Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä villitys teillä aikuisilla on tyrkyttää nokian 3310:ä tilalle jos älypuhelin hajoaa?

Vierailija
05.06.2017 |

Meilläkin oli sukulaisia kylässä ja kaikki olivat sitä mieltä että hajonneen tilalle pitäisi hankkia joku 3310?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei se teini muuten opi ettei  uutta puhelinta saa jos TAHALLAAN rikkoo vanhan ehjän puhelimen. Huonosta käytöksestä ja omaisuuden tahallisesta tuhoamisesta ei pidä palkita.

Vierailija
2/22 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti alkaa ne älypuhelimet kestää ehjänä pidempään, jos korvaajaksi on tiedossa 3310.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ymmärrät sitten kun kasvat aikuiseksi."

:)

Vierailija
4/22 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on hyvä puhelin.

Vierailija
5/22 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vituttaa ostaa koko ajan uusi kallis älypuhelin, kun se kullannuppu ei ymmärrä yhtään rahanarvoa. Saa pärjätä kämäsellä kapulalla sen aikaa, kunnes oppii huolehtimaan tavaroistaan.

Vierailija
6/22 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä voin.

Vierailija
7/22 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on hyvän hintainen harjoittelupuhelin heille, jotka eivät osaa vielä käyttää kännykkää ilman, että se menee kokoajaan rikki, putoaa tai unohtuu. Se miksi juuri tuota halpisluuria tarjotaan, johtuu siitä, että se on kestävä, kaikki tuntee sen ja se käy samalla vähän niinkuin rangaistuksena siitä, ettei ole osannut pitää huolta siitä vanhasta.

Vierailija
8/22 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin oli sukulaisia kylässä ja kaikki olivat sitä mieltä että hajonneen tilalle pitäisi hankkia joku 3310?

No kun teet sen omista rahoistasi niin voit viisveisata moisille puheille. 

Vierailija
9/22 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti alkaa ne älypuhelimet kestää ehjänä pidempään, jos korvaajaksi on tiedossa 3310.

Tai doro.

Vierailija
10/22 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi juuri 3310? Alle satasella saa ihan mukiinmenevän älypuhelimen, ne eivät tosin tietenkään teinien mielestä mitään hienoja. Mutta siinähän kitkuttelee Huaweilla kunnes on säästänyt tarpeeksi rahaa siihen uuteen iPhoneen.

Vierailija
11/22 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en meinannut omille lapsilleni ostaa älypuhelinta koskaan. Jos haluaavat pinnallista pelleilyä harrastaa niin tehkööt omin rahoin. Pöytäkoneet kyllä kustannan lapsille ja nekin osista ja itse on kasattava. 

Vierailija
12/22 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en meinannut omille lapsilleni ostaa älypuhelinta koskaan. Jos haluaavat pinnallista pelleilyä harrastaa niin tehkööt omin rahoin. Pöytäkoneet kyllä kustannan lapsille ja nekin osista ja itse on kasattava. 

Minä ottaisin tällaisen diilin ihan mielelläni vastaan. Kunnollisen pelikoneen rakentaminen kun on moninverroin kalliimpaa kuin yhden älypuhelimen ostaminen.

Vierailija
13/22 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kato Janimarkopetteri siihen on kolme syytä:

1. Puhelimet maksaa oikeaa aikuisten rahaa

2. Puhelimet maksaa oikeaa aikuisten rahaa

3. Puhelimet maksaa oikeaa aikuisten rahaa

Kässäätkö?

Vierailija
14/22 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/22 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on hyvä puhelin.

Voihan se periaatteessa puhelimen tehtävän soittamiseen täyttää, mutta miten sillä muut älypuhelimen hommat hoituu. Taida entisestä tuossa puhelimessa olla kuin tyyppimerkintä. Nokiahan ei tiettävästi valmista enää puhelimia.  Surkea yritys ratsastaa menneen ajan hyvän puhelimen maineella.

Vierailija
16/22 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi juuri 3310? Alle satasella saa ihan mukiinmenevän älypuhelimen, ne eivät tosin tietenkään teinien mielestä mitään hienoja. Mutta siinähän kitkuttelee Huaweilla kunnes on säästänyt tarpeeksi rahaa siihen uuteen iPhoneen.

3310 on jo valmiiksi jossain laatikon pohjalla, sitä ei tarvitse ostaa ;) Ja jos ei ole, niin muutamalla kympillä saa ihan mukiinmenevän näppäinpuhelimen.

Vierailija
17/22 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä syystä minkä joku aiemmin mainitsikin. 3310:llä voi lähettää viestejä ja soittaa, ja siihen se sitten jääkin. Jos on mennyt tahallaan rikkomaan (tai huolimattomuuttaan) puhelimen, niin sitten saa siihen sopivan rangaistuksen. Eli ei älypuhelinta. Ehkä sitten jatkossa osaa arvostaa sitä alle satasenkin älypuhelinta, eikä tarvitse hajottaa sitä siinä uskossa että tilalle ostetaan iPhone 10.

Vierailija
18/22 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vaan toivot kädet kyynerpäitä myöten ristissä, etteivät sun lapsesi hurahda pelaamiseen, koska sitten menee rahaa monta tonnia kun pitää ostaa Titan X näytönohjainta ja G-Sync näyttöä.

Vierailija
19/22 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vaan toivot kädet kyynerpäitä myöten ristissä, etteivät sun lapsesi hurahda pelaamiseen, koska sitten menee rahaa monta tonnia kun pitää ostaa Titan X näytönohjainta ja G-Sync näyttöä.

Jos lapselle ei aio älykännykkää hankkia, niin mikä saa sinut kuvittelemaan että videopeliharrastukseen syydettäisiin tuhansia ja tuhansia euroja...? Tuollaiset huuhaajutut saisi sitten, kun on itse sellaisiin rahat säästänyt.

Vierailija
20/22 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Nokia 3310 on kestävin ikinä. 

http://i1.kym-cdn.com/photos/images/facebook/000/232/772/b2f.jpg

tiiliskivi on vielä kestävämpi, tosin silläkään ei voi mennä nettiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan