Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekee mieli syödä vain 3 lämmintä ateriaa päivässä, ei aamu- , ilta- ja välipaloja

Vierailija
05.06.2017 |

Voi kai näinkin elää?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vain.

Vierailija
2/9 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai voi, jokainen tehkööt juuri niin kun itselleen parhaaksi kokee. Minä syön vaan aamupalan, yhden lämpimän ruuan ja iltapalan, lapsuudenkodista saakka olen näin tehnyt ja ihan hengissä olen pysymyt, sekä normaalipainoisena ja terveenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sitten syö?

Joillekin sopii se, pieniä aterioita on muutaman tunnin välein, mutta ei kaikille. Minä ainakin itse syön päivässä kolme pääateriaa ja tarvittaessa pienen välipalan (eli jos meinaa venyä liian pitkäksi ateriaväli eikä mahdollista päästä ihan syömäänsyömään) ja vielä iltapainotteisesti, noin kolmasosa päivän ruuista ennen klo 16 ja loput sitten sen jälkeen noin 23 mennessä.

Vierailija
4/9 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Itse syön kaksi kertaa päivässä. Aamulla ei ole nälkä, lounas töissä klo 11 ja illalla ruoka kotona klo 18-19 aikoihin. Työkaverit kauhistelevat ja hölöttävät verensokerista ym ja syövät itse kaiken maailman patukoita ja juomia ennnen lounasta, iltapäivällä ja joskus vielä kotiin lähtiessäkin. Jos oma olo pysyy hyvänä ja paino normaalina, ei ole mikään pakko puputtaa parin tunnin välein jotakin "pientä".

Vierailija
5/9 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi, syöt kuten haluat. Pääasia että syöt.

Vierailija
6/9 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lasken aamiaisen yhdeksi päivän lämpimäksi ateriaksi, vaikka se ei aina lämmin olekaan. Sen lisäksi lounas ja päivällinen/ illallinen. Se, kumpi on päivän pääateria, lounas vai päivällinen, vaihtelee. Iltapala on mulla yöpala, eli jos valvon hyvin myöhään, syön jotain pientä ennen nukkumaan menoa. Mutta se on siis satunnaista. 

Ja hyvin menee: voin hyvin, olen normaalipainoinen ja sopusuhtainen enkä sairasta juuri koskaan. 

Vierailija
7/9 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön aina noin, jo kohta 50 vuotta olen syönyt. Miksi pitäisi syödä välipaloja, jos ei ole nälkä, eikä tee mieli koko ajan napostella? Olen täysin terve ja hoikka ja energinen.

Vierailija
8/9 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina syönyt näin. Aamiainen n.klo 7.30, lounas n.klo 12-13, päivällinen klo 19.

Sen verran lipsun tästä, että kotiin tultuani syön yhden hedelmän ja juon kupillisen kahvia.

Vierailija
9/9 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rahat vähissä, syön kaksi lämmintä ateriaa aamupalan lisäksi, tulee halvemmaksi jos ei voileipiä ym. pikaruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän