Millaisia naisia toiset naiset inhoavat?
Kertokaa jotain esimerkkejä tuttavapiiristänne millaisia naisia tunnette joista muut naiset eivät yleisesti pidä? Pitävätkö nuo stereotypiat paikkansa että he ovat nuoria ja nättejä jotka menestyvät miesrintamalla vai jotain ihan muuta?
Kommentit (49)
Mun yksi työkaveri on siitä ärsyttävä että suu käy koko ajan; hölöttää siis ihan jatkuvasti vaikkei mitään asiaakaan ole. Ja varmuudeksi se sama tarina täytyy kertoa moneen kertaan päivän mittaan vaikka kuulijaa ei kiinnostanut se ensimmäiselläkään kerralla. Lisäksi ihmettelen miten voi olla noin erilainen ihminen kuin minä, siis asiasta kuin asiasta olemme eri kantilla ja tämä toinen suuttuu kun sanon oman mielipiteen (kysyttäessä)...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa jotain esimerkkejä tuttavapiiristänne millaisia naisia tunnette joista muut naiset eivät yleisesti pidä? Pitävätkö nuo stereotypiat paikkansa että he ovat nuoria ja nättejä jotka menestyvät miesrintamalla vai jotain ihan muuta?
Naiset inhoavat kaikkia muita naisia, jotka ovat heitä itseään kauniimpia, hoikempia, fiksumpia ja varakkaampia.
Tuo on totta. Olen huomannut omalla kohdallani sekä se, kun olen jo yli 30 nuorempia ärsyttää kun miehet ovat perääni ihan iästä riipumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset inhoavat kaikkia muita naisia, jotka ovat heitä itseään kauniimpia, hoikempia, fiksumpia ja varakkaampia.
Tuo on totta. Olen huomannut omalla kohdallani sekä se, kun olen jo yli 30 nuorempia ärsyttää kun miehet ovat perääni ihan iästä riipumatta.
Vähän ihmetyttää, miten ennätätkin rekisteröidä, jos asia ei ole (myös) sinulle tärkeä. Kaunis ystäväni ei raportoi vastaavasta, enemmänkin siitä että miehet lähestyvät tosi paljon, mikä on helppo nähdä itsekin. Olen tavis itse, kukaan ei ole onneksi kateellinen. :)
Sitä en epäile, etteikö nuorena joku voisi inhota kauniimpaa kaveria, oma ystäväni sai osakseen aika kamalaa kohtelua. On ihana ja lämmin ihminen, ei todellakaan mikään huomionhakija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ihmetyttää, miten ennätätkin rekisteröidä, jos asia ei ole (myös) sinulle tärkeä. Kaunis ystäväni ei raportoi vastaavasta, enemmänkin siitä että miehet lähestyvät tosi paljon, mikä on helppo nähdä itsekin. Olen tavis itse, kukaan ei ole onneksi kateellinen. :)
Sitä en epäile, etteikö nuorena joku voisi inhota kauniimpaa kaveria, oma ystäväni sai osakseen aika kamalaa kohtelua. On ihana ja lämmin ihminen, ei todellakaan mikään huomionhakija.
Minuakin lähestyvät miehet paljon:) enkä siis ole myöskään huomionhakija. Joskus treenin jälkeen ihan urheiluvaatteissa ja ilman meikkiä enkä oikeastaan meikkaa muutenkaan ikinä. Olen luonnostaan nätti.
Ihanaa kesän alkua sinulle!:)
Vierailija kirjoitti:
Mua on vihattu aina. Olen subliikki, koulutettu, elämäänähnyt ja kiltti.
Olet subliikki? Et voi olla tosissasi. Ottaen vielä huomioon sen, mitä yrittämäsi sana tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskee vain niitä, joilla on kateuden sairaus. Niitä valitettavasti on aina joka otannassa muutama. Surullista haaskuuta.
Marttyyriasenteisia narisijoita.
Naisia, jotka vastaavat aina miehensä puolesta, ja jotka tietävät miehensä ajatukset ja mielipiteet paremmin kuin mies itse. Jos mies yleensä pääsee sanomaan jotain ( yleensä hän on/joutuu olemaan vaimonsa kanssa liikkuessaan hiljaa), niin vaimo korjaa heti, ja kertoo miten asia oikeasti on.
