Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä Lidlissä myytävä meikkituote on mielestäsi paras?

Vierailija
04.06.2017 |

Lidlin meikit ja ihovoiteet ovat hyvin edullisia. Olen tykännyt itse esim. yövoiteesta. Ihan huipputuote.
Vesiliukoinen ripsiväri oli vähän pettymys, koostumus on kiva, mutta tosi vaikea pestä pois.
Hiuksiin laitettava muotovaahto toimii hyvin, mutta tuoksu on mielestäni epämiellyttävä.
Millaisia kokemuksia sinulla on? Ostovinkkejä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen vinkki, että monet tubettajat ovat tehneet lidlin meikeistä testivideoita, eli youtubesta löytyy esim. noiden luomivärejen testausta. :) käy katsomassa sieltä millaisia ovat käytössä? Muistaakseni eivät ole kovin pigmenttisiä, mutta en ole siis itse kokeillut.

Vierailija
22/24 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suosikkejani on

- vanulaput

- sensitive shampoo

- sensitive puhdistusvaahto kasvoille

- kynsilakanpoistoaine asetoniton

Aikanaan ostin Lidlistä viitosella Suddenly Uno nimisen hajuveden ja siitä tykkäsin kovasti. Sain siitä myös kehuja ihan tuntemattomilta ihmisiltä.

Ovatko nämä kehutut kasvovoiteet kuinka tymäkän hajuisia? En voi sietää voimakkaita tuoksuja kasvoille laitettavissa tuotteissa, koska ne aiheuttavat usein silmien vuotamista ja kirvelyä. Mieto tuoksu ei yleensä haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsit edullisia, hyviä meikkejä, niin Essenceä alkaa saada Suomesta hyvin. Ei tosin Lidlistä.

Lidl-meikeistä huultenrajauskynä ja huulipuna ovat sellaisia mistä olen tykännyt. Myös kosteusvoide hyvä.

Vierailija
24/24 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydänkö tuota Suddenly Uno tuoksua vielä Lidlissä vai oliko vain kausituote? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi