45v varatuomari miettii: Olen ollut mukana jutussa, jossa 8-vuotias poika oli heittänyt tikan ikäisensä tytön silmään
Vaikeaahan sen tikan poistaminen silmästä ilmeisesti oli. Olen tätä tarinaa kertoillut useaan otteeseen opettaessani oikeusoppia kauppaoppilaitoksessa nuorille, ja olen pannut merkille, että tämä tarina on inhottanut useita opiskelijoita, ja aiheuttanut jopa pahoinvointia osalle.
Kommentit (7)
Vilahtivathan niukat pikkupöksyt lyhyen hameen alta kun pahoinvointi iski? Ihan vahingossa tuomarisedän mieliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vilahtivathan niukat pikkupöksyt lyhyen hameen alta kun pahoinvointi iski? Ihan vahingossa tuomarisedän mieliksi.
Ei, vaan poikaoppilaan sykkivä 25 cm "vaihdekeppi", josta suihkusi "jarrunestettä" suoraan ap:n suuhun.
Niin, mikä se tarina sitten oli? Mitä siinä oli mainitsemisen arvoista?
Asia on vakava sillä kaikki tikat ovat rauhoitettuja Suomessa. Joku käenpiika on jo melko harvinainen vielä.
Nopea yleneminen ammattikoulun opettajasta.
Tosi oleellista mainita oma ikä. Lisää jutun uskottavuutta ja kiinnostavuutta roimasti
Jahas taas sama provo. No leikitään mukana:
Varo vaan, ettei kenenkään lapsukaisen mamma saa tietää ja käräytä sinua reksille. Nykyään edes amiksessa ei saa kiusata oppilaita, vaan voi tulla potkut. Oi joi!