Naisia, jotka naisporukassa haukkuvat jatkuvasti miehiään. Joskus kysynkin, että miksi ihmeessä elät tuollaisen idiootin ja surkimuksen kanssa. Ikinä ei miestä kehuta. Kuitenkin kun osan työkavereiden miehistä tunnen, he ovat ihan tavallisia, mukavia ja sympaattisia miehiä. Ikinä ei miestä kehutaa mistään.
En tykkää kusipäisistä ihmisistä, olipa sukupuoli ja ikä mikä tahansa.
Mielestäni ei ole olemassa mitään ihmistyyppiä erikseen, josta toiset eivät pitäisi. Riippuu siitä, että keneltä kysyt ja missä ympäristössä kyseiset ihmiset ovat olleet tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Mua on ainaki inhottu aina sen takia että tuun paremmin toimeen jätkien kanssa. Muut naiset ei kestä sitä että voin olla niiden kanssa niin luonnollisesti kaveri. Yksikin tuttava katkaisi välit, kun olin heillä käymässä ja juttelin enemmän hänen miehensä kanssa kuin hänen. Yhdestä tietokonepelistä juteltiin, josta naisella ei ollut hajuakaan. Asiaa ei auttanut se että olen varattu, välit poikki vaan. Laitan epävarmuuden piikkiin.
Inhoan just tämänlaisia naisia, jotka korostavat olevansa "hyviä jätkiä" ja samalla lyttäävät muita naisia. Ehän ne sitä omaa käytöstään huomaa, mutta muiden silmiin pistää se tyrkky käytös miehiä kohtaan. Se, jos mikä on säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia, näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Mua on ainaki inhottu aina sen takia että tuun paremmin toimeen jätkien kanssa. Muut naiset ei kestä sitä että voin olla niiden kanssa niin luonnollisesti kaveri. Yksikin tuttava katkaisi välit, kun olin heillä käymässä ja juttelin enemmän hänen miehensä kanssa kuin hänen. Yhdestä tietokonepelistä juteltiin, josta naisella ei ollut hajuakaan. Asiaa ei auttanut se että olen varattu, välit poikki vaan. Laitan epävarmuuden piikkiin.
Olet kylässä ja keskityt vain pariskunnan toiseen osapuoleen. Aivan sama kumpaan.
Olit mielestäni epäkohtelias tuttavaasi kohtaan.
Itsekritiikittömiä Besserwissereitä, kuten Sirpa Selänne ja 10 vuoden takainen Nina Mikkonen. Yrittivät nostaa oman elämänvalintansa, kotiäitiyden, jalustalle ja halventaa kaikkia muita elämänvalintoja. Tilannetta pahentaa vielä, että oma etuoikeutettu elämäntapa oli miehen mahdollistama ja silti nämä yrittivät tarjota sitä kenen tahansa köyhän miehen puolison ainoaksi oikeaksi elämäntavaksi. Tällaisessa tapauksessa ei voi puhua kypsyydestä eikä nöyryydestä, enkä puhuisi myöskään älykkyydestä, jotka kaikki ovat oikealla tavalla ilmetessään ihailtavia piirteitä keski-ikäisessä naisessa. Sittemmin Nina Mikkosen tilanne muuttui radikaalisti. Puheitaan ei silti perunut... Ei kai voi kauhalla ammentaa tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinun tuttavapiirissäsi.
En ole koskaan huomannut mitään tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Mua on vihattu aina. Olen subliikki, koulutettu, elämäänähnyt ja kiltti.
Varsin koulutettu. Ja vielä subliikki ja elämäänähnyt. Ymmärrän:)
Olen suorituskeskeinen ihminen, ja se etenkin naisia se ärsyttää, en lyttää toisia tai kävele yli, päin vastoin pyrin olemaan kannustava, tsemppaamaan ja autan muita, annan positiivista palautetta töissä. Se positiivisuus ärsyttää välillä myös.
En pidä omaa mielipidettä kuitenkaan ainoana oikeana, pyrin antamaan tilaa myös muille ja ajattelen, että erilaisuus on rikkautta. Tämän sanoin siksi, että tuntuu että sekin ärsyttää, että en pyydä olemassa oloani anteeksi. En nöyristele, mielipiteeni on aivan yhtä arvokas kuin muidenkin, minulla on oikeus olla oma itseni kuten muillakin.
Minä inhoan räväköitä rääväsuita. Sellaisia nokkijoita.
