Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa mua laatimaan heippalappu naapurille!

Vierailija
05.06.2017 |

Naapuri pissaa tosi kovaäänisesti ja käy pissalla 1-2 tunnin välein. Yölläkin! Häiritsee!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille eturauhastutkimuksen tietopaketti nimimerkillä "Huolestunut naapuri".

Vierailija
2/7 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärissä jos et saa nukuttua. Minä vasta heräsin ja nyt vasta kuulin, että seinän takana jyrää kaivuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoisa Herra! Vaikka varmasti onkin mielenvirkistävää katsella kuvansa peilautumista wc-pöntön vedenpinnasta, niin suosittelisin silti, että peilaisit itseäsi vain perinteisestä peilistä ja oluttuopin pinnasta. Laittamalla viisi arkkia paperia pönttöön ennen urinoimista ilahduttaisit naapurin neitoa. Kauniita ne lorinaäänetkin voi joskus olla, mutta enemmän nauttisin kyllä öisestä hiljaisuudesta.

Terveisin univajeinen naapurisi.

Vierailija
4/7 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tiedoksi, että naapurissanne asuu hieman kajahtanut yksilö, jonka sydämentehtävänä on valvoa rakkonne toimintaa. Toivottavasti tästä ei aiheudu teille suurta haittaa ja toivotaan, että naapurisopu säilyy ennallaan!

Vierailija
5/7 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu normaaliin elämisen ääniin. Et voi asialle mitään.

Jos laitat heippalapun, kusee kahta kauheammin.

Vierailija
6/7 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kuvittelette tämän lorottelijan olevan mies? Ehkä naapuri on raskaana oleva nainen, joka ei vain kykene pidättämään pidempiä aikoja. Nimim. Eräs raskaana olija (ja oikeasti, en ymmärtä miten sitä pissaa riittääkin tulemaan noin paljon)

Sori naapurit. Onneksi tämä on sentään joskus päättyvä vaiva.

Vierailija
7/7 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin nolottaisi, jos tietäisin naapurin kuulevan pissallakäyntini.