oli vielä sukulaislapsi mukana, joka kulki perässäni. Kun olisin ollut yksin kaupassa, olisi voinut ehkä jotain tapahtua.
En vain nyt saa mielestäni häntä. Ihan tuskaa!
Ap