Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen siilihiuksilla

Vierailija
04.06.2017 |

Hei, mitä ajatuksia teissä herättää kun näette naisen pää siilinä? Jos teillä on/on ollut siili kertokaa kadutteko sen leikkaamista tai kauan kesti kasvattaa takaisin tms.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni persoonallista, tosin miettii että onko syöpätoipilas tms.

Vierailija
2/21 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kauniin näköistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI!

Vierailija
4/21 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on veistokselliset kasvot niin sopii tosi hyvin. Itselläni pallonaama, en edes kuvittele siiliä leikkaavani.

Vierailija
5/21 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen siilihuksilla" – siis siilihiusten päällä.  Voi luoja tätä kielitaituruutta.

Vierailija
6/21 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään todella paljon. Koulussa on yksi siilitukkainen nainen ja kuolaan sitä kauempaa

Vierailija
7/21 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI!

Perusteluita?

Vierailija
8/21 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aina kivaa, jos ihmiset tekee mitä tahansa persoonallista ulkonäölleen. Pidän pelkästään positiivisena sukupuolirajojen ja -sääntöjen rikkomista, tykkään miehistä jotka meikkaa ja naisista jotka ajaa päänsä kaljuksi. Toivoisin että ei olisi mitään sääntöjä siitä, minkälaisilta ihmisten "pitäisi" näyttää.

Vierailija
9/21 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on aina kivaa, jos ihmiset tekee mitä tahansa persoonallista ulkonäölleen. Pidän pelkästään positiivisena sukupuolirajojen ja -sääntöjen rikkomista, tykkään miehistä jotka meikkaa ja naisista jotka ajaa päänsä kaljuksi. Toivoisin että ei olisi mitään sääntöjä siitä, minkälaisilta ihmisten "pitäisi" näyttää.

Niin samaa mieltä! Kun kerroin ajattelevani siilin ajamista kuulin esimerkiksi "pojat ei tykkää", no hittoakos sitten. Ja muutenkin tällainen että heti lokeroidaan lesboksi tms on mielestäni todella outoa ja tämän ilmiön pitäisi poistua.

Vierailija
10/21 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertaisesti ruman näköistä

Vierailija
11/21 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut muutamaan otteeseen kalju. Värjään paljon hiuksiani ja välillä on mennyt niin huonoon kuntoon että helpoin on ollut ajaa kaikki pois.

Omasta mielestä näytin ihan nätiltä silloin. Mieli tekisi nyttenkin ajaa kaikki pois, mutta oon pulskemmassa kunnossa ja mun mielestä kalju näyttää hyvältä hoikemmilla naisilla.

Tottakai aina löytyy ihmisiä jotka syystä tai toisesta karsastaa kaljua naista. Itsellä se ei kuitenkaan vähentänyt vetovoimaa toisen sukupuolen silmissä, ottajia on ilman tukkaakin. Ihmiset jotka aiemmin piti musta, piti musta myös kaljuna ja ne, jotka ei aiemmin tykännyt ei tykännyt nytkään, ei siinä mitään menetä :)

Tukka kasvaa aina takaisin ja aina huiveilla, pipoilla ja hatuilla saa lookkiin vaihtelua.

Vierailija
12/21 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karismaattinen

Vierailija
13/21 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tehkööt ulkonäölleeen mitä haluaa. Minulle siilitukkaisesta naisesta tulee kuitenkin mieleen stereotypiat, eli lähinnä lesbo tai syöpäpotilas. Enkä missään tapauksessa lähestyisi siilitukkaista naista romanttisessa mielessä. Tuskin ne haluavatkaan, että kaltaiseni perusmies lähestyisi, joten win-win-tilanne.

Vierailija
14/21 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Ei mielestäni mitenkään kaunista. Sopii vain tooooodella harvoille, joilla on tietyn muotoinen kallo ja kasvonpiirteet. Ei edes mitenkään persoonallista kun joka toisella naisella on tai on ollut sellainen, myös itselläni. Jos oikeaa persoonallisuutta haluat, niin jätä leikkamatta ja värjäämättä. Luonnollisen värinen (jossa luonnostaan valmiiksi kauniit vivahteet), pitkä ja hyväkuntoinen hius on todellinen harvinaisuus.

Vierailija
15/21 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Tosi seksikästähän tuo on.. Jos sattuu oleen homo!

Vähän sellainen fiilishän tuollaista höylätessä tulee, kuin jos pikkupoikaa panisi... :DD

Vierailija
16/21 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Ei mielestäni mitenkään kaunista. Sopii vain tooooodella harvoille, joilla on tietyn muotoinen kallo ja kasvonpiirteet. Ei edes mitenkään persoonallista kun joka toisella naisella on tai on ollut sellainen, myös itselläni. Jos oikeaa persoonallisuutta haluat, niin jätä leikkamatta ja värjäämättä. Luonnollisen värinen (jossa luonnostaan valmiiksi kauniit vivahteet), pitkä ja hyväkuntoinen hius on todellinen harvinaisuus.

Mulla on luonnostaan pitkät ja todella hyväkuntoiset ja oma väri, mutta aina lyhenee, koska en pidä mistään. Ja nyt olen ajatellut siilin leikkaamista.

Vierailija
17/21 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä hyvältä kellään, mielestäni.

Vierailija
18/21 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on luonnostaan pitkät ja todella hyväkuntoiset ja oma väri, mutta aina lyhenee, koska en pidä mistään. Ja nyt olen ajatellut siilin leikkaamista.

Hmm, osaisiko joku oikea ammattilainen neuvoa, millainen malli sopisi juuri sinulle?

Vierailija
19/21 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei edes mitenkään persoonallista kun joka toisella naisella on tai on ollut sellainen, myös itselläni.

Joka toisella?! En tunne itseni lisäksi ainuttakaan, kenellä olisi ollut sänki ihan vapaaehtoisesti.

Vierailija
20/21 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää usein tosi kivalta.

Ajelin kerran siiliksi. Ei kaduttanut hetkeäkään. Vähän piinaavaa oli ujolle ihmiselle kyllä, kun ei päässyt hiusten taa piiloon ja ihmiset katsoivat pidempään kuin yleensä. Mulla oli joskus aiemminkin ollut hyvin lyhyet hiukset, ja tiesin että tällä tavallaan pakotan itseni olemaan vähän näkyvämpi ja rohkeampi.

Miehet, jotka silloin tulivat tekemään tuttavuutta, olivat huomattavasti kiinnostavampia kuin yleensä mua lähestyvät, hah. (Tykkään epätavallisista ihmisistä ja näytän varmaan yleensä liian tavalliselta.)

Ei tullut mitään negatiivisia kommentteja - mun korviin asti siis ainakaan.

Kasvatusvaihe oli vähän hankala, koska mulla on paksut, jäykät hiukset. Mutta mun hiukset myös kasvaa todella nopeasti, joten ei siinä kauaa mennyt. Kaduin sitä kasvattamista sitten kyllä, eli jälkeenpäin toivoin että olisin pitänyt siilinä kauemmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme