30v ja neitsyt
Onko 35-vuotias mies joka ei ole koskaan seurustellut ja joka on täysin kokematon naisten kanssa täysin toivoton tapaus? Onko mitään mahdollisuuksia hankkia parisuhde ja perustaa perhe?
Muuten elämä on aika raiteillaan. Minulla on niin yliopistokoulutus, sitä vastaava vakituinen työpaikka kun omakotitalo.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Hankkiudu eka siitä poikuudesta eroon ja mielellään harjoittelet ammattilaisen kanssa useamman kerran. Etkä ikinä kerro kenellekään siitä.
AAA+++
Joitakin asioita ei kerrota kenellekään, ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankkiudu eka siitä poikuudesta eroon ja mielellään harjoittelet ammattilaisen kanssa useamman kerran. Etkä ikinä kerro kenellekään siitä.
Silläkö saa parisuhteen että käy ammattilaisen kanssa treenaamassa?
Ei, mutta apina putoaa selästä ja mahdollisuudet parisuhteeseen kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on mahdollisuuksia. Ei mene varmaan kauaakaan että löydät naisen, kunhan alat tehdä vaikka 100 aloitetta vuodessa.
Siinä on vain se ettei ole mitään aikomusta tehdä aloituksia.
Jos ei ole aikomusta yrittää aloittaa parisuhdetta ei saa parisuhdetta. Vastasit itse omaan kysymykseesi.
terv. nimim. "onko-mitään-toivoa-rikastua,-en-aio-hakea-töitä-enkä-edes-pelaa-rahapelejä"
Parisuhde ja perhe kiinnostaa. Aloitteiden tekeminen ei niinkään.
Joo. Ja mua kiinnostaa rikastuminen mutta en viitsi nähdä yhtään vaivaa sen eteen.
Ehkä jos vaan istun kotona ja roikun täällä niin joku tallettaa muutaman miltsin mun tilille. Mitäs luulet, onko toivoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on mahdollisuuksia. Ei mene varmaan kauaakaan että löydät naisen, kunhan alat tehdä vaikka 100 aloitetta vuodessa.
Jos ei ole aikomusta yrittää aloittaa parisuhdetta ei saa parisuhdetta. Vastasit itse omaan kysymykseesi.
terv. nimim. "onko-mitään-toivoa-rikastua,-en-aio-hakea-töitä-enkä-edes-pelaa-rahapelejä"
Joo. Ja mua kiinnostaa rikastuminen mutta en viitsi nähdä yhtään vaivaa sen eteen.
Ehkä jos vaan istun kotona ja roikun täällä niin joku tallettaa muutaman miltsin mun tilille. Mitäs luulet, onko toivoa?
Siinä on se että rikastumiseen tarvitaan joko lottovoitto, perintö tai armottomasti työtä. Sen sijaan mikään mahti maan päällä ei estä naista tekemästä aloitetta.
Mun kohdalla nainen on lopettanut tapailun vaikka kuinka monta kertaa, kun on kuullut mun olevan neitsyt. Eli joo onhan se ongelma
Miten tuollaisella vässykällä voi olla omakotitalo? Osaatko edes laatoitusta tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaisella vässykällä voi olla omakotitalo? Osaatko edes laatoitusta tehdä?
Jos tarkoitat kylppärin laatoitusta niin kosteat tilat jätän aina ammattilaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Mun kohdalla nainen on lopettanut tapailun vaikka kuinka monta kertaa, kun on kuullut mun olevan neitsyt. Eli joo onhan se ongelma
Ammattilaiselle ---->
Perheen perustaminen vain pilaisi helpot oltavat,olet välttänyt tämän biologian ansan.
Tyypit näköjään luulee että ongelmana olisi joku sellainen että "yhyy, en ole koskaan saanut spruitata mällejä naisen vaginaan." Ehei. Eiköhän näissä vanhempi neitsyt -kuvioissa ole hieman syvemmät ja laajemmat aspektit kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aika hauskaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- jatka vielä, että mieluiten vietät aikaasi yksin talosi ikkunattomassa kellarihuoneessa istuksien sängynalla ja tuijottaen av:;n kelmeän sinervänä hohtavaa ruutua, niin arvannet itsekin mitkä mahdollisuudet sinullaon hankkia kumppani saati perustaa perhe.
Joten olkoon sitten niin. En vain jaksa enää sen kaiken säätämisen kanssa.
Jos samanikäistä haluaa niin joutuu luultavasti tyytymään olemaan jonkun toinen kierros. Pahimmassa tapauksessa saa kaksi tai useampia lapsia.
Ap:na lähtisin kaukoitään koettelemaan onneani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on se että rikastumiseen tarvitaan joko lottovoitto, perintö tai armottomasti työtä. Sen sijaan mikään mahti maan päällä ei estä naista tekemästä aloitetta.
Mikään mahti maailmassa ei estä tallettamasta mun tilille muutamaa milliä.
Harva asia tässä elämässä tulee automaattisesti. Jos haluaa jotain on tehtävä jotain sen eteen että saa haluamansa. Miksi ihmeessä kuvittelet että sinä saisit haluamasi jos et ole valmis tekemään mitään sen eteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään mahti maailmassa ei estä tallettamasta mun tilille muutamaa milliä.
Harva asia tässä elämässä tulee automaattisesti. Jos haluaa jotain on tehtävä jotain sen eteen että saa haluamansa. Miksi ihmeessä kuvittelet että sinä saisit haluamasi jos et ole valmis tekemään mitään sen eteen?
Ketuttaako kun et saa minua muuttamaan toimintatapaani tuolla sinällään aika huonolla vertauksella? Vähän sama kun rinnastat naisen ja parisuhteen rahaan.
Tämä ketju piristi kummalla tavalla mielialaani. Olen aina kuvitellut olevani hieman epäonnistunut ja suorituskeskeisen yhteiskunnan väliinputoaja, mutta nyt tiedän että minullahan menee oikeasti ihan hyvin. Ei omat vajavaisuudet tunnu enää juurikaan, kun tietää maailmassa olevan ap:n kaltaisia luusereita.
Kiitos siis tästä.
Ei kannata olla tyhmä, joskus täytyy vähän juksata jos haluaa eteenpäin elämässä. Itse olin neitsyt vielä 28-vuotiaana, mutta kun tuli tilanne että voisin kenties päästä siitä, en tietenkään paljastanut asiaa naiselle. Kun se tuli puheeksi, valehtelin että olin seurustellut aiemmin mutta että siitä oli jo useampi vuosi aikaa ja seksistä myös.
No pam, lähtihän se neitsyys sitten hänen kanssaan ja kun touhu päättyi niin paljastin kaiken. Nainen sanoi ettei olisi huomannut mitään, ellen olisi kertonut että tämä oli muuten eka kerta minulle. Sanoi tosin, että jos olisin kertonut neistyydestä niin olisin vaikuttanut vähän oudolta. Olisi ehkä jäänyt taas väliin.
Eli sääntö numero yksi, jos olet neitsyt niin älä paljasta sitä, tai pysyt neitsyenä. Naisilla tämä ei ole samalla tavalla rasite, neityydestä voi nainen saada jopa lisäpisteitä.
fdasfsdfasf kirjoitti:
Ei kannata olla tyhmä, joskus täytyy vähän juksata jos haluaa eteenpäin elämässä. Itse olin neitsyt vielä 28-vuotiaana, mutta kun tuli tilanne että voisin kenties päästä siitä, en tietenkään paljastanut asiaa naiselle. Kun se tuli puheeksi, valehtelin että olin seurustellut aiemmin mutta että siitä oli jo useampi vuosi aikaa ja seksistä myös.
No pam, lähtihän se neitsyys sitten hänen kanssaan ja kun touhu päättyi niin paljastin kaiken. Nainen sanoi ettei olisi huomannut mitään, ellen olisi kertonut että tämä oli muuten eka kerta minulle. Sanoi tosin, että jos olisin kertonut neistyydestä niin olisin vaikuttanut vähän oudolta. Olisi ehkä jäänyt taas väliin.
Eli sääntö numero yksi, jos olet neitsyt niin älä paljasta sitä, tai pysyt neitsyenä. Naisilla tämä ei ole samalla tavalla rasite, neityydestä voi nainen saada jopa lisäpisteitä.
Koomisinta tässä on se että naiset olettavat kokeneen miehen olevan mahtavan taitava vaikka naiset eivät puhu huonosta seksistä MIEHELLE mitään vaan marisevat omille ystävättärilleen jos sängyssä ei suju.
Taas yksikin valopää julistaa miten hän ei ole matkustamassa mihinkään treffeille vaan minun pitäisi ajaa 200 kilometriä tapaamaan häntä.
Silläkö saa parisuhteen että käy ammattilaisen kanssa treenaamassa?