Tekosyysi syödä lihaa?
Kommentit (18)
Se maistuu hyvältä ja vihaan lähes kaikkia eläinlajeja muutenkin joten ei sureta.
Ei ole mitään tekosyytä syödä lihaa. Syön sitä ihan siitä oikeasta syystä että pidän lihasta.
M
Ei ole tekosyytä vaan ihan vaan syy:Se maistuu hyvälle ja se täyttää hyvin mahan.Kiitos kysymästä:)
Se on hyvää. Ei toki tekosyyksi voi sanoa.
Biologia. Ihminen on sekasyojä. Ihminen on se mitä on pitkälti lihansyönnin (ja kypsän) ansiosta.
Liha on hyvää. Se on aito syy, ei tekosyy. Syön toki myös paljon kasviksia.
Fanaattisuus ei ole tervettä ap.
Paitsi että liha on hyvää se on myös terveellistä ja tarpeellista. Ihminen on sekaravinnon syöjä.
Ilma lihaa joutuu kikkailemaan ruokavalionsa kanssa ja käyttämään esim. ruokia joita ei olisi ilman modernia elintarviketeollisuutta edes mahdollista syödä. Kasvisruokavalio ei ole luonnomukaista ihmiselle.
Pekoni on todiste Jumalan olemassaolosta.
Syyt:
-maku
-pekoni
-tuoksu
-pekoni
-proteiini
-pekoni
-rauta
-pekoni
-b-vitamiinit
-pekoni
-hinta
-pekoni
-nisäkkäiden kärsimys
-pekoni
Erityisesti pidän pekonista.
Helppoa, halpaa ja hyvää. Proteiinia pitää jostain saada, hiilarilla en voi korvata, myöskään vilja- tai maitotuotteet ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
?
Onkos sulla pötsi?
Meinaan ihminen on helkkarin tuhlaavainen "kasvisyöjä". Ei tule toimeen heinäpaalilla.
Minulla on kasvisfobia. Pelkään muuttuvani kasviksi.
Ei tekosyitä, se vaan on niiiiin hyvää. Miksi kuvittelet meidän tarvitsevan jonkun tekosyyn?
Ei ole tekosyytä. Olen aika paha ihminen ja tykkään lihasta. Olen laiska ja lihaan tottunut. Näistä syistä on vaikea ruveta syömään lihattomasti, se veisi liikaa itsekuria ja joutuisi näkemään liikaa vaivaa. Olen vain liian välinpitämätön.
Asia olisi toisin, jos lihansyönti olisi vaikeaa (joutuisi menemään erikoisliikkeisiin tai lihansyönti olisi rikollista) ja kaikki tuomitsisivat minut, jos tietäisivät minun syövän lihaa. Nyt tuo tuomitseva joukko on vain pieni vähemmistö.
Kunnioitan lihattomasti eläviä.
Possua en syö, mutta nautaa, lammasta, kanaa ja sitten kaikki riistaeläimet maistuu. Possunlihasta en tykkää, en tiedä miksi.
Syön lihaa ihan vaan sem vuoksi, että kaikenmaailman viherpiipertäjä-hippejä viyuttaisi. Tapettu eläin sitten on herkullista!
Se on hyvää.