Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minulla on, kun en hyväksy (vapaata) seksiä?

Vierailija
05.06.2017 |

Minusta tuntuu pahalta, että ihmiset panevat toisiaan melko vapaasti ja nauttivat siitä. Tajuan että asia ei kuulu minulle yhtään mutta silti se haittaa minua, jotenkin tuntuu loukkaantuneelta. Onko mulla vaan liian erilainen näkemys ja tunnen oloni yksinäiseksi sen takia? Saatan esimerkiksi tutustua mukavaan jätkään,mutta jos hänellä on paljon entisiä panoja, tai jos on esim kavereina naisia, joita on ihan muuten vaan joskus pantu, en kestä sitä enkä pysty enää ajattelemaan hyvää siitä ihmisestä.
Seksi kahden vakituisessa parisuhteessa tai naimisissa olevien välillä on mulle ok. Mulla olisi jotenkin turvallisempi olo, jos seksin harrastamiseen olisi vanhanaikaiset säännöt. En tiedä miksi.
Mielipiteitä?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea uskoa että ventovieraiden välisessä nylkytyksessä voisi olla kovinkaan paljon tunnetta mukana, miten voi tuntea jotain syvempää sellaista kohtaan jota ei tunne edes koko nimeltä? Tosiaan jos on ollut vaikka 5 irtokumppania elämän aikana niin se on vielä ihan okei, sen sijaan kymmeniä tuntemattomia naineet herättävät aika ristiriitaisia tunteita. Miten tuollaiseen sarjapanijaan voisi edes luottaa, saattaisi pettää vaikka joka viikko.

Vierailija
42/47 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nyt meni monilla tunteisiin tämä mälliastia-ilmaisu, jota käytin. Pahoittelut, jos ilmaisin itseäni huonosti: en tarkoittanut sitä lainkaan niin, että ajattelisin irtosuhteita harrastavien naisten olevan mälliastioita. Tarkoitin sitä, millainen olo pahimmillaan yhden illan jutusta saattaisi itselleni tulla, jos toinen (tässä tapauksessa siis mies) käyttäytyisi epäkunnioittavasti ja selkeästi vain omat tarpeensa tyydyttäen. Tällaisia esimerkkejä on paljon, mainitsinhan että omaan kavereita ketkä harrastaa irtosuhteita - ja heiltä näitä juttuja tällaisista kusipäistä kyllä kuulee. Ei kaikille tietenkään tule mitenkään hyväksikäytetty olo, mutta itselleni todellakin tulisi: olo, että tuo mies käytti minua vain omien tarpeidensa tyydyttämiseen, mikä ei ole ok.

TARKOITUKSENI EI OLLUT MISSÄÄN NIMESSÄ PUHUA ALENTAVASTI irtosuhteita harrastavista naisista. Olisi pitänyt muistaa ettei varsinkaan tekstin kautta todelliset tarkoitusperät välity yhtä helposti.

Enkä sano sitä, ettei olisi olemassa täydellisen hyviä ja toimivia yhden illan juttuja. Harvemmin vain itse olen sellaisiin törmännyt, ja meno vaikuttaa melko kylmältä minun silmiin, siksi tuollainen näkökanta. Kirjoitinhan, että MINUA SATTUISI --- joka kohteLISI, eli kertoo sen että kyseessä on vain oma olettamukseni siitä, kuinka voisi pahimmillaan käydä.

Ikävää, että muut naiset ottivat tämän loukkauksena itseään kohtaan.

Viestin 1 kirjoittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mälliastia-möläyttäjä jatkaa...

Kiitos teille muutamille, ketkä maltoitte lukea ja ennen kaikkea ymmärtää tuon tekstin mitä kirjoitin. Naurettavaa ehkä, mutta mua oikein ahdistaa kun niin moni on käsittänyt ilmaukseni väärin. Voin kertoa, että minä jos joku olen kiinnostunut siitä että asenteet naisia kohtaan olisi nykyaikaisia, myös seksin saralla - ja en ihan oikeasti tuomitse sellaisia, ketkä yhden illan juttuja harrastavat.

