Ärsyttääkö muita Ilta-Sanomien "some räjähti" uutisointi?
http://www.is.fi/viihde/art-2000005240999.html
Some on taas räjähtnyt, lähes viikottain.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Lähetin iltasanomiin muutama päivä sitten kommentin erään heidän uutisjuttuun, että "some räjähti" -otsikko on vääristelty, koska kyseessä oli parin ihmisen twiittaus eikä räjähdys. Ja pyysin kommentissani, että he eivät enää tekisi tuollaisia paikkaansapitämättömiä otsikoita. He eivät julkaisseet kommenttiani. Aika noloa heille.
Eiväthän ne tietenkään julkaise kommentteja joissa kritisoidaan niiden luku- ja kirjoitustaidottomien toimittelijoiden tekeleitä. Olen monta kertaa huomauttanut, että käyttäisivät joskus muitakin adjektiiveja kuin "jäätävä" ja "hyytävä". Onneksi nyt on toistaiseksi sattuneesta syystä säästytty "seksihelteeltä". Mutta "kurveja nuoleva" kuuluu edelleen sanavarastoon. Ai että vihaan sitä sanontaa. Kuulostaa limaiselta ja ällöttävältä.
Ai taasko se räjähti? Mun ainoa uutiskanava on tää av-palsta. Täällä päivän uutiset on ensimmäisenä ja kaikki toimittajien kliseiset paskaakin paskemmat adjektiivit ja kirjoitusvirheet loistaa poissaolollaan.
joo, eilen viimeksi mietin, että miten ne jaksaa tuollaista shaissea: some ihastui, some räjähti, some on riemuissaan. Eikä ole, ihmiset vaan naputtelee tykkää, kun muutkin tykkäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yleensäkään tajua miksi näitä somejuttuja pitää uutisoida, voisi keskittyä oikeisiin uutisiin. Mutta eikai näillä paskalehdillä muuta tekemistä olekaan.
Mutta kun se vaatisi aikaa ja vaivaa.. helpompaa vain postata "katso Kärsäsdiän p*rse kuvat rannalta" tms
... etenkin kun nämä jutut on otsikkoa myöten ainoastaan käännetty eräästä nimeltämainitsemattomasta ulkomaisesta julkaisusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä. En lue iltapäivälehtiä, enkä muitakaan roskalehtiä.
Itse asiassa muita ei kohta enää ole.
Some räjähti
Pöyristyttävä tapaus
Hulvaton juttu
Ihmiset raivostuivat (vaikka kyse olisi yhdestä henklöstä, joka vähän närkästyi...)
Kyllä ja saisi oikeesti räjähtää.Se sivistymättömyyden,pinnallisuuden ja yksinkertaisuuden palvonta.
Yök.
"Miss Ankkahuuli 2014 ja Pertti-rakas yhdessä. Katso harvinainen kuva"
Vierailija kirjoitti:
Some räjähti, nämä uutiset ärsyttävät!
Eiköhän joku tuolla kyylää tätäkin palstaa. Että tietävät milloin pitää olla huolissaan.
Helsingin sanomissakin räjähti some
"somekansa" saa minut räjähtämään. By
Oh, kannattaa lukea juttuja LongPlayta. On muuten naminamia verrattuna klikki*uoraamiseen ja kiima uutisointiin.
Suosikkinäyttelijä, suosikkilaulaja, suosikkijuontaja, suosikkikuuluttaja, suosikkipskanjauhaja...
Onneksi nykyisin on hyvää vastamediaa jossa paljon parempia juttuja kuin iltapaskoissa.
nyt sannamarin Bikinissä kyllä mun some ainaskin räjähti
Iltapaskassa on journalistien aatelia kirjoittelemassa mitä sattuu
Ärsyttää...jotenkin äärettömän typerän kuuloista...
Voi ei! Tämäkin aloitus on jo 7 vuotta vanha! Silti samat somet räjähtelee edelleenkin. 
Mua ärsyttää suunnattomasti ne 

Jotakin tapahtui -TÄSSÄ SYY  -otsikot

Heeii!!! Se männävuosien suosikki "kohujulkkiksen ANKARA TILITYS" on unohtunut. Mikä on, eikö yhdentekevyyksiä enää tilitytä ankarasti?