Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

45v varatuomari miettii: Olen ollut mukana jutussa, jossa 8-vuotias poika oli heittänyt tikan ikäisensä tytön silmään

Vierailija
04.06.2017 |

Vaikeaahan sen tikan poistaminen silmästä ilmeisesti oli. Olen tätä tarinaa kertoillut useaan otteeseen opettaessani oikeusoppia kauppaoppilaitoksessa nuorille, ja olen pannut merkille, että tämä tarina on inhottanut useita opiskelijoita, ja aiheuttanut jopa pahoinvointia osalle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas taas sama provo. No leikitään mukana:

Varo vaan, ettei kenenkään lapsukaisen mamma saa tietää ja käräytä sinua reksille. Nykyään edes amiksessa ei saa kiusata oppilaita, vaan voi tulla potkut. Oi joi!

Vierailija
2/7 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilahtivathan niukat pikkupöksyt lyhyen hameen alta kun pahoinvointi iski? Ihan vahingossa tuomarisedän mieliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilahtivathan niukat pikkupöksyt lyhyen hameen alta kun pahoinvointi iski? Ihan vahingossa tuomarisedän mieliksi.

Ei, vaan poikaoppilaan sykkivä 25 cm "vaihdekeppi", josta suihkusi "jarrunestettä" suoraan ap:n suuhun.

Vierailija
4/7 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikä se tarina sitten oli? Mitä siinä oli mainitsemisen arvoista?

Vierailija
5/7 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on vakava sillä kaikki tikat ovat rauhoitettuja Suomessa. Joku käenpiika on jo melko harvinainen vielä.

Vierailija
6/7 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea yleneminen ammattikoulun opettajasta.

Vierailija
7/7 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi oleellista mainita oma ikä. Lisää jutun uskottavuutta ja kiinnostavuutta roimasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi