Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lyhyet naiset löytää housuja?

Vierailija
04.06.2017 |

Hei!
Tässä olen tulla hulluksi housuja etsiessäni ja kaipaan vinkkejä siihen, mistä muut lyhytjalkaiset löytää housuja joita ei tarvitsisi lyhentää metritolkulla tai kenties ei ollenkaan. Siis: jos jalan se sisäpituus on ~27 tuumaa, mistä kannattaa etsiä itselleen sopivia housuja? Arvostan vinkkejä etenkin nettikaupoista. Kiitos .:)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa suosia nettiä ja ulkomaisia petite-valikoimia. Saa mekot, paidat, hameet, takit, housut yms. oikeilla mitoituksilla, lyhyille pullukoillekin löytyy maailmalta omat mitoitukset. Etkä enää näytä vaatteissasi kääpiöltä. Vähän kun harjaantuu tilaamisessa, niin tietää mikä koko miltäkin valmistajalta on ok. Aloita vaikka Bodenin ja Banana Republicin petite-mallistoista.

Vierailija
22/26 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atelier Goldner Schnitt-verkkokaupasta saa omien mittojen mukaisia vaatteita. Sinne ilmoitetaan mitat,

housuja saa erikoislyhyellä mallilla. Aika tyyristä on kyllä. Muutamat housut oon tilannu 153-senttisenä.

Ne kylläkin on olleet hieman turhan pitkät kun en tykkää käyttää korkkareita. Kannattaa tutustua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ginan Molly housut on mulle sopivan pituisia, olen 154cm ja hoikka niin voi ottaa pienen koon. Nuorempana kun olin ylipainoinen sopivia housuja ei löytynyt mistään kun lahkeen mitta kasvaa aina koonkin kasvaessa. Aina sai lyhentää. Näin hoikkana tilanne sentään vähän parempi.

Vierailija
24/26 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oon miettinyt näin 145-senttisenä itsekin. Kävin taas lindexin, henkkamaukan jne läpi muttei mitään löytynyt... korkojakin hankala löytää kun jalkani on kapea ja kokoa 35...

Vierailija
25/26 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 152cm ja omaan leveän lantion. Se housujen ostaminen on tuskaa. Henkkamaukalta ostan stretch-housuja, mutta yleensä käytän mekkoja tai hameita.

Vierailija
26/26 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitsivain kirjoitti:

Niin oon miettinyt näin 145-senttisenä itsekin. Kävin taas lindexin, henkkamaukan jne läpi muttei mitään löytynyt... korkojakin hankala löytää kun jalkani on kapea ja kokoa 35...

Siis MITEN voit olla noin lyhyt?! Sen siitä saa kun nirsoilee ruoan kanssa kasvuiässä. Lilliputti :D miehet ei kyllä huoli.

Sulle kerrottakoon että se lyhyys johtuu kyllä ihan muusta kuin ruoan kanssa nirsoilusta kasvuiässä. Seiskan ilmeisenä lukijana et näemmä tiedä mitään perinnöllisyydestä ja yläkoulun bilsantunnitkin selkeästi joko  pinnasit tai sitten sulla on teflonia aivoissa

Btw, miehet kyllä huolii ja hyvin! Tietäisitpä vaan...

Muutamaa senttiä pitempi  ohikulkija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä