Voi prkl! Taas putos puhelin pönttöön! Iphone 6
Mikä noissa iphoneissa on, kun aina putoaa pönttöön. Muilla samaa ongelmaa?
Kommentit (17)
Älä pudota oli se mikä tahansa puhelin
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhelin tietää minne kuuluu.
Haha. Totta, vaikka itsekin iPhonen omistaja. Ostin kylläkin käytettynä kun oli 200 euroa halvempi kuin uusi vaikka vain vuoden vanha. Ihan peruspuhelimia kaikki Applen luurit. Erittäin yli arvostettuja.
Pitäskö ostaa joku muu merkki? Onko tää joku tyyppivika? -ap
Miks vitussa joku menee vessaan puhelimen kanssa?
Vedä vessa niin pääset siitäkin pas*asta.
Mä puhun joskus skypepuheluita pöntöllä samalla kun oon kakalla. Varovasti kuitenkin laitan puhelimen kauas pöntöstä ennen kuin alan pyyhkimään.
Vierailija kirjoitti:
No kakalle! Etkö itse mene? -ap
Sinulla on joki kerros joka haluaa sen puhelimen sinne pyttyyn. Tutkipa suhdettasi ihmisiin joihin pidät puhelimella kontaktia onko ne nyt ansainnut pytyn? Av palstako:)?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on joki kerros joka haluaa sen puhelimen sinne pyttyyn. Tutkipa suhdettasi ihmisiin joihin pidät puhelimella kontaktia onko ne nyt ansainnut pytyn? Av palstako:)?
Haluat meidät sinne pyttyynkö:)?
Mikä siinä kakassa kestää niin että ehtii siellä jotain tehdä? Sehän on alta minuutin homma ja veks.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä kakassa kestää niin että ehtii siellä jotain tehdä? Sehän on alta minuutin homma ja veks.
Oletko seksissäkin noin nopea? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhelin tietää minne kuuluu.
Haha. Totta, vaikka itsekin iPhonen omistaja. Ostin kylläkin käytettynä kun oli 200 euroa halvempi kuin uusi vaikka vain vuoden vanha. Ihan peruspuhelimia kaikki Applen luurit. Erittäin yli arvostettuja.
Järjestelmäpäivityksiä saa viisi vuotta toisin kuin Sampassa, hyvä jos vuoden.
Ja muut ohjelmat, ne pelaa ilman ziljoonankokoista muistia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kakalle! Etkö itse mene? -ap
En todellakaan.
Vain idiootti vie puhelimen vessaan JA pitää pöntön kannen aina auki.
Pidä pöntön kansi kiinni, niin ei putoo.