Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ulkomaanmatkoja teillä on tiedossa tälle vuodelle?

Vierailija
04.06.2017 |

Ajankohta?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Islantiin lähdetään keskiviikkona. Tuskin on terroristihyökkäyksistä pelkoa :-D

Miksi olet maapalloterroristi ja tuhoat sekä Suomen että Islannin ilmastoa ja luontoa huvilennoillasi?

Tultiin pari viikkoa sitten Islannista, olipa komeat maisemat.

Laitanko kuvia geysirpuistosta?

Maapalloterrorismillasi pyyhin persettä!

Vierailija
22/33 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkkeihin, Azoreille ja Islantiin.

Lisäksi eurooppaan normaalit kaupunkimatkat.

Kateelliset alapeukuttavat 😏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinna, Nizza ja Israel

Vierailija
24/33 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisissa keväällä, tänään tultiin Kreikasta.

Elokuussa Berliini ja loppusyksystä joku kaupunkireissu miehen kanssa kahdestaan, kohdetta ei vielä päätetty.

Vierailija
25/33 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa olin Thaimaassa, maaliskuussa New Yorkissa, heinäkuussa tiedossa Bulgaria ja lokakuussa Chicago. N28

Vierailija
26/33 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkoja. Tällä viikolla Amsterdam.

Vierailija
27/33 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei tarvii matkustaa loppuvuonna mihinkään. Tänä vuonna olen ehtinyt käymään Italiassa (huvi), Sveitsissä (huvi), Lontoossa (huvi), Amsterdamissa (työ) ja Tukholmassa (työ). Marraskuussa olisi kai pitänyt mennä Saksaan (työ) mutta taitaa äitiysloma pelastaa siltä reissulta! Onneksi enää kolme viikkoa töitä ja sitten alkaa 5 viikon kesäloma!

Voisitko ystävällisesti lopettaa tuon huvimatkailun koska saastutat planettaani. Kansanterveyden kannalta jokaisella on oikeus puhtaaseen ilmastoon samoin kuin vahtia toisten läskejä. Kulutat verorahoja tuhoamalla maapalloa matkustelemalla. Työnkin voisit vaihtaa mutta lopeta ensin tuo huvittelu.

Minulla ainakin sterilisaatio ennen ensimmäistäkään lasta oli niin suuri ekoteko, että vaikka matkustelen sydämeni kyllyydestä koko loppuelämäni, on hiilijalanjäljekini paljon pienempi kuin yhden lapsen matkustelemattoman äidin.

Vierailija
28/33 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut tänä vuonna jo Jenkeissä ja Etelä-Koreassa. Ei vielä suunnitelmia lopuille lomaviikoille, mutta tallinnassa voisi käydä ja syyskuussa jonnekkin euroopan rantalomakohteeseen tai New Yorkiin.

Vierailija
29/33 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En matkusta näillä näkymin tänäkään kesänä, eikä se edes masenna :)

Vierailija
30/33 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän viipyy palstalla päivystävien vasemmistoanarkistien keksimät tarinat tyyliin "aion mennä Lontooseen koska en aio antaa pelolle valtaa ja sitäpaitsi olen asunut joka ikisessä maassa eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia" :D

(Todellisuudessa käynyt kerran pienenä ruotsinlaivalla)

Vierailija
31/33 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unkari, Slovakia, Itävalta, Tsekki kesällä, Englanti alkusyksystä. Tallinnan reissu kummitytön kanssa. Talvella jonnekin. Tänä keväänä olen käynyt Vilnassa ja Pietarissa.

Vierailija
32/33 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei tarvii matkustaa loppuvuonna mihinkään. Tänä vuonna olen ehtinyt käymään Italiassa (huvi), Sveitsissä (huvi), Lontoossa (huvi), Amsterdamissa (työ) ja Tukholmassa (työ). Marraskuussa olisi kai pitänyt mennä Saksaan (työ) mutta taitaa äitiysloma pelastaa siltä reissulta! Onneksi enää kolme viikkoa töitä ja sitten alkaa 5 viikon kesäloma!

Voisitko ystävällisesti lopettaa tuon huvimatkailun koska saastutat planettaani. Kansanterveyden kannalta jokaisella on oikeus puhtaaseen ilmastoon samoin kuin vahtia toisten läskejä. Kulutat verorahoja tuhoamalla maapalloa matkustelemalla. Työnkin voisit vaihtaa mutta lopeta ensin tuo huvittelu.

Minulla ainakin sterilisaatio ennen ensimmäistäkään lasta oli niin suuri ekoteko, että vaikka matkustelen sydämeni kyllyydestä koko loppuelämäni, on hiilijalanjäljekini paljon pienempi kuin yhden lapsen matkustelemattoman äidin.

Niinhän itse yrität omaa tuhovimmaasi puolustella. Tutkimuksen mukaan iso ei-kulutusobsessiivinen, ei matkusteleva suurperhe kuluttaa vähemmän kuin ekologisia valintoja arjessa tekevä mutta ulkomailla matkusteleva henkilö. Etkö ymmärrä että yhden matkan päästöt ovat järjettömän suuret!

Vierailija
33/33 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena lähdetään 2 viikoksi Kreikkaan. Myöhemmin elokuussa Bulgaria 1 vkoa. Lokakuussa 1 vko Kreikka. Jouluksi  2 vkoa  Teneriffa.

Helmikuussa oltiin viikko Lanzarotella. Onkin jo ikävä lämpöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi