Mitä tekisit jos heräisit aamulla ja näkisit ikkunasta kuinka norsuja lentelisi taivaalla?
Kommentit (38)
Tänään taas muutama virtahepo ja norsu lentivät. On se muuten mahtava näky kun uljas eläin lentää ja niin kauniisti menevät eteenpäin.
Keittäisin kahvit ja laittaisin aamiaista.
Miettisin hieman pelokkaana että kakkiikohan ne lentäessään...
Dumbo kirjoitti:
Toteaisin, että nyt on vihdoin lääkitys kohdallaan. 😂
Mitä? Syötkö sinäkin Venlafaxiinia??
Sulkeutuisin vessaan mahdollisimman kauas ikkunoista. Pelottaisi seuraukset, jos joku törmäisi ikkunaan.
Ulos en ainakaan uskaltaisi mennä ilman sateenvarjoa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ne eivät kakkaa kovin usein...
Mistäpäin markettia löytyy norsunkakkapussit?
Dumbo on koodina Manhattanin businessprojektille sisäpiirissä. Eli ajattelisin että on New World Order .
Vierailija kirjoitti:
Dumbo on koodina Manhattanin businessprojektille sisäpiirissä. Eli ajattelisin että on New World Order .
Pink Dumbo siis erityisesti on tunnus kun tehdään sionistisia tekoja ja kauppoja :
Tässä Bataclanin bändistä : http://www.alisontoon.com/media/9f75b97c-6073-42f7-92dd-de4aa12e5b1e-je…
Hyvät ihmiset opiskelkaa nyt tuokin mikä on Dumbo ja miksi se siirrettiin sarjakuviin.
Suomlisten tulisi nyt viimein jo tehdä läksynsä.
En ainakaan lähtisi ulos ennen kuin ne lentäisivät tiehensä, koska minun tuurillani joku niistä kuitenkin kakkaisi suoraan minun päälleni. T: Ylitseni lentävä lintu on kerran kakannut päälleni.
Ottaisin aamulääkkeeni kuten tähänkin asti
Ajatukseni olisi varmaan, että "nyt ne mielenterveyden viimeiset rippeet sit meni "
Soittaisin paikkakuntani vesilaitokselle ja antaisin palautetta juomaveden laadusta. Valittaisin someen huumatusta vedestä ja nostaisin mahdottoman äläkän asiasta.
Soittaisin psykiatrian poliklinikalle ja kertoisin että minulla on harhoja, saanko äkkiä ajan.
Tosin joo, sitten vasta tietäisinkin että harhoja on, jos kuulisin että soitto menee läpi. Kai se johonkin keskukseen oikeassa maailmassa juuttuisi.
Vierailija kirjoitti:
Soittaisin psykiatrian poliklinikalle ja kertoisin että minulla on harhoja, saanko äkkiä ajan.
Tosin joo, sitten vasta tietäisinkin että harhoja on, jos kuulisin että soitto menee läpi. Kai se johonkin keskukseen oikeassa maailmassa juuttuisi.
Saisit ajan ja menisit paikanpäälle. Kutsuttaisiin lääkärin luokse niin lääkäri olisi norsu joka kysyisi sinulta " Miltä sinusta niinkus tuntuu? "
Ottaisin aamulääkkeet ihan normaalisti.
Vuosia sitten minun pikkuveli ja mummo menivät junalla. Pikkuveli innokas 6v. kakara tuijotti ikkunasta ulos kokoajan junamatkan ajan, kunnes yht äkkiä huudahti " MUMMO MUMMO! LEHMÄ LENTÄÄ!!! " Samaan aikaan juna hiljentää vauhtia pysähtyen. Mummomme sitten kerkee torumaan pikkuveljeäni siitä ettei lehmät lennä. Konduktööri tulee vaunuun ja kertoo pysähtymisen syyn " Pysähdys johtuu siitä kun törmäsimme lehmään. Matka jatkuu kohta. "
Katsoisin kahteen kertaan ja lähtisin itsekin lentelemään.
Norsu22