Olen itse rauhallinen introvertti ja vieraassa porukassa hiljainen sivustaseuraaja. Olemukseni tuntuu aiheuttavan rääväsuissa syvää inhoa ja halveksuntaa, eli tunteet ovat molemminpuolisia.
Mitä tulee tuohon, että kauniita ja suosittuja naisia inhotaan, niin voisin veikata parin tuttavani listaavan minut tähän kategoriaan. Kyse ei kuitenkaan ole kateudesta tms, vaan siitä, että ihan pahaa tekee nähdä kuinka solmuun nämä ovat valmiita menemään miesten huomion vuoksi. Eli omia kavereita kohtaan ei löydy mitään lojaliteettia vaan kun paikalle tulee MIES, miehestä tulee illan päätähti, jota kompataan ja liehitellään ja jonka perässä ollaan valmiit vaikka hyppäämään kaivoon. Varattujen miesten kanssa lirkutellaan ja kihnataan ja ihmetellään mukaviattomina että miksi senjasen tyttis/vaimo on niin hapan kun mehän ollaan vaan KAVEREITA jne.
Käytännön esimerkkinä esim. tilanne, jossa oltiin tyttöporukalla menossa festareille, mutta yksi onnistui saamaan kontaktin terassilla istuvaan polttariseurueeseen ja jäikin sitten näiden kanssa ja antoi miesten lahjoittaa oman n. 120eur maksavan festarilippunsa ohikulkijalle ilmaiseksi. Toisena esimerkkinä tilanne, jossa kaveri oli minun käydessäni vessassa yksin baarin pöydässä hetken. Kun deittinsä tuli paikalle niin juoksi tämän kaulaan ja suuntasivat sinne minne deitti halusi -> minä sain tullessani ihmetellä typötyhjää pöytää, josta myös vastaostetut drinkit toki oli jo viety.
Vierailija kirjoitti:
Minä inhoan räväköitä rääväsuita. Sellaisia nokkijoita.
Olen itse rauhallinen introvertti ja vieraassa porukassa hiljainen sivustaseuraaja. Olemukseni tuntuu aiheuttavan rääväsuissa syvää inhoa ja halveksuntaa, eli tunteet ovat molemminpuolisia.
Mitä tulee tuohon, että kauniita ja suosittuja naisia inhotaan, niin voisin veikata parin tuttavani listaavan minut tähän kategoriaan. Kyse ei kuitenkaan ole kateudesta tms, vaan siitä, että ihan pahaa tekee nähdä kuinka solmuun nämä ovat valmiita menemään miesten huomion vuoksi. Eli omia kavereita kohtaan ei löydy mitään lojaliteettia vaan kun paikalle tulee MIES, miehestä tulee illan päätähti, jota kompataan ja liehitellään ja jonka perässä ollaan valmiit vaikka hyppäämään kaivoon. Varattujen miesten kanssa lirkutellaan ja kihnataan ja ihmetellään mukaviattomina että miksi senjasen tyttis/vaimo on niin hapan kun mehän ollaan vaan KAVEREITA jne.
Käytännön esimerkkinä esim. tilanne, jossa oltiin tyttöporukalla menossa festareille, mutta yksi onnistui saamaan kontaktin terassilla istuvaan polttariseurueeseen ja jäikin sitten näiden kanssa ja antoi miesten lahjoittaa oman n. 120eur maksavan festarilippunsa ohikulkijalle ilmaiseksi. Toisena esimerkkinä tilanne, jossa kaveri oli minun käydessäni vessassa yksin baarin pöydässä hetken. Kun deittinsä tuli paikalle niin juoksi tämän kaulaan ja suuntasivat sinne minne deitti halusi -> minä sain tullessani ihmetellä typötyhjää pöytää, josta myös vastaostetut drinkit toki oli jo viety.
Sori nyt vaan mutta kateelliselta, vähintään katkeralta kuulostat:D
Minua ärsyttävät vapaamatkustajat - niin naiset kuin miehetkin. Mennään porukalla esim mökille tai pidetään illanistujaiset jonkun kotona. Nämä samat tyypit onnistuvat lusmuamaan kaikista hommista ostosten tekemisestä jälkisiivoukseen. Ruoka ja juoma heille kyllä maistuu.
Toinen ärsyttävä piirre on jatkuva valitus. Aina on asiat huonosti. Ikävä pomo, kurja työkaveri, kamala anoppi, saamaton mies, hirveä teini jne. Loputtomiin.