Yritin vain avata omaa näkemystäni ap:lle, joka tuntui tuskailevan yksinäiseltä tuntuvan mielipiteensä kanssa. Kuten sanoin, tarkoitin että itselleni saattaisi PAHIMMASSA TAPAUKSESSA (=miehen ollessa kusipää, kuka hoitelisi omat tarpeensa minua käyttäen muttei olisi lainkaan kiinnostunut minun nautinnosta) tulla 'mälliastia-olo'.

Oikeastaan huvittavaa, miten yksi sana saa noin paljon aikaan. Tunteita kuohauttava aihe, ymmärrän - ja asenteet naisten seksuaalisuutta kohtaan todellakin on vielä monilta osin aivan pielessä, mutta nyt haukutte vähän väärää puuta.

Vierailija
44/47 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, jos joku tekisi vastaavan aloituksen, että "minusta tuntuu niin pahalta, kun MUUT ihmiset lenkkeilevät/harrastavat viinejä/matkustelevat/jne ihan vapaasti ja NAUTTIVAT siitä". Ei ole normaalia tuntea pahaa oloa muiden toiminnasta, jossa ei vahingoiteta muita, ja jossa tunnetaan nautintoa.

Vierailija
45/47 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n päässä viiraa. Ihmisen tulee naida kanin tavoin, niin pysyy mieli virkeänä.

En ole Ap se tarkennukseksi todettakoon heti. Mutta en itse tapaa harrastaa yhdenyön juttuja, koska jotenkin luulen, että ne jättäisivät minut vieläkin nälkäisemmäksi ja tuntemaan itseni entistäkin yksinäisemmäksi, kuin jos ja kun en niitä harrasta. En tuomitse heitä, jotka haluavat harrastaa niitä. Mutta toivon, että silloinkin molemmat edes suurinpiirtein tietävät mit' ovat tekemässä. Ikävä tässä omassa yhdenyön jutuissa pidättäytymisessä on, tai huomaan, että on pikkuhiljaa kuin varkain tullut se, että joskus oikein lamaannuttavina päivinä sitä huomaan kysyväni, että onko minusta kenellekään seksikumppaniksi? Pystynkö oikeasti koskaan tuottamaan kenellekään seksuaalista mielihyvää?  Tiedän, että olen aikanaan onnistunut kuulemma loukkaamankin erästä naista, kun en ollutkaan valmis harrastamaan hänen kanssaan seksiä ja olisin vain halunnut illan päätteeksi nukkua halimisen päätteeksi. - Ja ei kieltäytymiseni ei johtunut siitä, että hänessä olisi olluyt mitään sen paremmin ulkoista kuin sisäistäkään vikaa. Enkä nyt halua kuulla, että olen homo, mutta en ole tiedostanut sitä. - Ja mitä sitten vaikka olsinkin? Mutta oikeasti; minusta niin naisella kuin miehellä pitää olla oikeus halutessaan pidättäytyä ilman erityistä syytä harrastamasta seksiä

Vierailija
46/47 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samoilla linjoilla. Ollaan juteltu ja tapailtu nykyisen ihastuksen kohteen kanssa nyt päälle puoli vuotta, ja emme ole kokeneet vielä edes ensisuudelmaa. Molemmista meistä tämä on paras tahti, joten mitäs sitä kiirehtimään. En halua hötkyillä, vaan tahdon todella tuntea kumppanin ennen kuin suostun seksiin. Seksistä kyllä pidän, mutten voisi nauttia siitä kenen tahansa kanssa. Muut tehkööt, miten heille sopii, mutta olen onnellinen, että löysin itselleni näinkin sopivan miehen, ja vieläpä Tinderistä eli irtosuhteiden Mekasta...

N18

Vierailija
47/47 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä olisi helpompaa, jos vain hyväksyisitte kaiken sen mikä ei satuta muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi