Mitä ulkomaanmatkoja teillä on tiedossa tälle vuodelle?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Jenkkeihin, Azoreille ja Islantiin.
Lisäksi eurooppaan normaalit kaupunkimatkat.
Kateelliset alapeukuttavat 😏
Pariisissa keväällä, tänään tultiin Kreikasta.
Elokuussa Berliini ja loppusyksystä joku kaupunkireissu miehen kanssa kahdestaan, kohdetta ei vielä päätetty.
Tammikuussa olin Thaimaassa, maaliskuussa New Yorkissa, heinäkuussa tiedossa Bulgaria ja lokakuussa Chicago. N28
Työmatkoja. Tällä viikolla Amsterdam.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei tarvii matkustaa loppuvuonna mihinkään. Tänä vuonna olen ehtinyt käymään Italiassa (huvi), Sveitsissä (huvi), Lontoossa (huvi), Amsterdamissa (työ) ja Tukholmassa (työ). Marraskuussa olisi kai pitänyt mennä Saksaan (työ) mutta taitaa äitiysloma pelastaa siltä reissulta! Onneksi enää kolme viikkoa töitä ja sitten alkaa 5 viikon kesäloma!
Voisitko ystävällisesti lopettaa tuon huvimatkailun koska saastutat planettaani. Kansanterveyden kannalta jokaisella on oikeus puhtaaseen ilmastoon samoin kuin vahtia toisten läskejä. Kulutat verorahoja tuhoamalla maapalloa matkustelemalla. Työnkin voisit vaihtaa mutta lopeta ensin tuo huvittelu.
Minulla ainakin sterilisaatio ennen ensimmäistäkään lasta oli niin suuri ekoteko, että vaikka matkustelen sydämeni kyllyydestä koko loppuelämäni, on hiilijalanjäljekini paljon pienempi kuin yhden lapsen matkustelemattoman äidin.
Ollut tänä vuonna jo Jenkeissä ja Etelä-Koreassa. Ei vielä suunnitelmia lopuille lomaviikoille, mutta tallinnassa voisi käydä ja syyskuussa jonnekkin euroopan rantalomakohteeseen tai New Yorkiin.
En matkusta näillä näkymin tänäkään kesänä, eikä se edes masenna :)
Missäköhän viipyy palstalla päivystävien vasemmistoanarkistien keksimät tarinat tyyliin "aion mennä Lontooseen koska en aio antaa pelolle valtaa ja sitäpaitsi olen asunut joka ikisessä maassa eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia" :D
(Todellisuudessa käynyt kerran pienenä ruotsinlaivalla)
Unkari, Slovakia, Itävalta, Tsekki kesällä, Englanti alkusyksystä. Tallinnan reissu kummitytön kanssa. Talvella jonnekin. Tänä keväänä olen käynyt Vilnassa ja Pietarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei tarvii matkustaa loppuvuonna mihinkään. Tänä vuonna olen ehtinyt käymään Italiassa (huvi), Sveitsissä (huvi), Lontoossa (huvi), Amsterdamissa (työ) ja Tukholmassa (työ). Marraskuussa olisi kai pitänyt mennä Saksaan (työ) mutta taitaa äitiysloma pelastaa siltä reissulta! Onneksi enää kolme viikkoa töitä ja sitten alkaa 5 viikon kesäloma!
Voisitko ystävällisesti lopettaa tuon huvimatkailun koska saastutat planettaani. Kansanterveyden kannalta jokaisella on oikeus puhtaaseen ilmastoon samoin kuin vahtia toisten läskejä. Kulutat verorahoja tuhoamalla maapalloa matkustelemalla. Työnkin voisit vaihtaa mutta lopeta ensin tuo huvittelu.
Minulla ainakin sterilisaatio ennen ensimmäistäkään lasta oli niin suuri ekoteko, että vaikka matkustelen sydämeni kyllyydestä koko loppuelämäni, on hiilijalanjäljekini paljon pienempi kuin yhden lapsen matkustelemattoman äidin.
Niinhän itse yrität omaa tuhovimmaasi puolustella. Tutkimuksen mukaan iso ei-kulutusobsessiivinen, ei matkusteleva suurperhe kuluttaa vähemmän kuin ekologisia valintoja arjessa tekevä mutta ulkomailla matkusteleva henkilö. Etkö ymmärrä että yhden matkan päästöt ovat järjettömän suuret!
Juhannuksena lähdetään 2 viikoksi Kreikkaan. Myöhemmin elokuussa Bulgaria 1 vkoa. Lokakuussa 1 vko Kreikka. Jouluksi 2 vkoa Teneriffa.
Helmikuussa oltiin viikko Lanzarotella. Onkin jo ikävä lämpöä.
Tultiin pari viikkoa sitten Islannista, olipa komeat maisemat.
Laitanko kuvia geysirpuistosta?
Maapalloterrorismillasi pyyhin persettä!