Onko loisivia miehiä enemmänkin
ja ihan suomalaista alkuperää olevia? Aina löytävät uuden naisen rahoittamaan elämäänsä. Minkälainen mies yleensäkään ilkeää elää naisen siivellä? Tosin en ymmärrä sellaisia naisiakaan, jotka eivät maksa osuuttaan .
Kommentit (8)
On niintä. Yksi jokaista sataa vastaavaa naista kohtaan.
Kyllä, näitä loisivia miehiä löytyy. Useinkaan eivät kuitenkaan ole mitään naissankareita, vaan työelämästä syrjäytyneitä koneella ja sohvalla viihtyviä tyyppejä, jotka ovat iloisia, mukavia ja leppoisia tasan niin kauan, kun heiltä ei vaadi mitään. Ärtyisiä mököttäjiä heistä tulee heti, jos toivoo heidän hoitavan oman osuutensa talouden menoista ja/tai kotitöistä. Kokematon nainen häkeltyy, kun tällainen mies syyllistää naista ihan tavallisista toiveista parisuhteessa.
Kun nainen sitten lopulta jättää, niin mies jää odottamaan uutta seksi-, elatus- ja kodinhoitokonetta.
Juu, syrjäytyneitä reppanoita , joilla usein alkoholiongelmaa, velkakierrettä ja huonoja kokemuksia parisuhteista. Osaavat pelin; saavat naisen rakastumaan itseensä.
On niitä ihan työssä käyviäkin jotka ei osallistu yhteisiin kuluihin näitä EVP-loisia. Oppineet ilmeisesti kotonaan että ei tarvitse itse mitään ostaa kotiin ja että joku muu huolehtii kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, näitä loisivia miehiä löytyy. Useinkaan eivät kuitenkaan ole mitään naissankareita, vaan työelämästä syrjäytyneitä koneella ja sohvalla viihtyviä tyyppejä, jotka ovat iloisia, mukavia ja leppoisia tasan niin kauan, kun heiltä ei vaadi mitään. Ärtyisiä mököttäjiä heistä tulee heti, jos toivoo heidän hoitavan oman osuutensa talouden menoista ja/tai kotitöistä. Kokematon nainen häkeltyy, kun tällainen mies syyllistää naista ihan tavallisista toiveista parisuhteessa.
Kun nainen sitten lopulta jättää, niin mies jää odottamaan uutta seksi-, elatus- ja kodinhoitokonetta.
Juurikin noin. Puheet töihin menosta saa aikaan riitelyä ja mies kokee, että häntä painostetaan lähtemään töihin. Kun (tuki-)rahat alkavat olla vähissä, alkaa kiukuttelu ja uhkailu erolla.
Olin jonkin aikaa saman katon alla tuollaisen kanssa, toki kotitöistä teki osuutensa ja siitä olisi pitänyt hehkuttaa ja olla ikikiitollinen, vihjaili jopa, että siitä pitäisi hänelle maksaa. Suuttui totaalisti, kun sanoin näitten kotihommien hoituvan työn ohessakin. Iso osa rahoistaan meni viinaan ja ilmeisesti maksoi velkojaan aiemmille naisilleen. Meni kierrätykseen kaiken tämän selvittyä.
Ainaki hallituksen mielestä liian vähän, kun pittää haalia ulkomailta lisää.
No minun ex-mieheni oli suhteen loppuaikoina todellakin loinen. Kun hän ansaitsi enemmän kuin minä, maksoimme kaiken tarkalleen puoliksi. Aina. Kun hän sitten menetti työnsä, hän mm. matkusteli viikkoja ulkomailla, soitteli minulle ja kiukutteli puhelimessa ja vaati lähettämään rahaa. Sillä aikaa minä maksoin kotona vuokran, tietenkin. Viimeiset rahat jotka hänelle "lainasin" olivat takuuvuokraa varten, tästä nyt vuosia ja eipä ole takaisinmaksua kuulunut. No, ainakin pääsin eroon ja good riddance.
Täällä palstalla kuulee toisinaan niitä tarinoita, joissa mies maksaa omasta palkastaan asuntolainaa ja vaimo joko palkastaan tai tuista ruuat, lasten menot jne. Sitten kun tulee ero niin kappas, miehellä on asunto ja naisella, no, läjä lastenvaatteita. On sekin yhdenlaista loisimista, miehen puolelta nimittäin.
Heitätkö pari kaljaa? Janottaa