Mies ei ilmeisesti aio naida mua?
Ollaan oltu pian jo neljä vuotta kihloissa eikä mitään ole tapahtunut!?!
Kommentit (24)
Se on homo. Hyvää kulissiavioliittoa teille!
Tarkoittaako naida tässä vanhanaikaisesti naimisiin menoa vai panemista?
Ei se aio naida sua. Oisitte muuten sopineet hääpäivästä jo kihlautumisen yhteydessä. Feikkikihlat siis, valitan!
olet ilmeisesti aika nuori kun tollasia murehdit? käytännön kannalta naimisissa ololla ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
olet ilmeisesti aika nuori kun tollasia murehdit? käytännön kannalta naimisissa ololla ei ole merkitystä.
Niin, eihän millään ole mitään merkitystä. Miksi meikkaat? Miksi urheilet? Miksi käyt töissä? Miksi mitään? Ei sillä maailmankaikkeuden kannalta ole mitään merkitystä ..
Taas yksi vässykkä joka ei vaan ole osannut ottaa asiaa puheeksi miehensä kanssa. Noh, siinäpä on kihloissa kuolemaansa saakka.
Kihlaus on päätös naimisiinmenosta. Odotatkos että kosii jos on jo kosinut vai menittekö kihloihin koska painostit?
Lähdepä vähäksi aikaa vetämään ja katso kuinka käy.
Mä en itse olisi hetkeäkään suhteessa jossa en tietäisi missä mennään, meillä kyllä kosittiin ja mentiin kihloihin ja aletiin suunnitella naimisiinmenoa. Ei siis häitä, mentiin naimisiin ilman isoja kekkereitä.
Miksi ihmeessä et tekisi aloitetta itse, oli kyse sitten panemisesta tai naimisiin menosta?
Miehesi haluaa varmaan odottaa avioliittoon. Mitä jos ehdottaisit, että sopisitte jonkun hääpäivän?
Mitä ihmettä?? Perus kihloissa joten senkun järjestät häät. Kysyt milloin olisi sopiva päivä, ja sitten hihat heilumaan!
Eivät kihlat enää tarkoita, että naimisiin ollaan menossa.
Painotitko kihloihin ja oli "pakko" kosia. Ehkei se halua, et ole hänelle se oikea.
Vierailija kirjoitti:
Eivät kihlat enää tarkoita, että naimisiin ollaan menossa.
Enää? Mistä lähtien? Kyllä tarkoittaa.
Mitä ihmettä?? Olette kihloissa joten senkun järjestät häät. Kysyt milloin olisi sopiva päivä ja sitten hihat heilumaan!
Kumma miten yksinkertaisista asioista voi saada vaikeita, harvoin ne miehet onkin päin alkaa häitä järjestellä. Kun on kihlat vaihdettu niin se on lupaus että häitä saa alkaa suunnitella!
Vierailija kirjoitti:
Kihlaus on päätös naimisiinmenosta. Odotatkos että kosii jos on jo kosinut vai menittekö kihloihin koska painostit?
Lähdepä vähäksi aikaa vetämään ja katso kuinka käy.
Mä en itse olisi hetkeäkään suhteessa jossa en tietäisi missä mennään, meillä kyllä kosittiin ja mentiin kihloihin ja aletiin suunnitella naimisiinmenoa. Ei siis häitä, mentiin naimisiin ilman isoja kekkereitä.
Mitä suunnittelimista naimisiin menossa on ?
Ootteko uskovaisia?