Millaisia naisia toiset naiset inhoavat?
Kertokaa jotain esimerkkejä tuttavapiiristänne millaisia naisia tunnette joista muut naiset eivät yleisesti pidä? Pitävätkö nuo stereotypiat paikkansa että he ovat nuoria ja nättejä jotka menestyvät miesrintamalla vai jotain ihan muuta?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kohta 50v ja välttelen tai en pidä naisista, jotka ovat luonteeltaan hankalia, oli ikä sitten mikä tahansa. Eli sellaisia päällepäsmäreitä, kaikkitietäviä, ilkeitä tms.
Nuoruudesta ja kauneudesta en ole kateellinen, vaan onnellinen jokaisen puolesta, jolla oikeasti on asiat kunnossa ja on onnellinen. Ihailenkin monia nuoria naisia.
Olen sua vähän vanhempi, ja olen ihan samaa mieltä kanssasi.
Oikeastaan sietämättömin naistyyppi omassa ikäpolvessani on kotirouvatyyppi, joka ei tiedä maailman menosta mitään ja jaksaa jauhaa lapsista ja lastenlapsista sekä miehensä tekemisistä.
Luonteenpiirteet naisessa , eli besserwisseri, ylimielinen joka ei kunnioita ketään, räväkkä, huutaja, epäluotettava,määräilevä, tyhmä, joka huutelee ja kirjoittelee asioita vaikkei tiedä asiasta kuin sen mitä luulee tietävänsä, valehteleva, juoruileva, takanapäin puhuja.Piste.
Mä en tiedä. Olen yrittänyt olla se puhelias, aina hymyilevä, mukava ja sosiaalinen tai hiljainen, kohtelias ja vetäytyvä. Ihan sama mitä teen - yksin jään eikä minusta pidetä. Olen luovuttanut
Kaunista nuorta noista, joka on kiva, ystävällinen, huumorintajuinen ja syvällinen ei kukaan inhoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä inhoan räväköitä rääväsuita. Sellaisia nokkijoita.
Olen itse rauhallinen introvertti ja vieraassa porukassa hiljainen sivustaseuraaja. Olemukseni tuntuu aiheuttavan rääväsuissa syvää inhoa ja halveksuntaa, eli tunteet ovat molemminpuolisia.
Mitä tulee tuohon, että kauniita ja suosittuja naisia inhotaan, niin voisin veikata parin tuttavani listaavan minut tähän kategoriaan. Kyse ei kuitenkaan ole kateudesta tms, vaan siitä, että ihan pahaa tekee nähdä kuinka solmuun nämä ovat valmiita menemään miesten huomion vuoksi. Eli omia kavereita kohtaan ei löydy mitään lojaliteettia vaan kun paikalle tulee MIES, miehestä tulee illan päätähti, jota kompataan ja liehitellään ja jonka perässä ollaan valmiit vaikka hyppäämään kaivoon. Varattujen miesten kanssa lirkutellaan ja kihnataan ja ihmetellään mukaviattomina että miksi senjasen tyttis/vaimo on niin hapan kun mehän ollaan vaan KAVEREITA jne.
Käytännön esimerkkinä esim. tilanne, jossa oltiin tyttöporukalla menossa festareille, mutta yksi onnistui saamaan kontaktin terassilla istuvaan polttariseurueeseen ja jäikin sitten näiden kanssa ja antoi miesten lahjoittaa oman n. 120eur maksavan festarilippunsa ohikulkijalle ilmaiseksi. Toisena esimerkkinä tilanne, jossa kaveri oli minun käydessäni vessassa yksin baarin pöydässä hetken. Kun deittinsä tuli paikalle niin juoksi tämän kaulaan ja suuntasivat sinne minne deitti halusi -> minä sain tullessani ihmetellä typötyhjää pöytää, josta myös vastaostetut drinkit toki oli jo viety.
Sori nyt vaan mutta kateelliselta, vähintään katkeralta kuulostat:D
Ai miten niin muka? Onko ylläkuvattu sinusta vai normaalia käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Kaunista nuorta noista, joka on kiva, ystävällinen, huumorintajuinen ja syvällinen ei kukaan inhoa.
Aivan. Minäkään en ole koskaan kuullut termiä kateus tai helvetinmoinen kateus tai "vituttaa kuin pientä oravaa".
Jos et ole itse tuollainen olet jäävi kommentoimaan asiaa muiden puolesta.
Kateus on voima, joka ajaa suomalaisia enemmän kuin mikään muu. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Ihmistä,joka on kiva,ystävällinen ja huumorintajuinen ei yleensäkään inhota (olipa sitten mies tai nainen)
Se 'syvällisyys' taas on aika suhteellinen käsite ja ominaisuutena ihmisessä vähän vaikeasti määriteltävissäkin.
Joskus ollaan jossain tilanteessa ja jossain seurassa kepeitä ja iloisia, joskus taas tulee joku lausuneeksi jonkun vähän syvällisemmänkin kommentin jostain asiasta ,tai esim. vastauksena johonkin jonkun kysymykseen jne.
Ei se minun mielestäni ole mikään erityisemmin 'ominaisuus' kenessäkään ihmisessä sinänsä
ps*(...nuo määrittelijän itsensä ensimmäisenä esille ottamat,ihmisen ulkonäkö ja ikä päällimmäisinä luonteen kriteereinä , eivät nyt ainakaan mistään kovin 'syvällisestä' tarkastelusta tai luonteenlaadusta kerro hänen itsensä kohdalla...)
Näkeehän sen tälläkin palstalla minkälaisia naisia naiset vihaavat.
- pinnalista (meikkihin ja vaatteisiin tonneja kuussa)
- kaikki annettu tarjottimella nenään eteen ulkonäön takia (voittanut jotkut missi/fitnesskisat)
- epärehellinen (pimittää verottajalta tuloja)
- katsoo tavallisia ihmisiä alas (herjaa jotain tavista facessa)
- miehet ovat vain väline tietyn päämärän saavuttamiseen (rahaa myymällä itseään ulkomaita myöten, poikaystävä on vaan kävelevä lompakko tai tapa päästä lehteen).
- tyhmää (kikattelee vaan en mä tiiä kun toimittaja kysyy jotain minkä ysiluokkalaisen pitäisi tietää)
Varmaan jokainen tietää kenestä puhun.
En ole tämä kirjoittaja, mutta minäkin olen huomannut saman ja ei siis pelkästään tuttavapiiristä, kun ihan muista tuntemattomista naisista joita harmittaa. En ymmärrä tuota.