Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliannostus, Ketipinor 25mg??

04.06.2017 |

Mulle määrättiin Ketipinor 25mg, 1-2 tablettia päivässä parantamaan unta. Oli hirvee olo enkä tienny mitä tehdä, joten yks ilta otin 12 tablettia ja nyt muistikuvat illasta todella hämärät.(typerä päätös) Muistan että oisin kompuroinut vessaan ja meinannut oksentaa, sekä että oisin naureskellut lattialla kaatuneena..?? Muistan myös että oisin tuijottanut vessan peiliä ja miettinyt että soitanko äitille että jokin on pielessä. Onko tälläset "oireet" yleistä jos ottaa tota ketipinoria hiukan suurempia määriä? Jos oikein laskin niin 300mg siinä oli, luin jostain että joillekkin määrätään tuotakin suurempia määriä.. Onko mahdollista että oon vain nähnyt unta? Tabletit kyllä otin kun aamulla kaivoin tyhjän laatan patjan alta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan tunnu missään mikään 300mg ketipinoria. Monilla päiväannostus on jo 800mg eikä ne mitään oksentele ja kävele seinille.

Vierailija
22/29 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se suurena annoksena unta paranna vaan pienenä. Itselle riitti puolikaskin aikoinaan jopa pieni muru.

Tämä. Otan puolikkaan 25mg:n tabletista nukahtamista varten. Massa 95kg ja käyttänyt 9 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan tunnu missään mikään 300mg ketipinoria. Monilla päiväannostus on jo 800mg eikä ne mitään oksentele ja kävele seinille.

- Kuules nyt tämän kommentin kirjoittaja. Jokainen ihminen on yksilö ja jokaisen ihmisen toleranssi sekä aineenvaihdunta määräytyy omien tottumusten sekä elumistön mukaan. Se, jos toiselle ei vaikka 600mg merkitse mitään, voi toisella jo 300mg viedä sairaalaan.

Alan ammattilaisena tiedän kokemyksesta, joten jos ei ole faktaa tietoa, niin mieti miten ilmaiset viestisi. Tuon sävyisen viestin kirjoittajan pitäisi hävetä. Täällä keskustellaan eikä sätitä toisia.

Vierailija
24/29 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pystynyt syömään kuin hieman alle 25mg ja silläkin välillä niin karseat levottomat jalat että 4-6 tuntiin olis tehnyt mieli sahata jalat irti. Isommat annokset huonoa oloa+levottomat jalat. Ei sopinut minulle joten lopetin.

Vierailija
25/29 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin suoraan 100mg viikon ja sitten suoraan 300mg. En huomannut mitään oloja noista. Lisäksi annettiin olantsapiinia jotta saan nukuttua.

Vierailija
26/29 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vedin abt 5 25mg ketiä (muutakin sekana oli kyllä)15 vuotiaana ja kyllä mulle tuli kouristeluja ja kunto oli sellanen että huhhuh 

Vierailija
27/29 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee nykyään 25mg jo hirveät levottomat jalat + sähköiskut niin ei siinä hirveesti nuku... Joillekin jopa jääny noi päälle mikä johtanu i-m. Että näin.

Vierailija
28/29 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tääl kukaa maininnu et punaset 25 Mg tablettit on lyhyt vaikutteisii ja ne esim 100 Mg pitkävaikuteisii eli lääke vapautuu hitaammin yleensä noin 24h kuluessa sun elimistöön ku taas esim ne unettomuuteen tarkoitetut nopeesti eli on 2 eri asiaa ottaa 400 Mg 25 Mg lyhytvaikuteisii ku taas 1 tbl 400 Mg pitkävaikutteinen. 

Vierailija
29/29 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vedin pari päivää sitten 100 tablettia ketipinor 25mg 

Ja on vieläkin aika sekava olo joten mitäköhän pitäis tehdä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi